12 βελτιωμένοι, πισωκίνητοι “τιμωροί” με 800 άλογα και άνω

Σχετικά άρθρα

Όταν τα έχεις 400 (ανά τροχό)

Υπήρχε ένα motto παλιότερα που έλεγε πως «η ζωή αρχίζει στα 300». Η αναφορά, βεβαίως, πήγαινε στην ταχύτητα, αλλά προσαρμόζεται και στα άλογα. Το θέμα είναι ότι σήμερα 300 ίππους έχει η station wagon βερσιόν του Leon Cupra, κάτι που μεταφράζεται σε ανάγκη για βαρβάτο στάβλο προκειμένου να ξεχωρίσεις. Για να «τερματίσουμε» τα παραδείγματα, εκεί που είχαν 600 ίππους αγωνιστικά Le Mans για τον δρόμο (βλέπε CLK GTR) τώρα τα βρίσκεις σε πολυτελή σεντάν του στυλ S65 AMG και Audi RS7.

Γιατί να είμαστε «ματζίρηδες», όμως; Ποιος ο λόγος να αρκεστούμε σε 500, 600 ή 700 άτια; Πάμε κατευθείαν στις παραμονές του «μιλένιουμ». Aν δεν διαθέτεις τις 300.000 ευρώ για μια Ferrari 812 Superfast (αχ, αυτό το όνομα), το Autoblog.gr πραγματοποίησε ενδελεχή έρευνα και σου παρουσιάζει έξυπνες προτάσεις αγοράς στην περιοχή των 800 για «πελάτωμα» τουπεδάτων supercars, πάντα εν μέσω κάπνας εκ των μετόπισθεν και τερματισμένου ανάποδου.

Τα περισσότερα αυτοκίνητα μπορείς να τα βρεις ως μεταχειρισμένη βάση ανελέητου tuning, τα κιτ βελτίωσης ζουν και βασιλεύουν. Χαρακτήρας, αλητεία και «υπόγεια» αύρα, ασορτί με γκάζι της αρκούδας. Μετά της πίσω κινήσεως, βεβαίως, δεν μας αρέσουν τα ευκολάκια.

Abflug Supra S900

Ότι ο 2JZ λατρεύει το χέρι των μηχανικών περισσότερο από όσο ο Jay-Z αυτό της Beyonce, το ξέρουμε. Δεν είναι λίγες (μη σου πω οι περισσότερες) οι Supra που παίζουν αρκετά έως πολύ πάνω από τους 600 ίππους. Μια τέτοια είναι και η S900.

Oμοϊδεάτισσα της 812, παρότι υποδηλώνει 900 άλογα διαθέτει «μόλις» 800. Μαζί με 85 κιλά ροπής από τον υπερκυβισμένο στα 3,1 λίτρα κινητήρα. Τα 100 χλμ/ώρα έρχονται σε ένα ξερό «4αρι», τα 400 μέτρα σε λίγο πάνω από ξερό «10αρι» και η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 354 χλμ/ώρα. To body kit που ντύνει τη Supra υποτίθεται ότι βελτιώνει την αεροδυναμική και βοηθάει στην επίτευξη του παραπάνω αριθμού. Ξέρω, πείστηκες. Σεβαστή προσπάθεια να καμουφλαριστεί η καγκουριά (δεν είναι κι άσχημο, ειδικά οι ζάντες)

AC Mk VI GTSR

Η αυθεντική Cobra ήταν από τους πιο διαβόητους «τρομοκράτες». V8 7.000 κυβικών, 425 ίπποι και 65 κιλά ροπής σε 1.068 κιλά. Κάποιοι θεώρησαν πως είναι πολύ «φλώρικη».

Για αυτό και η τελευταία εκδοχή –η οποία έχει εγκαταλείψει το «Cobra» για λόγους copyright- φέρει κινητήρα Nascar 6.200 κυβικών, 780 ίππων και 105 κιλών ροπής. Το ανθρακονημάτινο αμάξωμα ρίχνει το βάρος στα 995 κιλά και κατεβάζει τα 0-100 χλμ/ώρα στα 2,8”. Με τον Captain America πίσω από το τιμόνι, μπορεί να πάει μέχρι τα 330 χιλιόμετρα της τελικής. Αν αγχώνεσαι για την ευστάθεια, σε διαβεβαιώ πως το spoilerακι πίσω τα λύνει όλα.

