Μετά τη πρωινή διαρροή η Volkswagen παρουσίασε σήμερα την έκτη γενιά του Polo, ανακοινώνοντας παράλληλα και το Polo GTI, το οποίο θα είναι διαθέσιμο από τη πρώτη μέρα που το μοντέλο θα βγει στην αγορά πριν το τέλος του έτους με τιμή εκκίνησης στη Γερμανία τα 12.975 ευρώ.

Το μοντέλο που θα προσφέρεται αποκλειστικά πλέον ως τετράπορτο, μεγάλωσε σε διατάσεις, φτάνοντας πλέον σχεδόν αυτές του Golf 4ης γενιάς, με τον χώρο αποσκευών, όπως είναι φυσικό, να αυξάνεται κατά 25% σε σχέση με τα 351 λίτρα της προηγούμενης γενιάς και να ανέρχεται στα 351 λίτρα από τα 280. Το μήκος του φτάνει τα 4.053 mm, το πλάτος τα 1.751 mm, το ύψος τα 1.446 mm και το μεταξόνιο τα 2.564 mm. Η προηγούμενη γενιά είχε διαστάσεις 4.149 x 1.735 x 1.439 με μεταξόνιο 2.470 mm, με το Golf 4 να έχει διαστάσεις 4.149 x 1.735 x 1.439 με μεταξόνιο 2.511 mm.

πλάτος του έχει αυξηθεί κατά 7 εκατοστά, με την Volkswagen να προσφέρει 14 εξωτερικά χρώματα, 12 διαφορετικές ζάντες διαστάσεων από 14 έως 18″, 13 διαφορετικά διακοσμητικά στο ταμπλό,2 διαφορετικές εσωτερικές επενδύσεις και 11 διαφορετικά καλύμματα καθισμάτων, προσφέροντας έτσι μια μεγάλη δυνατότητα παραμετροποίησης από τους ιδιοκτήτες του.

Στη διαθέσιμη γκάμα εκδόσεων, εκτός από τις Trendline, Comfortline και Highline υπάρχει και το Polo Beats που διαθέτει ζάντες αλουμινίου 16″, σπορ καθίσματα, ειδικά αυτοκόλλητα και ηχοσύστημα 300-watt εγκεκριμένο από τον Dr Dre.

Το νέο Volkswagen Polo βασίζεται στην MQB A0 πλατφόρμα του VW Group που μειώνει το βάρος, ενώ παράλληλα προσφέρει περισσότερο χώρο στους επιβάτες. Σχεδιαστικά έχει επιλεγεί μια εξελικτική προσέγγιση, διατηρώντας τον συντηρητικό και σοβαρό χαρακτήρα της γερμανικής εταιρίας, έχοντας πιο κεκλιμένη οροφή, νέα LED φωτιστικά σώματα και ένα πιο ανάγλυφο πίσω μέρος, στοιχεία τα οποία σύμφωνα με την VW κάνουν το Polo πιο ελκυστικό και πιο σπορ, κάτι που θα το βοηθήσουν να αυξήσουν τις πωλήσεις του.

Από πλευράς τεχνολογιών διαθέτει ενεργό cruise control μέχρι τα 210 χλμ/ώρα, σύστημα αυτόματης πέδησης, σύστημα αναγνώρισης τυφλού σημείου, ημιαυτόνομο βοηθό παρκαρίσματος, ψηφιακό πίνακα οργάνων και σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 6,5″ και 8″. Επίσης για πρώτη φορά το Polo προσφέρεται με keyless σύστημα εισόδου και εκκίνησης του κινητήρα. Επίσης έχει το σύστημα Air Care Climatronic, ασύρματη φόρτιση smartphone, μεγάλη πανοραμική οροφή και το σύστημα Sport Select με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ.

