DTM 2017 Lausitzring, 2ος Αγώνας: “1-2” η Audi, ξανά πρώτος ο Green

Σχετικά άρθρα

Τέσσερις αγώνες, δύο νικητές, το ίδιο μοτίβο! Φαίνεται ότι με κάποιο τρόπο Auer και Green έχουν “μοιράσει” τις μέρες μέχρι στιγμής στο DTM, καθώς, δύο σαββατιάτικους αγώνες έχει κερδίσει ο νεαρός Αυστριακός και τους αγώνες της Κυριακής, πρώτος έχει δει την καρό σημαία του τερματισμού ο Βρετανός οδηγός της Audi. Η εταιρεία απ΄το Ingolstadt έκανε το “1-2”, με τον Ekström να ανεβαίνει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, το οποίο συμπλήρωσε ο poleman και οδηγός της Mercedes Robert Wickens.

Στα πρωινά δοκιμαστικά, το ενδιαφέρον παρέμενε αμείωτο έως και το τελευταίο δευτερόλεπτο, με την πρωτιά να εναλλάσσεται αρκετές φορές, αλλά ο Wickens ήταν αυτός που έκλεψε την pole position με τη συμπλήρωση του εικοσάλεπτου. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Tom Blomqvist (BMW), 00.024” μόνο πίσω από τον Καναδό και τη δεύτερη σειρά της εκκίνησης συμπλήρωσαν οι Jamie Green και Gary Paffett. Mετά το πέρας των δοκιμαστικών, διαμορφώθηκαν και τα βάρη των αγωνιστικών. Το βάρος των 6 RS 5 DTM παρέμεινε αμετάβλητο (1.115 κιλά), όπως και αυτών των Μ4 DTM (1.120 κιλά) και των C 63 DTM (1.130 κιλά).

Ηλιόλουστη η Κυριακή στην πίστα του Lausitzring και στην εκκίνηση του αγώνα, οι τρεις πρώτοι κατάφεραν να διατηρήσουν τις θέσεις τους και ο Lucas Auer ήταν ήδη ο κερδισμένος του πρώτου γύρου, ανεβαίνοντας πέντε θέσεις από τη δέκατη που εκκινούσε. Πολύ νωρίς Rockenfeller και Ekström μπήκαν στα pits για το υποχρεωτικό pit stop. Ωστόσο, ο Blomqvist τιμωρήθηκε με pit stop 5” λόγω jump start και εξέτισε την ποινή του στον 14ο γύρο και από τον έκτο γύρο άρχισαν σταδιακά οι οδηγοί να μπαίνουν στα pits για αλλαγή των ελαστικών.

Με τις εναλλαγές στην κατάταξη και την είσοδο στα pits, την πρωτοπορία στον 15ο γύρο είχε ο Wickens και ένα γύρο μετά μπήκε ο Green. Oι μάχες μεταξύ των οδηγών είχαν “ανάψει” για τα καλά, όπως αυτή του Paffett με τον Ekström και του πρωταθλητή Wittmann με τους Auer και Farfus, αλλά ο Γερμανός οδηγός της BMW έλαβε προειδοποίηση από τους αγωνοδίκες διότι άλλαξε παραπάνω από μια φορά την κατεύθυνση του υπερασπιζόμενος τη θέση του. Μετά από 27 γύρους αγώνα και έχοντας συμπληρωθεί όλα τα pit stop, η βαθμολογούμενη δεκάδα ήταν η εξής: Wickens, Green, Ekström, Paffett, Rockenfeller,Martin, Müller, Rast, Auer και Wittmann. Δύο γύρους μετά, ο Wittmann προσπέρασε τον Auer και ο Green επιτέθηκε στον Wickens για την πρώτη θέση.

Τελικώς, ο Green ήταν ο νικητής της μονομαχίας στο κλασικό, πια, σημείο της πίστας που ευνοεί προσπέρασμα, δηλαδή στα φρένα για την πρώτη στροφή μετά τη μεγάλη ευθεία εκκίνησης/τερματισμού. Ο Wickens, βέβαια, κλήθηκε να υπερασπιστεί τη δεύτερη θέση από τον πολύ γρήγορο σήμερα Ekström, αλλά στον 38ο γύρο βρέθηκε πίσω από τον Σουηδό.