Brabus T65 RS Vanish (R230) / Rocket 900

Τα παλικάρια στη Brabus έχουν για ψωμοτύρι τα 800 άλογα τα τελευταία χρόνια. Φήμες λένε πως υπήρχαν εξελιγμένα πακέτα 700 και 800 ίππων από το 2008, αλλά έμειναν στην αναμονή για να μην εκτεθεί η Mercedes SLR McLaren. Όπως και να ‘χει, σχεδόν όλες οι AMG μπορούν να μπουν στα χωράφια των hypercars μέσω Brabus. Ακόμα και το λυόμενο που ακούει στο όνομα G-Wagen έχει 800 άλογα.

«Τhe Κing of Κings», που λένε κι οι Motorhead, είναι ένας: το ντοπαρισμένο είδωλο της κτηνώδους SL65 AMG Black Series. Με την χρήση νέων τούρμπο η απόδοση εκτινάσσεται από τα 650 στα 800+ άλογα και η ροπή στα –ηλεκτρικά περιορισμένα- 110 κιλά (136 ελεύθερα), ενώ μοναδικό χρώμα –όπως θα έπρεπε να ισχύει από το εργοστάσιο- είναι το μαύρο ματ. Τα 3,6” για τα πρώτα 100 δεν κόβουν την ανάσα, αλλά φροντίζουν για αυτό τα 9,8” για τα 200. Η τελική επίσης δεν λέει πολλά: 330 χλμ/ώρα. Με «κόφτη». Χωρίς αυτόν ανεβαίνει στα 370. Το ιδανικό αυτοκίνητο για τον Batman, τον Black Panther ή τον Blade.

Εάν ενδιαφέρεσαι για πρακτικότητα, υπάρχει η Rocket 900. Επί της ουσίας μια «ξεχειλωμένη» S65 AMG, απόδοσης 900 ίππων και 350 χιλιομέτρων τελικής. Υπεύθυνος για τον χαμό, ο υπερκυβισμένος στα 6,3 και αλλαγμένος κατά 80% twin-turbo V12 της Mercedes. Προσωπική επιλογή η Desert Gold Edition. Ή υπερβάλουμε ή πλάθουμε κουλουράκια.

Διαφορετικά υπάρχει και η Coupe στα 900 για τους πιο διακριτικούς.

Callaway Corvette Sledgehammer

Πολύ πριν το όραμα του Ferdinand Piech για το ορόσημο των 400 χλμ/ώρα, υπήρχε ένα αυτοκίνητο που το είχε κατακτήσει. Αλλά δεν μέτρησε ποτέ, ελέω γραφειοκρατείας.

Το 1988, o Reeves Callaway έβαλε στόχο να κατασκευάσει το ισχυρότερο και ταχύτερο μοντέλο παραγωγής στον πλανήτη. Επιστράτευσε τον John Lingenfelter (γνωστό «ψυχάκι» με μοτέρ-τέρατα) και την αεροδυναμική σήραγγα της ΝΑSA (!) για να εξελίξει την Corvette C4 σε πύραυλο. Και εγένετο Sledgehammer.

Ο 6,0-λιτρος small block «παντρεύτηκε» με δυο τούρμπο και άλλαξε όλα του τα σωθικά για να γράψει 898 ίππους και 105 κιλά ροπής στο δυναμόμετρο. Η επιτάχυνση δεν ήταν προτεραιότητα, αλλά ένα 0-100 σε 4,1” μπορούσε να το κάνει. Από εκεί και –πάρα πολύ- πιο πάνω αναλάμβανε το κατάλληλα εξελιγμένο αμάξωμα.

Στις 26 Οκτωβρίου 1988, ο Lingenfelter εξαΰλωσε το ρεκόρ του Yellowbird (342 χλμ/ώρα) πετυχαίνοντας 409,9 χλμ/ώρα! H επίδοση δεν καταγράφηκε ποτέ επίσημα, όμως η δυναμική ήταν γεγονός. Χρειάστηκαν δυο δεκαετίες και η συνδρομή εκατοντάδων εκατομμυρίων για να ξεπεραστεί από τη Bugatti Veyron.

G-Power M6 Hurricane RR (E63)

Μικρό διάλειμμα για κάτι πιο νορμάλ. Τρόπος του λέγειν, καθώς οτιδήποτε έχει δυο κομπρέσορες φυσιολογικό δεν το λες.

