Η Αυστριακή Kreisel Electric που τον περασμένο Ιανουάριο δημιούργησε μια ηλεκτρική G-Class για τον Arnold Schwarzenegger αυτή τη φορά επέστρεψε με κάτι το εντελώς διαφορετικό. Τι; Μια ρέπλικα της κλασσικής Porsche 910, που διαθέτει ηλεκτροκινητήρα και μπορεί να κινηθεί νόμιμα σε δημόσιους δρόμους.

Το μοντέλο το ονομάζει 910e και αποτελεί μια πιστή ρέπλικα της Porsche 910 που συμμετείχε στον 24ωρο αγώνα του Le Mans το 1967. Και ενώ η αυθεντική 910 φορούσε είτε έναν εξακύλινδρο boxer κινητήρα 2,0-λίτρων 200 ίππων, είτε έναν οκτακύλινδρο 2,2-λίτρων 270 ίππων, η 910e φορά έναν ηλεκτροκινητήρα 360 kW (490 ίππων) με 770 Nm ροπής που αντλεί ενέργεια από μια 53 kW μπαταρία.

Ένα διθέσιο αυτόματο κιβώτιο αναλαμβάνει να στείλει την κίνηση στον πίσω άξονα, με το βάρους 1.100 κιλών αυτοκίνητο να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 2,5 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 300 χλμ/ώρα, με την αυτονομία του να ανέρχεται στα 350 χιλιόμετρα.

Η κατασκευή του σώματος γίνεται από την Evex Fahrzeugbau, με την τοποθέτηση του ηλεκτροκινητήρα να απαιτεί μικρές αλλαγές στο πλαίσιο του μοντέλου. Η εταιρία Kreisel Electric δεν ανακοίνωσε πόσα 910e προτίθεται να κατασκευάσει, 35 910 κατασκεύασε η Porsche, αλλά έκανε γνωστή την τιμή του που είναι αρκετά αλμυρή. Πόσο είναι αυτή; 1.000.000 ευρώ.

Η εταιρία προσφέρει και μια φθηνότερη έκδοση, το Evex 910 που δεν είναι τίποτα διαφορετικό από μια ρέπλικα της 910 που φορά έναν 3,2-λίτρων boxer κινητήρα απόδοσης 300 ίππων. Ζυγίζει μόλις 770 κιλά και κοστίζει 500.000 ευρώ.

  • gv

    τη φτηνη τη φτηνη! :D :D :P

  • να υποθεσω οτι η τιμη της αγγιζει το 1.000.000 γιατι τα μισα και παραπανω πανε σε δικαιωματα στην Porsche ????
    πιστευα πως θα διαβαζα τιμη το πολυ 150.000-200.000!!

  • να υποθεσω οτι η τιμη της αγγιζει το 1.000.000 γιατι τα μισα και παραπανω πανε σε δικαιωματα στην Porsche ????
    πιστευα πως θα διαβαζα τιμη το πολυ 150.000-200.000!!

  • Mika

    Καταπληκτικες δημιουργιες παντως κανει αυτη εταιρια…