Τέσσερις αγώνες, δύο νικητές, το ίδιο μοτίβο! Φαίνεται ότι με κάποιο τρόπο Auer και Green έχουν “μοιράσει” τις μέρες μέχρι στιγμής στο DTM, καθώς, δύο σαββατιάτικους αγώνες έχει κερδίσει ο νεαρός Αυστριακός και τους αγώνες της Κυριακής, πρώτος έχει δει την καρό σημαία του τερματισμού ο Βρετανός οδηγός της Audi. Η εταιρεία απ΄το Ingolstadt έκανε το “1-2”, με τον Ekström να ανεβαίνει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, το οποίο συμπλήρωσε ο poleman και οδηγός της Mercedes Robert Wickens.
Στα πρωινά δοκιμαστικά, το ενδιαφέρον παρέμενε αμείωτο έως και το τελευταίο δευτερόλεπτο, με την πρωτιά να εναλλάσσεται αρκετές φορές, αλλά ο Wickens ήταν αυτός που έκλεψε την pole position με τη συμπλήρωση του εικοσάλεπτου. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Tom Blomqvist (BMW), 00.024” μόνο πίσω από τον Καναδό και τη δεύτερη σειρά της εκκίνησης συμπλήρωσαν οι Jamie Green και Gary Paffett. Mετά το πέρας των δοκιμαστικών, διαμορφώθηκαν και τα βάρη των αγωνιστικών. Το βάρος των 6 RS 5 DTM παρέμεινε αμετάβλητο (1.115 κιλά), όπως και αυτών των Μ4 DTM (1.120 κιλά) και των C 63 DTM (1.130 κιλά).
Ηλιόλουστη η Κυριακή στην πίστα του Lausitzring και στην εκκίνηση του αγώνα, οι τρεις πρώτοι κατάφεραν να διατηρήσουν τις θέσεις τους και ο Lucas Auer ήταν ήδη ο κερδισμένος του πρώτου γύρου, ανεβαίνοντας πέντε θέσεις από τη δέκατη που εκκινούσε. Πολύ νωρίς Rockenfeller και Ekström μπήκαν στα pits για το υποχρεωτικό pit stop. Ωστόσο, ο Blomqvist τιμωρήθηκε με pit stop 5” λόγω jump start και εξέτισε την ποινή του στον 14ο γύρο και από τον έκτο γύρο άρχισαν σταδιακά οι οδηγοί να μπαίνουν στα pits για αλλαγή των ελαστικών.
Με τις εναλλαγές στην κατάταξη και την είσοδο στα pits, την πρωτοπορία στον 15ο γύρο είχε ο Wickens και ένα γύρο μετά μπήκε ο Green. Oι μάχες μεταξύ των οδηγών είχαν “ανάψει” για τα καλά, όπως αυτή του Paffett με τον Ekström και του πρωταθλητή Wittmann με τους Auer και Farfus, αλλά ο Γερμανός οδηγός της BMW έλαβε προειδοποίηση από τους αγωνοδίκες διότι άλλαξε παραπάνω από μια φορά την κατεύθυνση του υπερασπιζόμενος τη θέση του. Μετά από 27 γύρους αγώνα και έχοντας συμπληρωθεί όλα τα pit stop, η βαθμολογούμενη δεκάδα ήταν η εξής: Wickens, Green, Ekström, Paffett, Rockenfeller,Martin, Müller, Rast, Auer και Wittmann. Δύο γύρους μετά, ο Wittmann προσπέρασε τον Auer και ο Green επιτέθηκε στον Wickens για την πρώτη θέση.
Τελικώς, ο Green ήταν ο νικητής της μονομαχίας στο κλασικό, πια, σημείο της πίστας που ευνοεί προσπέρασμα, δηλαδή στα φρένα για την πρώτη στροφή μετά τη μεγάλη ευθεία εκκίνησης/τερματισμού. Ο Wickens, βέβαια, κλήθηκε να υπερασπιστεί τη δεύτερη θέση από τον πολύ γρήγορο σήμερα Ekström, αλλά στον 38ο γύρο βρέθηκε πίσω από τον Σουηδό.
Στην κορυφή, τα πράγματα απλοποιήθηκαν και ο Green κατέκτησε άνετα τη δεύτερη νίκη φέτος, 6,3” μπροστά από τον Ekström, o oποίος πιέστηκε στο τέλος απ΄τον Wickens. Tέταρτος τερμάτισε ο Paffett και τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Rockenfeller, Müller, Rast, Martin, Wittmann και Αuer.
Στη βαθμολογία των οδηγών, ο Αuer παραμένει στην κορυφή έχοντας 69 βαθμούς, 16 περισσότερους από τον Green και την τριάδα κλείνει ο Paffett με 46 βαθμούς. Στους κατασκευαστές, πρώτη είναι η Mercedes με 187 βαθμούς, έπεται η Audi με 177 και η BMW έχει μείνει αρκετά πίσω με τους 64 βαθμούς που έχει κατακτήσει.
Το DTM ετοιμάζεται για το πρώτο του ταξίδι εκτός Γερμανίας κι ο επόμενος γύρος πρωταθλήματος είναι στην πίστα του Hungaroring στις 17-18 Ιουνίου. Ακολουθούν το βίντεο του αγώνα και τα αποτελέσματα.
Θέση | Οδηγός | Αυτοκίνητο | Χρόνος | Διαφορά | Γύροι |
1 | Jamie Green | Audi RS5 DTM | 56:20.480 | 43 | |
2 | Mattias Ekström | Audi RS5 DTM | 56:26.775 | +06.295 | 43 |
3 | Robert Wickens | Mercedes-AMG C 63 DTM | 56:27.514 | +07.034 | 43 |
4 | Gary Paffett | Mercedes-AMG C 63 DTM | 56:27.867 | +07.387 | 43 |
5 | Mike Rockenfeler | Audi RS5 DTM | 56:30.230 | +09.750 | 43 |
6 | Nico Müller | Audi RS5 DTM | 56:33.519 | +13.039 | 43 |
7 | Rene Rast | Audi RS5 DTM | 56:36.850 | +16.370 | 43 |
8 | Maxime Martin | BMW M4 DTM | 56:38.595 | +18.115 | 43 |
9 | Marco Wittmann | BMW M4 DTM | 56:40.020 | +19.540 | 43 |
10 | Lucas Auer | Mercedes-AMG C 63 DTM | 56:46.763 | +26.283 | 43 |
11 | Edoardo Mortara | Mercedes-AMG C 63 DTM | 56:54.899 | +34.419 | 43 |
12 | Maro Engel | Mercedes-AMG C 63 DTM | 56:55.453 | +34.973 | 43 |
13 | Paul di Resta | Mercedes-AMG C 63 DTM | 56:56.802 | +36.322 | 43 |
14 | Augusto Farfus | BMW M4 DTM | 56:58.034 | +37.554 | 43 |
15 | Timo Glock | BMW M4 DTM | 56:59.295 | +38.815 | 43 |
16 | Bruno Spengler | BMW M4 DTM | 56:59.843 | +39.363 | 43 |
17 | Tom Blomqvist | BMW M4 DTM | 57:00.474 | +39.994 | 43 |
18 | Loic Duval | Audi RS5 DTM | 57:04.811 | +44.331 | 43 |