DTM 2017 Lausitzring, 1ος Αγώνας: Άνετα ο Auer, “1-2” η Mercedes!

Σχετικά άρθρα

Το ‘πε και το έκανε ο μικρός! To Lausitzring φαίνεται ότι ταιριάζει γάντι στον νεαρό Αυστριακό Lucas Auer, αφού, μετά την παρθενική του νίκη πέρσι στην γερμανική πίστα, τερμάτισε πρώτος στο σημερινό αγώνα, σημειώνοντας παράλληλα τη δεύτερη νίκη του σε τρεις αγώνες φέτος. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ένας ακόμη οδηγός της Mercedes, ο Robert Wickens, και το βάθρο συμπλήρωσε ο rookie Rene Rast με το Audi RS 5 DTM στο πρώτο βάθρο της καριέρας του στο θεσμό, μετά από μάχη με τον Βέλγο οδηγό της BMW Maxime Martin.

O Auer εξασφάλισε το πρωί και την pole position, και πλάι του στην εκκίνηση θα βρισκόταν ο Wickens. Πολύ καλή επίδοση για τους Martin και Rast που συμπλήρωναν τη δεύτερη σειρά της εκκίνησης και, όσον αφορά τα βάρη των αγωνιστικών, μετά τις επιδόσεις των 18 οδηγών στα δοκιμαστικά, τα RS 5 DTM ζύγιζαν 1.115 κιλά (-5 κιλά), οι M4 DTM 1.120 (-5 κιλά) και τέλος, οι C 63 DTM ήταν τα πιο βαριά αγωνιστικά, ζυγίζοντας 1.130 κιλά (+5 κιλά). Στα “παράξενα” των δοκιμαστικών, ο νικητής του δεύτερου αγώνα στο Hockenheim Jamie Green, ενώ σημείωσε τον 12ο χρόνο, τιμωρήθηκε να εκκινήσει τελευταίος, διότι εσφαλμένα η ομάδα του τοποθέτησε στο αυτοκίνητο του Βρετανού τα ελαστικά του team mate Rene Rast!

Στα του αγώνα, μπορεί να υπήρχε συννεφιά πάνω από την πίστα, αλλά ο αγώνας άρχισε και τελείωσε στεγνός. Στην εκκίνηση, ο Auer διατήρησε τη θέση του και πίσω ο πρωταθλητής Wittmann προσπέρασε τον Paffett για τη δέκατη θέση. Στον τρίτο γύρο, και με το DRS να επιτρέπεται ήδη από τον προηγούμενο γύρο, ο Martin έκανε την επίθεσή του και προσπέρασε για τη δεύτερη θέση τον Wickens στα φρένα στην πρώτη στροφή. Ένα γύρο μετά, ο Glock έκανε το ίδιο στον Rast για την τέταρτη θέση, την ίδια ώρα, που ο άλλος rookie του πρωταθλήματος, Loic Duval, τιμωρούταν με pit stop 5” για άκυρη εκκίνηση. Πολύ νωρίς, ο Jamie Green επέλεξε να μπει στα pits για το ένα και μοναδικό pit stop.

Στους γύρους 6-8, οι Ekström, Spengler, Rockenfeller και Farfus μπήκαν στα pits ελπίζοντας να μη βρουν “κίνηση” κατά τη διάρκεια του αγώνα, και στην κορυφή, ο Auer σημείωνε πολύ γρήγορους χρόνους, ανοίγοντας τη διαφορά από τον Wickens στα 2,1”. Στον 11ο γύρο, ο Ekström υποδειγματικά “χώθηκε” ανάμεσα στους Wittmann και Farfus, προσπερνώντας τους και στον 13ο γύρο, ο Rast πήρε το αίμα του πίσω αφού πέρασε τον Glock για την τέταρτη θέση. Ολοκληρώνοντας το pit stop του ο πρωταθλητής, άρχισε να χάνει αρκετό έδαφος και με κρύα ελαστικά, ήταν 5” πιο αργός από τον Green, μην μπορώντας να φέρει τα μαλακά ελαστικά της Hankook στην ιδανική θερμοκρασία.