Η Μ6 Hurricane (θα έχεις προσέξει ότι οι Γερμανοί κοντράρουν τους Αμερικανούς στην badass-ίλα των ονομάτων) είναι η πιο ζόρικη «αδερφή» της Μ5 Hurricane που το 2010 έσπασε το ρεκόρ του ταχύτερου σεντάν με 372 χλμ/ώρα. Λόγω καλύτερης αεροδυναμικής, η Μ6 ανέβηκε στα 375 χλμ/ώρα και κατέχει τον αντίστοιχο τίτλο στα 4θεσια κουπέ.

O S85 5,0-λιτρος V10 της BMW πήρε 300 άλογα μετά την προσθήκη δυο μηχανικών υπερσυμπιεστών της ASA, ενώ αλλάχτηκε όλος ο εσωτερικός του κόσμος. Παρόλο το βαρύ tuning, είναι ικανός για «8αρες» στο στροφόμετρο όπου και αποδίδει το peak της δύναμης. 3 χιλιάδες στροφές πιο κάτω έρχονται τα 80 κιλά της ροπής. Η «ζωή στα 300» αρχίζει μετά από 24,9”, νούμερο σαφώς πιο εντυπωσιακό από τα 4,3” για τα 0-100 χλμ/ώρα (το Audi TT-RS θέλει 3,8 δευτερόλεπτα).

Υπάρχει και σε 1.001 άλογα, αλλά είναι too much.

Hennessey Viper Venom Twin Turbo / VR1200

Η αμερικανική εταιρία συστήθηκε στο ευρύ κοινό το 2011, με τα ρεκόρ που άρχισε να σπάει το Venom GT. Πιο πριν, ο John Hennessey ήταν γνωστός για την τρέλα με την ιπποδύναμη που κουβάλαγε και μετέδιδε στα αυτοκίνητά του.

Το Viper ήταν από τα πρώτα δείγματα, χτυπώντας την πόρτα των 900 ίππων από την πρώτη κιόλας γενιά. Στο sequel μπήκε στη ζώνη των 1.000 (και 150 κιλών ροπής. Ενδεικτικά η Chiron έχει 118), ενώ φλέρταρε με τα 400 χλμ/ώρα. Αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς για να μην γίνει «σώβρακο» με την πρώτη γκαζιά, το αυθεντικό Venom ήθελε κάτω από 17” για τα 300 χλμ/ώρα, κάτω από 20 για τα 320 και είχε 2 χρόνια εγγύηση (έχει λήξει εδώ και 12 χρόνια, μην ασχολείσαι).

Για όσους ήθελαν τις συγκινήσεις του Venom GT, αλλά όχι και να ταλαιπωρούνται, ο Hennessey πήρε τον 7,0-λιτρο twin-turbo V8 των 1.200 ίππων και τον έβαλε κάτω από το καπό της Cadillac CTS-V. Το 2013 δεν έβρισκες πιο «κακό» και μοχθηρό look να παρακαλάς να μην βρεθεί στον καθρέπτη σου. Ετοιμάζεται σειρά The Punisher. Αν μας διαβάζει κανείς από το Netflix, αυτό είναι το αμάξι του Frank Castle. Πάρε και το teaser να σου σηκωθεί η τρίχα.

Jun JZA80

Επίσης πολλά χρόνια πριν τη Veyron, υπήρχε ένα συνεργείο στα προάστια του Τόκιο που μοίραζε «χιλιάρες» και σφαλιάρες σε πίστες και νυχτερινά στέκια. Το Skyline R33 ειδικευόταν στην εξαφάνιση ανταγωνιστών, ενώ από τις ορέξεις του πουσαρισμένου RB26DETT δεν γλίτωσε ούτε ο Jeremy Clarkson.

Ακόμη κι αυτό, ωστόσο, χαμήλωνε την «απλώστρα» και την πίεση των τούρμπο στη θέα της Supra. Οι dial up συνδέσεις ακόμα γράφουν μονάδες, στην προσπάθειά μας να δούμε ξανά και ξανά το βίντεο μιας κίτρινης θεάς να «ξεμπαζώνει» την άσφαλτο, υπό τις μαρτυρικές κραυγές των ελαστικών. Ποιος νοιάζεται για επιδόσεις; 20 δεύτερα αρκούν για να σε απομονώσουν από ψυχρούς αριθμούς. (0-200 σε 9.4”, τελική 350 χλμ/ώρα πάντως).

https://www.youtube.com/watch?v=Pm2wiQBPzu8

Koenig Competition Evolution 1000

Πριν εμφανιστεί ο Koenigsegg, ένας άλλος Κoenig φρόντιζε να πουλάει (πολύ ακριβά μάλιστα) τρέλα με τα δημιουργήματα του. Ή καλύτερα, τερατουργήματα.