Μηχανικά τώρα. Κατά το λανσάρισμα του θα προσφέρεται με 9 Euro 6 κινητήρες, ανάμεσά τους ο τρικύλινδρος 1.000αρης ατμοσφαιρικός 65 ίππων και 75 ίππων, η TSI έκδοση του 95 και 115 ίππων, όπως και ο νέος 1.500αρης TSI Evo με σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων απόδοσης 150 ίππων. Επίσης από πλευράς πετρελαιοκινητήρων θα συναντάμε τον 1.600αρη TDI απόδοσης 80 και 95 ίππων. Επίσης υπάρχει ο 1.0 TGI απόδοσης 90 ίππων. Όλοι οι κινητήρες διαθέτουν σύστημα start/stop και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα, με όσοι κινητήρες αποδίδουν περισσότερα από 95 άλογα να μπορούν να συνδυαστούν και με DSG αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Αναλυτικά οι κινητήρες είναι οι εξής:

1Φυσικού Αερίου

  • 1.0 TGI 90 ίππων, 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων

2Βενζίνης

  • 1.0 MPI 65 ίππων, 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων
  • 1.0 MPI 75 ίππων, 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων
  • 1.0 TSI 95 ίππων, 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων / 7-τάχυτο DSG
  • 1.0 TSI 115 ίππων, 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων / 7-τάχυτο DSG
  • 1.5 TSI 150 ίππων, 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων / 7-τάχυτο DSG
  • 2.0 TSI 200 ίππων, 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων / 7-τάχυτο DSG

3Πετρελαίου

  • 1.6 TDI 80 ίππων, 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων
  • 1.6 TDI 95 ίππων, 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων / 7-τάχυτο DSG

4GTI

Η κορυφαία έκδοση Polo GTI εκτός από επιθετική εμφάνιση, μεγαλύτερες ζάντες και σπορ ανάρτηση, φορά τον 2,0-λιτρο TSI απόδοσης 200 ίππων.

To Polo GTI έχει κόκκινα διακοσμητικά, μαύρη γυαλιστερή αεροτομή, διαχύτη, διπλές απολήξεις εξατμίσεων, ζάντες 17″ (18″ στον πρόσθετο εξοπλισμό), σπορ καθίσματα, δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι με κόκκινες ραφές, μαύρη επένδυση οροφής, κρυφό φωτισμό και GTI λεβιέ ταχυτήτων.

  • Spyros

    κάτι με χαλάει λίγο στο εσωτερικό αλλά δεν ξέρω τι.σαν να μην είναι αρμονικό κάτι τέτοιο και δεύτερον οι εκδόσεις του 1.6 TDI 80 & 95 μόνο άλογα….έλεος… το νέο fiesta ρε παίδες από 1.5 θα βγάζει 120…. είναι αρκετή η διαφορά….

    • potsgkenenafto potsgkenenafto

      Πρεπει να δουλεψουν και οι βελτιωτες,πως θα γινει αλλιως,remap στα 120 και τελειωσε.:P

    • kostasSC

      εμείς θέλουμε remap από τα 120 στα 140 και τελείωσε…

  • Dentdim

    438 λίτρα χώρος αποσκευών το polo?380 λίτρα εχει το καινουργιο golf.Κατά τα άλλα έτσι όπως το βλεπω το polo , μαλλον θα έχουν στην vw θέμα κανιβαλισμού με το golf…

    • Dentdim

      Οκ διορθώθηκε βλέπω

  • morbid

    Η μεγαλύτερη και πιο βαρβάτη παραδοχή ότι το downsizing του VW Group ήταν αποτυχία,από 1.400 TSI, πήγε στα 1.800 TSI, και τώρα σε 2-λιτρο

    • Giorgos Papaspyros

      αν ίσχυε αυτό που λες,
      δε θα είχε 1000άρηδες ατμοσφαιρικούς και turbo.
      Κάποτε το λιγότερο που έβρισκες στο Polo ήταν 1400, μετά 1200 και τώρα 1000 κυβικά.

    • DimitrisPat

      Λογικά λέει για το gti που ήταν με 1400 κυβικά ίδιο κινητήρα με το Ibiza cupra που πήγε μετά στα 1800 κυβικά.

    • Giorgos Papaspyros

      Η ‘λογική’ του τότε δε μπορεί να στέκει αν ισχύει αποσπασματικά.
      Υπάρχει και η αντίστροφη λογική που εξίσου αποσπασματικά μπορεί να εφαρμοστεί.