Κάτι που το κατάλαβε αμέσως ο di Resta και στην έξοδό του από τα pits, μπλόκαρε τους τροχούς του και συγκρούστηκε με τον Blomqvist που τον πίεζε. Ο Βρετανός έκανε τετ α κε και ο πρώην πιλότος της F1 τιμωρήθηκε-αυστηρά- με ποινή διέλευσης από τα pits. Στον 18ο γύρο, ήταν η σειρά του πρωτοπόρου Auer για το δικό του pit stop, o Glock άργησε στα pits και στην έξοδό του, δεν κατάφερε ποτέ να στρίψει λόγω κρύων ελαστικών και οδηγήθηκε προσωρινά στην αμμοπαγίδα, χάνοντας έδαφος και θέσεις. Το χρονόμετρο σταμάτησε στο 1:17.547 για τον Auer στον 23ο γύρο, σημειώνοντας νέο ρεκόρ γύρου. Μπροστά, ο Rast μπήκε για το pit stop του και οι μοναδικοί που δεν είχαν αλλάξει λάστιχα ήταν οι δύο οδηγοί της Mercedes Edoardo Mortara και Maro Engel.

Mετά από 31 γύρους αγώνα, όλοι οι οδηγοί είχαν ολοκληρώσει τα pit stops τους, η τάξη αποκαταστάθηκε και η δεκάδα σε εκείνο το σημείο ήταν: Αuer,Wickens, ;Martin, Rast, Rockenfeller, Paffett, Ekström, Mortara, Müller και Engel. Η μοναδική εγκατάλειψη σήμερα ήταν αυτή του Müller (34ος γύρος) και ο πεισματάρης Rast δεν ήταν διατεθειμένος να καταθέσει τα όπλα εύκολα. Προσπέρασε επιτυχώς τον Martin και το πρώτο βάθρο της καριέρας του ήταν προ των πυλών. Ο Βέλγος οδηγός της BMW έπρεπε να προσέξει στους τελευταίους γύρους μη χάσει και την τέταρτη θέση από τον ταχύτατο σήμερα Rockenfeller που μείωνε συνεχώς τη διαφορά.

Ο Mortara κατάφερε να περάσει για την έβδομη θέση τον Ekström ένα γύρο πριν το τέλος και ο Auer, 3,6” μπροστά από τον Wickens κατέκτησε τη δεύτερη νίκη του σε τρεις αγώνες για το 2017. Η βαθμολογούμενη δεκάδα μετά από 55′ αγώνα ήταν: Auer, Wickens, Rast, Martin, Rockenfeller, Paffett, Mortara, Ekström, Εngel και Green.

Τα αυριανά δοκιμαστικά θα διεξαχθούν στις 12.30 ώρα Ελλάδος και ο αγώνας στις 16:15. Ακολουθούν το βίντεο του αγώνα και τα αποτελέσματα.

Θέση Οδηγός Αυτοκίνητο Χρόνος Διαφορά Γύροι
1 Lucas Auer Mercedes-AMG C 63 DTM 56:37.503   43
2 Robert Wickens Mercedes-AMG C 63 DTM 56:41.116 3.613 43
3 Rene Rast Audi RS5 DTM 56:50.084 12.581 43
4 Maxime Martin BMW M4 DTM 56:55.163 17.660 43
5 Mike Rockenfeller Audi RS5 DTM 56:55.313 17.810 43
6 Gary Paffett Mercedes-AMG C 63 DTM 56:57.756 20.253 43
7 Edoardo Mortara Mercedes-AMG C 63 DTM 56:58.869 21.366 43
8 Mattias Ekström Audi RS5 DTM 56:59.822 22.319 43
9 Maro Engel Mercedes-AMG C 63 DTM 57:03.864 26.361 43
10 Jamie Green Audi RS5 DTM 57:07.463 29.960 43
11 Timo Glock BMW M4 DTM 57:11.926 34.423 43
12 Augusto Farfus BMW M4 DTM 57:12.666 35.163 43
13 Marco Wittmann BMW M4 DTM 57:13.783 36.280 43
14 Bruno Spengler BMW M4 DTM 57:15.970 38.467 43
15 Loic Duval Audi RS5 DTM 57:17.080 39.577 43
16 Paul di Resta Mercedes-AMG C 63 DTM 57:26.029 48.526 43
17 Tom Blomqvist BMW M4 DTM 57:38.979 1:01.476 43
DNF Nico Müller Audi RS5 DTM      

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Subaru ανανεώνει το αγωνιστικό BRZ Cup Car Basic

Από το 2013 η Subaru διαθέτει στη γκάμα της αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας μια έκδοση του BRZ έτοιμη για χρήση εντός πίστας, όταν...

H Hyundai παρουσιάζει το αγωνιστικό Ioniq 5 eN1 Cup

Τέσσερις μήνες μετά την προεπισκόπηση η Hyundai αποκάλυψε το Ioniq 5 eN1 Cup, με το μοναδικό αυτό ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο να βασίζεται στο Ioniq...