Παρότι δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση από την BMW, για τα αποκαλυπτήρια της νέας M5, αυτά -σύμφωνα με πληροφορίες- θα γίνουν σε τρεις μήνες, λίγες μέρες πριν την έκθεση της Φρανκφούρτης, που ανοίγει τις πύλες της στα μέσα Σεπτεμβρίου.

Γι’αυτό το λόγο η εταιρία έχει πάει για ακόμα μια φορά στην πίστα του Νürburgring Νordschleife για το απαραίτητο fine tuning του γερμανικού supersedan. Αυτό αναμένεται να κυκλοφορήσει στις αρχές του επόμενου χρόνου, με την γρήγορη έκδοση της νέας 5αρας να διαθέτει ένα σύστημα που θα επιτρέπει στον οδηγό να μετατρέπει το αυτοκίνητο από τετρακίνητο σε πισωκίνητο, με το πάτημα μόνο ενός κουμπιού. Κάτι παρόμοιο δηλαδή με το Drift Mode της νέας Mercedes E63 AMG, αλλά αυτό της M5 θα την μετατρέπει την M5 σε αποκλειστικά πισωκίνητη.

Σύμφωνα με πληροφορίες η M5 λέγεται ότι θα διαθέτει και μια επιπλέον επιλογή, που θα ονομάζεται xDrive sport, αλλά παραμένει άγνωστο τι μπορεί να σημαίνει αυτό. Ο ουρανός του μοντέλου θα είναι από carbon, όπως συμβαίνει και στις M3/M4/M6, ενώ η χρωματική παλέτα θα διαθέτει το Marina Bay Blue χρώμα. Νέες θα είναι και οι ζάντες του αυτοκίνητου, οι οποίες θα είναι 20 ιντσών, σε μαύρο χρώμα με ασημί λεπτομέρειες. Ακόμα, θα υπάρχει ένας μεγάλος διαχύτης, μια μικρή αεροτομή, τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης, με τους εξωτερικούς καθρέφτες να είναι μεγαλύτεροι από αυτούς των M3/M4.

Κάτω από το καπό λογικά θα βρίσκεται ο 4,4-λίτρων twin-turbo quad-cam V8, απόδοσης 600+ ίππων και 850 Nm ροπής, που θα συνδυάζεται με ένα νέο 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο μετατροπέα ροπής, και όχι με το 7-τάχυτο διπλού συμπλέκτη. Το BMWBlog έχει αναφέρει στο παρελθόν ότι για τα 0-100 χλμ/ώρα θα χρειάζεται 3,5 με 3,6 δευτερόλεπτα, καθιστώντας την 0,7 δευτ. ταχύτερη από την απερχόμενη γενιά. Όλα τα πάνω θα καθιστούν το αυτοκίνητο ως το πιο εξελιγμένο Μ μοντέλο στην ιστορία της εταιρίας.

Παλιότερα ο αντιπρόεδρος πωλήσεων και marketing του τμήματος M, Peter Quintus, είχε δηλώσει πως η νέα M5 θα κλείσει την διαφορά με την Mercedes-AMG E 63 S, με ή χωρίς τετρακίνηση, με την επιτάχυνση και το στήσιμο του αυτοκινήτου να είναι οι προτεραιότητες της γερμανικής εταιρίας, ενώ υποσχέθηκε πολύ “πισωκίνητα” χαρακτηριστικά, χωρίς ωστόσο να επιβεβαιώνει ότι το νέο αυτοκίνητο θα είναι τελικά τετρακίνητο.

  • Δημητρης Μαρκοπουλος

    Αναμενουμε!!

  • edurakias

    M5 to apolito oplo panta m aresan i m6 i m3 alla i M5 einai to kati allo…Cant wait