Οι καιροί αλλάζουν και με το κοινό να έχει στραφεί στα crossovers, οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι “υποχρεωμένες” να ακολουθήσουν την τάση που έχει δημιουργηθεί. Αυτό φέρνει αναπόφευκτα την κατάργηση μοντέλων που πριν από μερικά χρόνια είχαν μια καλή εμπορική πορεία, αλλά πλέον, οι καταναλωτές τους έχουν γυρίσει την πλάτη.

Στελέχη τόσο της BMW όσο και της Mercedes, σε πρόσφατες συνεντεύξεις τους δήλωσαν πως ήρθε η ώρα να ξεκινήσουν τη περικοπή μοντέλων. Ο Ian Robertson, ο επικεφαλής πωλήσεων της BMW δήλωσε:

Ετοιμάζουμε τις X2 και X7, όπως και αρκετά ακόμη μοντέλα, αλλά επίσης γνωρίζω πως έχουμε πάρει τις αποφάσεις μας και ορισμένοι τύποι αμαξώματος θα καταργηθούν στο μέλλον.

Σύμφωνα με τον Robertson, υπάρχει μια αρνητική τάση παγκοσμίως στις πωλήσεις ανοικτών σπορ μοντέλων. Όπως είπε, η Z4 είναι το μοντέλο της BMW με τις μικρότερες πωλήσεις στις ΗΠΑ, όπου το 2016 πούλησε μόλις 1.187 μονάδες, πτώση 35,1% σε σχέση με τις 1.829 μονάδες που είχε πουλήσει το 2015, ενώ αναφερόμενος στο νέο μοντέλο που ετοιμάζεται μαζί με τη νέα Toyota Supra είπε:

Ως εκ τούτου, συνεργαζόμαστε με την Toyota σε μια πλατφόρμα ώστε να κερδίσουμε κάποιες οικονομίες κλίμακας.

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο CEO της Mercedes, Dieter Zetsche:

Τα αυτοκίνητα όπως τα coupe και τα cabrio, ήταν πάντα εξειδικευμένα. Η επέκταση των αγορών σε Κίνα και σε άλλες αναδυόμενες αγορές έδωσε τεράστιες ευκαιρίες στα σεντάν, αλλά όχι σε αυτά τα εξειδικευμένα αυτοκίνητα.

  • Mika

    Τασεις των καιρων, δυστυχως…

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Ε όχι. Τα κουπέ και κάμπριο μοντέλα τους ήταν ανέκαθεν τα πιο ποθητα για πολλούς από μας. Είναι κρίμα.

  • manowar

    Φανταζομαι για να το ακουσουν και οι υπολοιποι οτι οι 2 κορυφαιες πριμιουμ φιρμες ολων ,,η μπεμβε και μερκ κοβουν τα ομορφα αυτοκινητα και θα βγαζουν ασχημες ντουλαπες που θα τα κανουν ολα,,επιδη ο πλανητης πλαον εχει χασει καθε ειδους αισθητικης θα ακολουθήσουν και αυτοι την τακτικη γιατι παντα αυτες τις 2 αντεγραφουν ολοι οποτε κυριοι θα γιομισουμε απο κουβαδες υπερυψωμενους χατσμπακ γιοτομπαλαμαξα φαφλαταδικα και θα ασχημινει η ζωη μας περεταιρω…
    Υ.γ ενταξ πολυ υπερβολικο το αρθρο μαλλον οχι υπερβολικο αλλα μιλαει για χρονια αργοτερα..οποτε εμεις μπορει και να ειμαστε 80 η γελαμε απο τον αδη..η νεα γενια φυσικα δεν θα εχει προβλημα επιδη στο dna της δεν θα ειναι χαραγμενες εικονες απο αυτοκινητα οπως 250 gto,,db9,,xlkr,,cylinder 8 competizione ,,maseratti,,911 carerra,,rx7,,m3,,slr z8 και αλλα πολλα πανεμορφα που αυτοκινητα που τυγχανουν καμπριο και κουπε..τα επομενα χρονια η ασχημια δεν θα ειναι καθολου αποδεκτη απο μας βεβαια αυτα ολα ειναι φυσεολογικα το χασμα ειναι χασμα οι νεοι τα αποδεχονται εχουν αλλες παιδικες εικονες

  • manowar

    Φανταζομαι για να το ακουσουν και οι υπολοιποι οτι οι 2 κορυφαιες πριμιουμ φιρμες ολων ,,η μπεμβε και μερκ κοβουν τα ομορφα αυτοκινητα και θα βγαζουν ασχημες ντουλαπες που θα τα κανουν ολα,,επιδη ο πλανητης πλαον εχει χασει καθε ειδους αισθητικης θα ακολουθήσουν και αυτοι την τακτικη γιατι παντα αυτες τις 2 αντεγραφουν ολοι οποτε κυριοι θα γιομισουμε απο κουβαδες υπερυψωμενους χατσμπακ γιοτομπαλαμαξα φαφλαταδικα και θα ασχημινει η ζωη μας περεταιρω…
    Υ.γ ενταξ πολυ υπερβολικο το αρθρο μαλλον οχι υπερβολικο αλλα μιλαει για χρονια αργοτερα..οποτε εμεις μπορει και να ειμαστε 80 η γελαμε απο τον αδη..η νεα γενια φυσικα δεν θα εχει προβλημα επιδη στο dna της δεν θα ειναι χαραγμενες εικονες απο αυτοκινητα οπως 250 gto,,db9,,xlkr,,cylinder 8 competizione ,,maseratti,,911 carerra,,rx7,,m3,,slr z8 και αλλα πολλα πανεμορφα που αυτοκινητα που τυγχανουν καμπριο και κουπε..τα επομενα χρονια η ασχημια δεν θα ειναι καθολου αποδεκτη απο μας βεβαια αυτα ολα ειναι φυσεολογικα το χασμα ειναι χασμα οι νεοι τα αποδεχονται εχουν αλλες παιδικες εικονες

  • crazyfrog

    το tt να μη κοψει η audi και ας πανε στο διαολο ολα τα υπολοιπα.μακαρι να σας πανε τα κερδη στο 0 οσων σκεφτεστε ετσι πραγματικα.