    • DimiE92

      Επισης και απο την μεταβαση απο 1,4 σε 1,5 λιτρα. Ειπαν οτι πιο μεγαλος κινητηρας, αρα πιο ανετος και οχι τοσο στρεσαρισμενος, αρα πιο μικρη καταναλωση. Οπως καταλαβες, οτι να ναι… η αγορα να κινειται

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Μάλιστα λοιπόν, ακολουθεί εξελικτική σχεδίαση, το βρίσκω πάλι σοβαρό, συντηρητικό, λίγο αδιάφορο μπροστά, το εσωτερικό του ωραίο… Δε μπορούν να κάνουν κάτι πιο φρέσκο, πήραν φανάρια από το προηγούμενο, το μεγάλωσαν λίγο, και το είπαν νέο Polo; H VW θέλει άμεσα πιο καλούς σχεδιαστές. Γενικά καλούτσικο, έχει διαχρονικότητα Golfίζει αρκετά, δε σε τρελαίνει, πάλι ένα σοβαρό VW είναι χωρίς κάτι το εντυπωσιακό. Το πορτοκαλί χρώμα και το κόκκινο στο GTI το ομορφαίνει. Το Ibiza είναι πιο ελκυστικό.

  • Giorgos Papaspyros

    Θα προσφέρεται σε 3θυρο και 5θυρο.

    • VKR

      Το άρθρο λέει αποκλειστικά σε 5θυρο.. Ποιος έχει δίκιο;

    • Giorgos Papaspyros

      Κοίτα να δεις,
      έχεις εδώ ένα άρθρο που λέει αποκλειστικά σε 5θυρο
      αλλά όλα τα προηγούμενα άρθρα έλεγαν
      “Θα συνεχίσει να διατίθεται σε 3-θυρες και 5-θυρες εκδόσεις σε σχέση με το αποκλειστικά 5-θυρο Ibiza.”.
      https://www.autoblog.gr/2017/06/13/%CE%B7-volkswagen-teas%CE%AC%CF%81%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%BF-%CE%BD%CE%AD%CE%BF-polo/
      πχ.

      Άρα;
      Τα περισσότερα άρθρα έχουν το δίκιο.

    • Danis Magiopoulos

      Δεν ισχύει η “δημοκρατία” εδώ μιας και τα περισσότερα άρθρα γράφτηκαν πριν την παρουσίασή του. Μακάρι να βγει 3-θυρο πιο μετά πάντως.

    • Giorgos Papaspyros

      Εγώ το ξέρω ότι δεν ισχύει η δημοκρατία.
      Όπως δεν ίσχυε η δημοκρατία όταν πριν την παρουσίαση έβγαιναν οι δημοσιογραφικές ‘πληροφορίες’.
      lol

  • ZafMio

    Χμμμ… Μπααα… Πιο ωραίο είναι το Ibiza… Έχει “παιχνιδιάρικες” πινελιές, αλλά κατ’ εμέ, δεν πείθει. Ακόμα και τα DRLs είναι χωρίς ιδιαίτερη έμπνευση…

  • gronholm89

    2.0 με 200 αλογα! Στα + σιγουρα οι επιδοσεις και η βελτιωση, στα – η καταναλωση, το βαρος, η φορολογια… Γενικα δεν τρελαινει εμφανισιακα, καλος ο 1.5 με τα 150, οι diesel με ιπποδυναμεις για γελια!!!

    • Spider

      Όταν θα οδηγήσεις ένα θα αναθεωρήσεις. Οδήγησα ένα 1.4 tdi 75ps νοικιάρικο και στο δρόμο σταμάτησα για να δω την άδεια κυκλοφορίας, για να βεβαιωθώ ότι δεν ήταν με τα 105. Απίθανο-απίστευτο τράβηγμα ( μέχρι τις 3000). Οι νέοι με 1600 κυβικά πιστεύω ακράδαντα πως θα είναι ακόμη καλύτεροι.
      Ποτέ στα diesel η ιπποδύναμη δεν ήταν το κυρίως ζητούμενο, αλλά η ροπή, τα χαρακτηριστικά λειτουργείας και η οικονομία. Η ονομαστική ιπποδύναμη είναι για το marketing.

    • gronholm89

      Συμφωνω φιλε μου κ εγω diesel εχω, αλλα φαντασου σ ολα αυτα ακομη περισσοτερη ροπη κ ιπποδυναμη που εχει ο ανταγωνισμος!

