Μετά από μια σειρά διαρροών η Citroen παρουσίασε επίσημα το C3 Aircross, το μοντέλο που αντικαθιστά το Citroen C3 Picasso. Το μικρό συμπαγές crossover μοντέλο τοποθετείται στη κατηγορία των Renault Captur, Nissan Juke και των υπόλοιπων παρόμοιων μοντέλων, με τον σχεδιασμό του να ακολουθεί τη γνώριμη φιλοσοφία των Γάλλων στα τελευταία τους μοντέλα.

H crossover έκδοση του C3 διαθέτει νέους προφυλακτήρες, προστατευτικά πλαστικά, λεπτούς προβολείς, ράγες οροφής, ενώ απουσιάζουν τα πλαϊνά air bumps. Είναι κατά 75 mm πιο ψηλό και κατά 15 mm πιο μακρύ από το Juke, έχοντας 410 λίτρα-520 λίτρα χώρο αποσκευών (1.289 με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων).

Το μήκος του φτάνει τα 4,15 μέτρα, το μεταξόνιο τα 2,6 μέτρα, με την Citroen να προσφέρει πολλές επιλογές εξατομίκευσης, από χρώματα μέχρι ζάντες και επενδύσεις, και στο εσωτερικό συναντάμε μια μεγάλη οθόνη 7″ στο κέντρο του ταμπλό, με το πίσω κάθισμα να μπορεί να μετακινηθεί προς τα μπροστά έως και 15 εκατοστά. Επίσης υπάρχει head-up display και πολυλειτουργικό τιμόνι.

Το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας υποστηρίζει Android Auto, Apple Car Play, Mirror Screen και Mirror Link. Το σύστημα πλοήγησης Connect Nav της TomTom διαθέτει τη δυνατότητα τρισδιάστατης απεικόνισης και ταυτόχρονα προηγμένες εφαρμογές όπως τις, σε πραγματικό χρόνο, ενημερώσεις για τον καιρό, τις διαθέσιμες θέσεις στάθμευσης, ακόμα και για τα επικίνδυνα σημεία των οδών στις οποίες κινείται το αυτοκίνητο. Το Connect Box τέλος, συνδέει το νέο C3 Aircross με ένα κέντρο επείγουσας βοήθειας 24 ώρες το 24ωρο, που εξασφαλίζει άμεση επέμβαση σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης ή ατυχήματος.

Με οκτώ διαφορετικά χρώματα αμαξώματος, 4 αποχρώσεις οροφής και 4 πακέτα χρωματικών λεπτομερειών, συνολικά 90 διαφορετικοί συνδυασμοί εξασφαλίζουν μοναδικές δυνατότητες εξατομίκευσης της αισθητικής. Στο εσωτερικό, πέντε διαφορετικοί χρωματικοί συνδυασμοί με το βασικό και τους Metropolitan Grey, Urban Red, Hype Mistral και Hype Colorado δίνουν τη δυνατότητα ενός πολύ μεγάλου εύρους επιλογών.

Στην αίσθηση ευρυχωρίας του εσωτερικού συμβάλλει και η προαιρετική πανοραμική γυάλινη οροφή, το μήκος της οποίας αγγίζει το 1 μέτρο, ενώ η καθημερινή πρακτικότητα αυξάνεται χάρη στους μεγάλους και στρατηγικά τοποθετημένους χώρους μικρών αντικειμένων στο ταμπλό, στην κεντρική κονσόλα και στις πόρτες.

Και σε αυτό το μοντέλο η γαλλική εταιρία τοποθετεί το σύστημα Grip Control με 4 προγράμματα (Sand, All-Road, Snow και ESP Off) αλλά και το Hill Descent. Κίνηση παίρνει από τον τρικύλινδρο PureTech κινητήρα βενζίνης 1,2-λίτρων απόδοσης 82, 110 και 130 ίππων, ενώ θα υπάρχει και ο 1.6 BlueHDi πετρελαίου απόδοσης 100 και 120 ίππων. Οι κινητήρες συνδυάζονται με μηχανικά και αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων πέντε ή έξι σχέσεων.