Στην κορυφή, τα πράγματα απλοποιήθηκαν και ο Green κατέκτησε άνετα τη δεύτερη νίκη φέτος, 6,3” μπροστά από τον Ekström, o oποίος πιέστηκε στο τέλος απ΄τον Wickens. Tέταρτος τερμάτισε ο Paffett και τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Rockenfeller, Müller, Rast, Martin, Wittmann και  Αuer.

Στη βαθμολογία των οδηγών, ο Αuer παραμένει στην κορυφή έχοντας 69 βαθμούς, 16 περισσότερους από τον Green και την τριάδα κλείνει ο Paffett με 46 βαθμούς. Στους κατασκευαστές, πρώτη είναι η Mercedes με 187 βαθμούς, έπεται η Audi με 177 και η BMW έχει μείνει αρκετά πίσω με τους 64 βαθμούς που έχει κατακτήσει.

Το DTM ετοιμάζεται για το πρώτο του ταξίδι εκτός Γερμανίας κι ο επόμενος γύρος πρωταθλήματος είναι στην πίστα του Hungaroring στις 17-18 Ιουνίου. Ακολουθούν το βίντεο του αγώνα και τα αποτελέσματα.

Θέση Οδηγός Αυτοκίνητο Χρόνος Διαφορά Γύροι
1 Jamie Green Audi RS5 DTM 56:20.480 43
2 Mattias Ekström Audi RS5 DTM 56:26.775 +06.295 43
3 Robert Wickens Mercedes-AMG C 63 DTM 56:27.514 +07.034 43
4 Gary Paffett Mercedes-AMG C 63 DTM 56:27.867 +07.387 43
5 Mike Rockenfeler Audi RS5 DTM 56:30.230 +09.750 43
6 Nico Müller Audi RS5 DTM 56:33.519 +13.039 43
7 Rene Rast Audi RS5 DTM 56:36.850 +16.370 43
8 Maxime Martin BMW M4 DTM 56:38.595 +18.115 43
9 Marco Wittmann BMW M4 DTM 56:40.020 +19.540 43
10 Lucas Auer Mercedes-AMG C 63 DTM 56:46.763 +26.283 43
11 Edoardo Mortara Mercedes-AMG C 63 DTM 56:54.899 +34.419 43
12 Maro Engel Mercedes-AMG C 63 DTM 56:55.453 +34.973 43
13 Paul di Resta Mercedes-AMG C 63 DTM 56:56.802 +36.322 43
14 Augusto Farfus BMW M4 DTM 56:58.034 +37.554 43
15 Timo Glock BMW M4 DTM 56:59.295 +38.815 43
16 Bruno Spengler BMW M4 DTM 56:59.843 +39.363 43
17 Tom Blomqvist BMW M4 DTM 57:00.474 +39.994 43
18 Loic Duval Audi RS5 DTM 57:04.811 +44.331 43

 

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Liberty Media κοντά στην εξαγορά του MotoGP

Η ιδιοκτήτρια εταιρία της Formula 1, η Liberty Media, φέρεται να έχει συμφωνήσει να εξαγοράσει τα εμπορικά δικαιώματα του MotoGP έναντι του ποσού περίπου...

H Lola εισέρχεται στη Formula E με τη Yamaha ως τεχνικό συνεργάτη

Η Lola Cars ανακοίνωσε σήμερα ότι επιστρέφει στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό με μια πολυετή τεχνική συνεργασία με την Yamaha, και θα εισέλθει στο παγκόσμιο...

Η Aston Martin παρουσιάζει τη νέα Vantage GT4

Δύο εβδομάδες μετά την αποκάλυψη της ανανεωμένες Vantage και Vantage GT3, η Aston Martin αποκάλυψε σήμερα την αντίστοιχη GT4 αγωνιστική έκδοση του μοντέλου. Αυτή είναι...

Ford: Σε καλό δρόμο οι εργασίες με την Red Bull

Η Ford Performance προχώρησε σε μια σειρά ανακοινώσεων σχετικά με τις αγωνιστικές της δραστηριότητες. Αρχικά μίλησε για την επιστροφή της στη Formula 1, με...
Autoblog.gr