  • Danis Magiopoulos

    Ίσως να έχω κακό γούστο, αλλά βρίσκω συμπαθιτικό και διαχρονικό τον εξωτερικό σχεδιασμό. Δείχνει πιο αρμονικό απ το τωρινό. Λίγο το εσωτερικό μου κακοφαίνεται που έχει τους αεραγωγούς κάτω απ την οθόνη αλλά φαντάζομαι οτι είναι πιο ασφαλές η οθόνη να είναι κοντά στο ύψος του οδηγού. Και φυσικά είναι καλύτερο απ το φυτεμένο tablet του φιέστα.

    Στα θετικά το standard pedestrian detection/front assist σε όλες τις εκδόσεις. Σε κάθε περίπτωση, αν τιμολογιακά δεν είναι πολύ μακριά απ το Ibiza (15.700 για τον EvoTSI) νομίζω οτι θα πάει καλά.
    Κάτι μου λέει οτι θα κόψει πωλήσεις απ το Golf.

  • a_f_a

    έλεος έλεος έλεος! το εσωτερικό ακόμα πιο χάλια από το εξωτερικό… καταφέρανε το σκοντα φαμπια να είναι άκρως πιο αρμονικό μέσα έξω… φέρτε πίσω το παλιό λεμε. νομίζω στα μεταχιερισμένα θα ανέβουν οι τιμές του.. χεχε…

    παρακάτω μερικά από τα πιο ανελέητα σημεία του…

    https://uploads.disquscdn.com/images/c2f875d34cdf37f37a1b24ed99ace57ea5782dc05f0c6f54700ecc914a19be8a.jpg

    • potsgkenenafto potsgkenenafto

      Παντα με τον καλο λογο για τα vag,χεχεχε.

    • a_f_a

      φυσικά, γιατι οδηγούσα, Γκολφ, Λουπο, Α3, Α1 και οικογενειακά υπήρξαν 2 Α4 ενω ο πατερας μου τωρα παει για Q2… ελπ´ιζω να σε κάλυψα για τον αντιγερμανισμο μου.
      αυτο βέβαια, δε με κανει γουστάρω οτι βγάζει το γκρουπ..
      πως έγινε αυτά ε; καλα θέτεις το ερωτημα

  • ad276

    Πολύ καλο σχεδιαστηκα,σοβαρό όπως τα περισσότερα vw άλλωστε.Ακολούθησαν την συνταγή του golf οπου η μια γενιά είναι συνέχεια της άλλης.Οι κινητήρες γνωστοί,οποτε οκ.Θα ήθελα όμως περισσότερη τόλμη στο ντιζάιν.Εμνα προσωπικά μ αρέσει,και ως πρωην κάτοχος του 6Ν θα το ξαναεπαιρνα αβλεπι……

  • Mrdesperado32

    μεχρι και τα Led ημερας ειναι οτι να ναι.ισως το πιο ασχημο στην κατηγορια του και σιγουρα πιο ασχημο απ τα αδελφια του στο γκρουπ

    • ad276

      Μας δουλευεις ρε φιλε?Μεχρι και φωτα ημερας LED σε πειραξαν?Το Πολο σε πληροφορω οτι τα εχει στανταρ απο την βασικη εκδοση trendline ενω πολλα απο τα ανταγωνιστηκα του μοντελα εχουν κατι καντηλια για φωτα ημερας.(οπως και το Ιμπιζα).

    • Mrdesperado32

      ετσι οπως ειναι καλυτερα να μην υπηρχαν.

  • sargus

    Μια χαρά όμορφο! Θα προτιμούσα όμως το ibiza.
    Από την τωρινή γενιά supermini μου αρέσει πολύ το ibiza, το c3 και το fiesta (λίγο το χάλασαν απέξω αυτό το τελευταίο).

  • πλεον αγοραζεις GOLF …με σηματακια POLO !!!!
    ολοι οταν σκεφτοντε GOLF σκεφτοντε αυτες τις διαστασεις που εχει σημερα το POLO !!!
    πραγματικα δεν βρικσω τον λογο να αγορασεις κατι πιο μεγαλο και να το πληρωσεις πιο ακριβα……..