Συνολικά 12 διαφορετικές τεχνολογίες είναι διαθέσιμες στο νέο C3 Aircross, γεγονός που το καθιστά ένα από τα πλέον προηγμένα μοντέλα στην κατηγορία του:

  • Keyless entry and start – Σύστημα εισόδου και εκκίνησης χωρίς κλειδί,
  • Colour head-up display – Έγχρωμη απεικόνιση ενδείξεων,
  • Top Rear Vision reversing camera – Κάμερα στάθμευσης,
  • Park Assist – Υποβοήθηση στάθμευσης με αυτόματη λειτουργία τιμονιού σε κάθετες και παράλληλες θέσεις,
  • Active Safety Brake – Σε ταχύτητες από 5 km/h έως 85 km/h, το σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό για ενδεχόμενη πρόσκρουση και αν δεν αντιδράσει, ενεργοποιεί το σύστημα πέδησης. Έως τα 60 km/h υπάρχει και η δυνατότητα αναγνώρισης πεζών,
  • Lane Departure Warning System – Σύστημα ειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας. Λειτουργεί πάνω από τα 60 km/h,
  • Blind Spot Monitoring System – Σύστημα ειδοποίησης του οδηγού για οχήματα που κινούνται στο «τυφλό σημείο» των εξωτερικών καθρεφτών,
  • Speed limit recognition system and recommendation – Σύστημα αναγνώρισης ορίων ταχύτητας και προειδοποίησης οδηγού,
  • Intelligent beam headlights – Αυτόματη εναλλαγή μεταξύ μεσαίας και μεγάλης σκάλας των φώτων,
  • Driver Assistance Alert – Λειτουργεί σε ταχύτητες μεγαλύτερες των 60 km/h και προειδοποιεί τον οδηγό όταν διαγνώσει ελλιπή συγκέντρωση και μειωμένα ανακλαστικά,
  • Coffee Break Alert – Σύστημα ειδοποίησης του οδηγού για διάλειμμα, μετά από 2 ώρες συνεχούς οδήγησης,
  • Grip Control with Hill Assist Descent – Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και αυτόματης κατάβασης.
  • ZafMio

    Ωραίο, δε λέω. Αλλά έβαλαν τα airbumps στο απλό c3 και όχι σ’ αυτό, που όντως είναι crossover?? Λίγο κουλό μου φαίνεται. Το c3, έπρεπε να το κάνουν πιο απλό.

    ΥΓ. Υπάρχει ένα Honda Jazz στις photos… !!!

    • Mika

      Οντως τρυπωσε και το Jazz!!!

  • SAMURAI-66

    Εξαιρετικα ενδιαφερον δεν περνα απαρατηρητο διαφημιζοντας ουσιαστικα την παρουσια του με την εντονη προσωπικοτητα που ξεχειλιζει σε καθε του σημειο.
    Πετυχημενη εσωτερικη εικονα που συμπληρωνει το συνολο με συγχρονη μορφη και εντονα απολυτα καλαισθητα χρωματα.
    Βλεπω ενα νικητη εδω που δεν θα βρει δυσκολιες απεναντι στους βασικους παικτες της αγορας και αξιζει την προσοχη γιατι ειναι διαφορετικο!

  • a_f_a

    το c3 μου πάει στο αρκετά θυληκό ή μετροσέξουαλ και γι’αυτο το απέριψα.. αυτό εδώ όμως μου αρέσει πάρα πολύ! και αντε να το περίμενα να βγει στη παραγωγή. για να το πάρεις όμως έτσι οπως ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ στις φωτό, με αυτόματο, η σιτροεαν θα ζητάει κανα 25.000 για πλάκα… και εκέι σταματάει η τάβλα.
    πολύ καλό ομως.. πιο κακό απο το θηλυπρεπές c3

  • Mika

    Kαλυτερο στα ματια μου απο το Cactus…..

  • sergio360

    Καλουλι και αυτο…

  • dmis

    Μαρεσε μεν, λίγο akward σχεδιασμός για Ελλάδα τουλάχιστον..που μεγάλο μέρος είναι ψωνισμένο με τα γερμανικά… Μείον που δεν έχει τα Airbumbs… Δηλαδή hellooo..