Τι και αν έχουμε δει εδώ και μήνες το νέο Polo χωρίς ίχνος καμουφλάζ; Η Volkswagen έδωσε σήμερα δύο teasers φωτογραφίες της έκτης γενιάς του Polo που θα παρουσιαστεί επίσημα στις 16 του μηνός, σε μια ειδική εκδήλωση που θα διοργανώσει στο Βερολίνο.


Το νέο Polo διαθέτει αυξημένες διαστάσεις και σχεδιαστικά έχει επιλεγεί μια εξελικτική προσέγγιση. Έτσι, διατηρεί τον συντηρητικό και σοβαρό χαρακτήρα της γερμανικής εταιρίας, παρότι φαίνεται να διαθέτει μια πιο κεκλιμένη οροφή, νέα φώτα και ένα πιο ανάγλυφο πίσω μέρος, στοιχεία τα οποία σύμφωνα με την VW κάνουν το Polo πιο ελκυστικό και πιο σπορ, κάτι που θα το βοηθήσουν να αυξήσουν τις πωλήσεις του.

Το νέο Polo βασίζεται στην πλατφόρμα MQB A0, που είδαμε για πρώτη φορά στο νέο Seat Ibiza και θα διαθέτει η επόμενη γενιά του Skoda Fabia, κάτι που θα μειώσει το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου. Θα συνεχίσει να διατίθεται σε 3-θυρες και 5-θυρες εκδόσεις σε σχέση με το αποκλειστικά 5-θυρο Ibiza. Το μέλλον του CrossPolo δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο μιας και την θέση του αναμένεται να πάρει το νέο μικρό SUV που ετοιμάζει η VW και θα βασίζεται στο T-Cross Breeze concept.

Στο εσωτερικό η γερμανική φίρμα θα συνεχίσει να δίνει έμφαση στην ποιότητα των υλικών και το φινίρισμα. Η σχεδίαση θα είναι νέα και θα χρησιμοποιεί μαλακά πλαστικά με πολλές νέες δυνατότητες επιλογών διαφορετικών υλικών και χρωμάτων με την εταιρεία να έχει στόχο να προσφέρει το πιο ποιοτικό ταμπλό στην κατηγορία. Από το ανανεωμένο Golf θα δανειστεί τα εμπρός καθίσματα και τα χειριστήρια, καθώς επίσης και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, την τελευταία γενιά του infotainment system της εταιρείας με οθόνη αφής, βελτιωμένο σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος και είσοδο και εκκίνηση χωρίς κλειδί.

Οι κινητήρες του νέου Polo θα είναι λιγότεροι σε σχέση με την τωρινή γενιά. Στην βάση θα βρίσκεται ο τρικύλινδρος 1,0 λίτρου ατμοσφαιρικός με απόδοση 65 και 75 άλογα και TSI με 95 και 115 άλογα. Το BlueGT θα χρησιμοποιεί τον νέο 1.5 TSI με 150 άλογα που είδαμε στο νέο Golf, ενώ στην κορυφή θα βρίσκεται το GTI που θα χρησιμοποιεί έναν 2,0 λίτρο TSI με απόδοση πάνω από 200 άλογα. Polo R μάλλον δεν θα δούμε ούτε σε αυτή την γενιά.

Στους ντίζελ καταργείται ο σημερινός 1,4 λίτρων TDI και θα χρησιμοποιεί τον αναβαθμισμένο 1,6 TDI με απόδοση 80, 95 και 110 άλογα. Αργότερα θα παρουσιαστούν υβριδικά σύνολα που θα αντικαταστήσουν τους μικρούς ντίζελ. Θα υπάρχει έκδοση με φυσικό αέριο που θα βασίζεται στον 1,0 TSI με 95 άλογα, ενώ δεν υπάρχουν πλάνα για μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση ή μια plug-in υβριδική εκδοχή. Θα υπάρχουν χειροκίνητα κιβώτια 5 ή 6 σχέσεων ανάλογα την ιπποδύναμη ή ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων.

  • SAMURAI-66

    Ναι???
    ……………https://youtu.be/SuG5CfG-JS4

    • Μάνος Μαμαλάκης

      Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πω πω μιλαμε πολύ νέοοο!!!!
    Σαπίλα. Σαπίλα παντού.
    https://www.youtube.com/watch?v=UufDXsImkl8

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πω πω μιλαμε πολύ νέοοο!!!!
    Ωραίο χρώμα αλλά πολύ σοβαρό κι αδιάφορο, δε μπορούν να κάνουν κάτι ωραίο φρέσκο;
    https://uploads.disquscdn.com/images/0bd28bee4f204ba03facf69a094bd4c9697654cabe46e15716e438127e7c59c3.jpg

  • Αννίβας

    Νομίζω έχει και την τάπα καυσίμου από το passat και εκεί τελειώνουν οι αλλαγές.

  • a_f_a

    τελικά τα φώτα κλαμένο νινι βάλανε πίσω.. κρίμα που μετά από ενα τόσο διαχρονικο σχέδιο για το τωρινό Πόλο, φτιάξανε ένα σχέδιο που μοιαζει κινέζικης εταιρίας που θέλει να μιμηθεί το υπάρχον Πόλο…. α τώρα που είπα Κίνα.. λες για εκεί να το προορίζουν;

    • panos

      σε παρακολουθω κ βλεπω οτι αντιλαμβανεσαι πολλα πραγματα πανω
      στο σχεδιαστικο κομματι των αυτοκινητων, στο ειπα αυτο γτ πολλες
      φορες περιγραφεις με παραστατικο τροπο πραγματα που εχω διαπιστωσει
      οτι δεν μπορουν να τα καταλαβουν οι πολλοι, γτ οταν τους τα λεω νομιζουν
      οτι τους μιλαω με μια γλωσσα αγνωστη για αυτους..

    • panos

      σε παρακολουθω κ βλεπω οτι αντιλαμβανεσαι πολλα πραγματα πανω
      στο σχεδιαστικο κομματι των αυτοκινητων, στο ειπα αυτο γτ πολλες
      φορες περιγραφεις με παραστατικο τροπο πραγματα που εχω διαπιστωσει
      οτι δεν μπορουν να τα καταλαβουν οι πολλοι, γτ οταν τους τα λεω νομιζουν
      οτι τους μιλαω με μια γλωσσα αγνωστη για αυτους..

    • a_f_a

      ασχολούμαι με την αναπτυξή, εξέλιξη και παραγωγή καταναλωτικών προϊοντων και οι τομείς που αναφέρεις είναι μέσα στον επαγγελματικό μου τομέα, γί’αυτό και η “ευασιθησία” :-)
      εσύ με τι ασχολείσαι;

    • panos

      κ η δικια μου ασχολια δεν εχει σχεση με τον χωρο του αυτοκινητου, τουλαχιστον αμεσα, λατρευω ομως σχεδον
      καθε τι πανω στα αυτοκινητα, κ κυριως την οδηγηση, κ
      τον τροπο που λειτουργουν, αν ημουν σε αλλη χωρα θα σκεφτομουν σοβαρα να ασχοληθω με τα αυτοκινητα..

    • a_f_a

      μακαρι να το καταφέρεις κάποια στιγμή :-)

    • panos

      ευχαριστω !