    παντως σαν γκρουπατος…το GTI δειχνει ιδανεικο για το γουστο μου !!!! μονο τις ζαντες θα αλλαζα !!!! :-)

    • Mika

      Eδω ξερεις τι παρατηρησα? Αυτο εχει χωρο αποσκευων 351 λιτρα, ενα λιτρο παραπανω απο το δικο σου Golf και το δικο μου Α3!!!

      Ωραιο το GTI, αλλα θα μας σκιζει να παρει η εφορια για το διλιτρο….Στο Golf GTi, αντε να το ανεχτεις,αλλα στο Polo, δυσκολα χωνευεται γαμωτο…Οπως και στο τωρινο Mini S και JCW εννοειται….
      Εγω απο την αλλη δεν τρελλαινομαι για τα μπροστινα προχειρα τραβηγμενα LED και το πανομοιοτυπο πισω μερος…Φυσικα τα παντα ειναι και θεμα τιμης..
      Το αντιστοιχο Ibizaκι δεινχει πιο φρεσκο,και μαλλον θα ειναι αρκετα φτηνοτερο…

    • αυτο λεω !!! εγω οταν αγορασα το αυτοκινητο μου…..ηθελα να μπορει να καλυπτει τα θελω μου σε βαθος 10ετιας να το πω……το POLO δεν μπορουσε ουτε σαν εργενης να τα καλυψει……
      πλεον το POLO τα κανει ολα τελεια…..ενω το GOLF δειχνει υπερβολη…ετσι το βλεπω εγω…..

      υ.γ το μονο λαθος που εκανα….ειναι που το πηρα 3θυρο !!!! :-P

    • Spider

      Το 5αρι δεν λέει σε 4πορτο.

    • to ξερω γιαυτο και το αγορασα στα 21+ μου 3θυρο……αλλα στα 34_ μου…..λεω δεν γαμησι…….ας ειχα και λιγο πιο ασχημο αυτοκινητο τελικα αλλα να ηταν πιο χρηστικο !!!! :-P

    • Mika

      Εμενα δεν υπηρχε πενταθυρο τοτε, βγηκε μετα απο λιγο..
      Αλλα δεν με ενοιαζε τοτε, ηταν κουκλα, κι αυτο ηθελα..

  • Gmph fast

    Χειρότερο σε σχέση με το τωρινό, τα πίσω φανάρια στο σχήμα είθναι σαν αποτυχημένη version της bmw σειράς 1, τα μπροστά led με τον έξαλλο κυματισμό χαλάνε το μπροστά μέρος που αλλιώς θα ήταν ωραίο, από το πλάι καλό

    • ad276

      Γιατί θεωρείς τα φανάρια της bmw ωραία;Σιγά την κουβαριστρα τον άσο.

  • ///M5 Αλεξανδρος

    Συγνωμη αγαπητη Vw ,δεν δεινατε να τολμας με το aerton,και να βγαζεις αυτον το https://uploads.disquscdn.com/images/29cc2ec5779220c415a42b68c09fd691a2b2907ce5d93bcbf4eed1a1ee2b0943.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/f7e545bc0a4338dceae0ca19ad3be94ceff86a11ec4fda82bf4ddb388fef1e4f.jpg polo. Ασε που θυμιζει και αυτοκινητο που απευθύνεται στην αγορα της Λατινικης Αμερικης.

    • Mika

      Ενταξει, ομως ειναι κι αλλη κατηγορια, τι συγκρινεις τωρα…..
      :p

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Συμφωνοι στην κατηγορια του aerton υπαρχει η πολυτελεια της σχεδιαστικης διαφοροποίηση ς.
      Τωρα απο ενα σχεδιαστικο πρισμα,καιτη στιγμη που ο ανταγωνισμος εχει ανεβει τοσο δες το νεο micra,fiesta ακομα και το yaris στης ακριβες εκδοσεις δειχνει μεγαλυτερο και ακριβοτερο,περιμενα κατι ποιο ενδιαφερον,ειδικα το πισω μερος που θυμιζει την προ ανανεωσης ασχημη σειρα 1 ,δευτερης γενιας.
      Παντως οπως και να εχει μαλλον μιλαμε για το επομμενο best seller της κατηγοριας,ειδικα στης ‘μεγαλες αγορες’