Ο Γερμανός βελτιωτής Koenig ήταν η Mansory των 80’s, με ό,τι καλό (ανύπαρκτο) και κακό (σχεδόν όλα) συνεπάγεται. Θύμα του το λόμπι των υπεραυτοκινήτων: Lamborghini Countach, Ferrari Testarossa/ 512 BB/ 348/ F50, Porsche 930 και πολλά άλλα διπλοτουρμπίζονταν, «φούσκωναν» και αποκτούσαν τεράστιες αεροτομές.

Πιο επιτυχημένο (πες λιγότερο αίσχος) δείγμα, θαρρώ ήταν η Testarossa. Όπως βλέπεις έγινε η απαραίτητη προσπάθεια να μοιάσει στην F40, με το τελικό αποτέλεσμα να δικαιώνει (λέμε τώρα) την ιδέα πίσω από την Competion Evolution 1000. Μια χιλιάδα ίππων, ευγενική χορηγία δυο τουρμπινών της KKK, έστελναν το μετάλλαγμα formerly known as Testarossa στα 370 χλμ/ώρα, έπειτα από 3,4” για τα 100.

Novitec Rosso 599 GTB Fiorano Bi-Kompressor

Το ακριβώς αντίθετο του Koenig, η Novitec διδάσκει πως θα πρέπει να βελτιώνεται –και όχι να βεβηλώνεται- ένα supercar. Εμφανισιακά συναντάμε ό,τι και όσο χρειάζεται: χαμήλωμα, μεγαλύτερες ζάντες 21 ιντσών, διαφορετικό πίσω προφυλακτήρα με διαφορετικό διαχύτη, διακριτικό spoiler και «καπνισμένα» φανάρια. Η «πατέντα» της Aston V8 Vantage φαίνεται πως ενέπνευσε κόσμο, με τον Γερμανό (ακόμα ένας) βελτιωτή να εμπιστεύεται δυο μηχανικούς υπερσυμπιεστές της G Lader για την ενδυνάμωση του 6λιτρου V12.

Πνευματικός πατέρας της 812, έχοντας παρόμοιο μπριο: 3,5” για το κατοστάρι σπριντ, 9,7” για τα 200 χλμ/ώρα και 25,5 για τα 300 (2,9, 7,9 και κάτω από 24).

Shelby Mustang GT500 Super Snake 50th Anniversary

Όπου γκάζι και βροντή, ο Shelby πρώτος. Δεν θα υπήρχε περίπτωση να μην βρεθεί στη λίστα ένα παιδί του Τεξανού. Στο κάτω-κάτω δημιούργησε την Cobra, αυτό έλειπε.

Η σειρά “Super Snake” είναι προϊόντα της Shelby American Inc., σε αντίθεση με τις GT350 και GT500 που πηγάζουν από το τμήμα SVT της Ford. Με δυο λέξεις: αυθεντική Shelby. «Αμερικανιά» μέχρι τον τελευταίο πόρο του φίλτρου εισαγωγής, χρησιμοποιούσε την «Αγία Τριάδα» των βελτιωμένων muscle cars: κυβικά, V8 και κομπρέσορα. Ο 6,0-λιτρος κινητήρας έστελνε 800 ίππους στους πίσω τροχούς, οι οποίοι πάσχιζαν να τους χαλιναγωγήσουν για ένα γρήγορο σπριντ των 3,8” μέχρι τα 100 χλμ/ώρα. Μετά συνέχιζαν μέχρι τα –υποτιθέμενα- 330 χλμ/ώρα τελικής, που ήταν κοντά στα 307 χλμ/ώρα πραγματικά. Και πάλι, δεν τα λες λίγα. Ειδικά για ένα σύνολο που ζύγιζε περισσότερο από 1.700 κιλά.

Top Secret V12 Supra

Πιστεύω δεν βαρέθηκες τις Supra, γιατί έχουμε ακόμα μία. Την πιο ακραία που έχει παρουσιαστεί ποτέ.

Θα ψιλιάστηκες από τον υπότιτλο ότι κάτι μυστήριο τρέχει με την συγκεκριμένη. Προφανώς ο 2JZ έκανε τον Smokey Nagata, ιδρυτή της Top Secret, να πλήττει και αποφάσισε να τον ξεφορτωθεί. Στη θέση του μπήκε ο 5,0-λιτρος V12 του Toyota Century, αφού πρώτα αναδιαμορφώθηκε στα εξ ων συνετέθη και φόρεσε δυο τεράστιες τουρμπίνες της HKS.

