Μπορεί η Lada να έχει επιβεβαιώσει ότι εργάζεται πάνω στο νέο Niva, το οποίο θα παρουσιαστεί κάποια στιγμή μέσα στο 2018, σήμερα, όμως, θέλοντας να γιορτάσει την έναρξη της παραγωγής του το 1977, παρουσίασε την ειδική έκδοση 40th Anniversary του σκληροτράχηλου και θρυλικού μοντέλο της.

Τα 40 χρόνια που είναι στην αγορά η AvtoVAZ, μητρική εταιρία, έχει κατασκευάσει πάνω από 2,5 εκατ. Niva, με το επετειακό Lada Niva να βγαίνει στην παραγωγή σε μόλις 1.977 μονάδες. Αυτό  διαθέτει δερμάτινο τιμόνι, σιδερένια μαρσπιέ, δίχρωμες ζάντες αλουμινίου, νέα γρίλια, προφυλακτήρες βαμμένους στο χρώμα του αμαξώματος, ζάντες 17″, κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα και καλύτερα ηχομονωτικά υλικά.

Στο τεχνικό κομμάτι, το Niva εξακολουθεί να είναι τετρακίνητο με τρία διαφορικά, με ανεξάρτητη μπροστά ανάρτηση και πίσω άξονα πέντε συνδέσμων. Φορά έναν 1.700αρη κινητήρα απόδοσης 84 ίππων που συνδυάζεται με ένα 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων.

  • 99 συλλογοι κυνηγων το περιμενουν πως και πως !!!!!

  • SAMURAI-66

    Ισως το πλεον ατρωτο 4Χ4 του πλανητη μας που δεν θα σε προδωσει ποτε…αξια ανεκτιμητη!!

  • Γιώργος Εμπέρ

    Υπαρχει ακομα η Lada?

  • ενταξει δεν χρειαζοταν να βγαλει και επετειακη εκδοση για να γιορτασει τα 40 χρονια του νιβα,μια απλη τουρτα με λιγα κερακια εφτανε.. :-P

  • a_f_a

    τρελό γουστιζικο βιντατζ

  • DJ_D

    «…που συνδυάζεται με ένα 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων.»

    είμαστε σίγουροι πως το 5τάχυτο κιβώτιο έχει πέντε σχέσεις;
    Μπορεί να είναι σαν την τριμελή επιτροπή με 5 άτομα…

    http://image.prntscr.com/image/eda91d4660574f7b9fa2b8e4d86c9b72.png

    • Φωτόνιον

      Η πλάκα είναι ότι με τον υποδιπλασιασμό είναι 10 σχέσεων, οπότε βγάλε άκρη….

    • Anestis Genk

      Στην Ρωσία καμιά φορά τα 5-τάχυτα μπορεί να είναι τεσσάρων σχέσεων ή και άσχετα:P

  • Anestis Genk

    Έπρεπε να βγει όπως ήταν το πρώτο, identical, να γράφει made in ussr.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Συλλεκτικότατο το θρυλικό προσιτό σκληροτράχηλο 4×4 της Lada που δεν πεθαίνει ποτέ!

  • cosacher

    A καλά . .