Ένα από τα νέα πρόσωπα του φετινού πρωταθλήματος του DTM είναι ο 34-χρονος Loic Duval. Γνώριμό μας το όνομα, καθώς ο Γάλλος αγωνιζόταν με την Audi από το 2012 έως και το 2016 στο WEC , κερδίζοντας παράλληλα τον περίφημο αγώνα αντοχής του Le Mans το 2013 και την ίδια χρονιά κατέκτησε και το πρωτάθλημα με το R18 e-tron quattro. Επίσης, έχει αγωνιστεί στη Formula E και έχει κατακτήσει το ιαπωνικό πρωτάθλημα Super GT με τη Honda το 2010.


Μετά την επίσημη αποχώρηση της γερμανικής εταιρείας από το WEC, o Duval ήθελε νέες προκλήσεις στην καριέρα του και η Audi του έδωσε την ευκαιρία, επεκτείνοντας παράλληλα την πετυχημένη συνεργασία τους, να είναι ένας από τους έξι οδηγούς της εταιρείας στο φετινό πρωτάθλημα. Μετά και το τελευταίο τεστ δοκιμών στο Hockenheim, o Duval δήλωσε ενθουσιασμένος για το νέα βήμα στην αγωνιστική σταδιοδρομία του:

Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που εξακολουθώ να αγωνίζομαι με την Audi και έχω την δυνατότητα να γράψω ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα μου.

Το DTM είναι το δυσκολότερο πρωτάθλημα στην καριέρα μου. Είναι ένα φανταστικό πρωτάθλημα του οποίου ανέκαθεν παρακολουθούσα τις εξελίξεις του, σχεδόν από τότε που αγωνιζόμουν στο πρωτάθλημα της Formula 3. Tα αυτοκίνητα είναι καταπληκτικά και η ατμόσφαιρα στις πίστες απίστευτη. Αγωνίζονται τρεις premium κατασκευαστές και δεν το βλέπεις συχνά σε άλλο τέτοιο πρωτάθλημα.

Τα νέα ελαστικά της Hankook του μοναδικού προμηθευτή, έχουν ήδη εντυπωσιάσει με την αρκετά καλύτερη πρόσφυση που προσφέρουν σε σύγκριση με τα αντίστοιχα περσινά, και οι οδηγοί θεωρούν ότι θα αποτελέσουν σημαντικό παράγοντα που θα επηρεάσει την επίδοση τους στους αγώνες. Ο Duval δήλωσε σε σχετική ερώτηση για το θέμα των ελαστικών:

Είναι πολύ σημαντικό να κατανοήσεις την συμπεριφορά των ελαστικών και πώς τελικά να τα χρησιμοποιήσεις σωστά στην πίστα. Δεν είναι εύκολο. Ασχοληθήκαμε εκτενώς στις χειμερινές δοκιμές για να βρούμε το κατάλληλο σημείο στο οποίο τα ελαστικά φτάνουν στη μέγιστη απόδοσή τους.

Είμαστε εδώ για να μάθουμε τα πράγματα γρήγορα και να είμαστε ανταγωνιστικοί στο πρωτάθλημα.

O νικητής του Le Mans του 2013 αποκάλυψε τον τρόπο με τον οποίο πρακτικά ανανέωσε τη συνεργασία του με την Audi και μάλλον φαίνεται ότι ήταν μια περισσότερο τυπική διαδικασία. Ο ίδιος ανέφερε:

Μετά την επίσημη αποχώρηση της ομάδας από το WEC, χτύπησε το τηλέφωνό μου και στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής ήταν ο Dieter Gass (σ.σ. αγωνιστικός διευθυντής της Audi). Mου είπε αν θα ήθελα να παραμείνω οδηγός της και αν θα μπορούσα να αγωνιστώ στο DTM.

Σε μια τέτοια περίπτωση, είσαι ανακουφισμένος που γρήγορα υπάρχει μια εναλλακτική. Θέλαμε να συνεχίσουμε τη συνεργασία μας και ήταν και η δική μου επιθυμία να παραμείνω οδηγός της Audi.

Όσον αφορά το μέλλον του, ο Γάλλος έθεσε αρκετά ψηλά τον πήχη:

Έχω κατακτήσει το πρωτάθλημα του Super Gt στην Ιαπωνία κι εκεί τα αυτοκίνητα μοιάζουν αρκετά με αυτά του DTM. Θα ήταν πολύ ωραίο να είμαι ο πρώτος που θα έχει κατακτήσει και τα δύο αυτά πρωταθλήματα. Αλλά προτού γίνει αυτό, με περιμένει πολλή δουλειά διότι το DTM είναι ένα δύσκολο και πολύπλοκο πρωτάθλημα.

  • Anestis Genk

    Τα αυτοκίνητα αυτά είναι σαν καμουφλαρισμένα μονοθέσια.