To Century είναι αυτό και το μοτέρ του κανονικά αποδίδει 280 ίππους.

Στην αγνώριστη Supra είναι «ελαφρώς» ανεβασμένος, στους 968. Η εμφάνιση είναι συνδυασμός αεροδυναμικής και ιαπωνικού γούστου. Το εμπρός μέρος άλλαξε για να αποκτήσει καλύτερη σχέση με τον αέρα, σχίζοντάς τον με την αιχμηρή μορφή του. Το πίσω spoiler είναι το κλασικό στυλ «ράμπας» που χρησιμοποιείται σε πολλές dragster κατασκευές. Όλα είχαν απώτερο σκοπό την επίτευξη 400 χλμ/ώρα στο Nardo. Αρκέστηκαν με τη χαρά της συμμετοχής και τα 358 χλμ/ώρα. Δεν λέει όχι και στο drift (πρωτότυπο)

https://www.youtube.com/watch?v=1Ooa6WyLHoE

Προσωπικά, την προτιμώ όπως ήταν αρχικά.

Bonus: ΤVR Cerbera Speed 12

Θα μπορούσε να κλείσει το άρθρο με κάποιο αυτοκίνητο πιο «άρρωστο» από την προηγούμενη Supra; Δεν ρωτάμε τα αυτονόητα, όταν υπάρχει πάντα η TVR.

O «Φτερωτός Κέρβερος» σχεδιάστηκε για να συμμετάσχει στην GT-1 κατηγορία των αγώνων αντοχής, με το Project 7/12 –εκ του κινητήρα των 7.7 λίτρων και 12 κυλίνδρων- να ξεκινά oνειροπόλα και φιλόδοξα τις δοκιμές εξέλιξης.

Το Cerbera Speed 12, όπως βαφτίστηκε, είχε έναν V12 κινητήρα ο οποίος στην ουσία ήταν δυο βελτιωμένοι και υποκυβισμένοι straight-sixes 4 λίτρων από το «απλό» Cerbera. Μηχανικοί της εταιρίας αποκάλυψαν πως τις δυο φορές που επιχείρησαν να τον μετρήσουν, έσπασε το δυναμόμετρο. Το οποίο «διάβαζε» μέχρι τριψήφια νούμερα. Τελικά, αναγκάστηκαν να μετρήσουν την κάθε μεριά του V ξεχωριστά φτάνοντας στο αποτέλεσμα των 480 ίππων, ήτοι 960 στο σύνολο.

Στα της τελικής, ο πιο τολμηρός έφτασε μέχρι τα 350 και εγκατέλειψε τρομαγμένος. Κάποιοι λένε πως μπορούσε και 400, αν είχε χρόνο και κονδύλια να εξελιχθεί περισσότερο. Το μόνο σίγουρο είναι πως όποιος τόλμαγε να το οδηγήσει, κατέβαινε με έναν ευμεγέθη λεκέ στο ύψος του καβάλου. Μεταξύ αυτών και ο Tiff Needell. Στο Gran Turismo ήταν ό,τι δυσκολότερο πέρναγε από το analog χειριστήριο, πάνω ακόμα και από το Suzuki Escudo. Ο τότε ιδιοκτήτης της ΤVR είχε παραδεχτεί πως σε δημόσιο δρόμο απλά δεν οδηγείται.

Δεν βρίσκεται εύκολα (καμιά δεκαριά κατασκευάστηκαν) αλλά αξίζει το ψάξιμο. Αν κερδίσεις το Τζόκερ, ξεκίνα την αναζήτηση την επόμενη μέρα κιόλας.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Νέα Shelby Super Snake με 830 άλογα και πολύ carbon

Η Shelby American παρουσίασε σήμερα την Super Snake έκδοση της νέας γενιάς της Mustang. Το αυτοκίνητο ξεχωρίζει από την επιθετική του εμφάνιση με νέους...

Rezvani Retro RR1. Μια 911 με “σύγχρονη-ρετρό” εμφάνιση

Η νέα δημιουργία της Rezvani είναι το Retro RR1. Πρόκειται για μια 911 (992) που διαθέτει νέο αμάξωμα κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, με ρετρό σχεδίαση...