  • Αννίβας

    Τουλάχιστον μέσα είναι διαφορετικό από το παλιό.
    Αν την ομάδα που κέρδιζε δεν την αλλάζαμε ακόμα θα μέναμε σε σπηλιές στη χειρότερη και εγώ δεν θα είχα δουλειά και στη καλύτερη θα είχαμε ακόμα Nokia τηλέφωνα.
    Η vw νομίζει πως έχει ανακαλύψει το τροχό και είπε έξω να μην αλλάζει το σχήμα.
    Την έκδοση Polo 75 την είχα οδηγήσει για 2000 χιλιόμετρα στην Ιταλία και είναι σε σχέση με το clio πολύ πίσω που οδήγησα επίσης στην Ιταλία ήταν πολύ πίσω και τώρα ανέβηκαν στα 1,6 για 80 και 95!
    Θυμάμαι το Polo της μάνα μου 1,4 60ps.
    Βέβαια μου το έδινε όταν σπούδαζα και γύριζα τα καλοκαίρια γιατί ήξερε πως με αυτό και πετάλι να κάνω δεν γίνετε να τρέξει.
    Εγώ δεν βρίσκω κανένα λόγο να μην πάρεις το ibiza που θα είναι και αρκετά φτηνότερο.
    Η αδερφή μου βέβαια έχει το νέο c3 100ps και είναι χάρμα σε όλα του και στα Γιάννενα έχουμε πολλές στροφές και βουνά, πολλές λακκούβες και πολλές ανηφόρες.

  • Mika

    Η Golfοποιηση ολοκληρωθηκε!!! Βαδιζει σε γνωστα μονοπατια,οποτε μαλλον η επιτυχια του θεωρειται δεδομενη…Καποιες λεπτομερειες δεν μ αρεσουν, οπως τα μπροστινα LED, και το ταμπλω που θα μπορουσε να μην ειναι τοσο δωρικο απο τη στιγμη που εχει ψηφιακο πινακα οργανων και μεγαλη touchscreen. Μπορουσαν να το κανουν πιο παιχνιδιαρικο..Θελω να το δω και πως θα ειναι στις απλες του εκδοσεις…
    Τα παντα θα εξαρτηθουν και απο τις τιμες του και ποσο θα πηγαινει με τον εξτρα εξοπλισμο του…Πχ θελω να δω ποσο θα κανει το αντιστοιχο 1.5 TSI EVO με το 1.5 FR Ibizaki που εχει 15700 κι ειναι κομπλε..
    Μεχρι να τα δω και συγκρινω διπλα διπλα, πιο πολυ με κερδισε το Ibiza,ειναι η αληθεια..

    Το GTi δειχνει ομορφο κι ικανο,αλλα τα 2000 δεν θα το αφησουν να το πετυχαινουμε τοσο συχνα στο δρομο οσο τα προηγουμενα…Βεβαια, τα ιδια ελεγα και το διλιτρο Cooper S και το πετυχαινω πιο πολυ απο τα απλα!!!

  • Sensei Konstantinos
  • Nikpap

    Σε πορτοκαλι χρωμα και με 18αρες μπορεις να το πεις και νεανικο-σπορ…οι βασικες εκδοσεις θα ειναι για κλαματα…

    Παντως καλυτερη δουλεια απο σχεδιαστης στη vw δεν πρεπει να υπαρχει…

  • laryX

    ”ηχοσύστημα 300-watt εγκεκριμένο από τον Dr Dre”
    Άν δεν το χει εγκρίνει ο Βασιλάκης ο Καρράς μην το φέρετε καν Ελλάδα…

  • UltraB

    Σχεδιαστικά θα έλεγα ότι συνδυάζει τη σπορ πλευρά με την σοβαρή και θεωρώ ότι το καταφέρνει πάρα πολύ καλά.

    Θα μπορούσε να είναι πιο επιθετικό, ναι, συμφωνώ. Αλλά έχουν βρει μια σωστή συνταγή που πουλάει και το βάζει συνέχεια στα τοπ των πωλήσεων και αυτή ακολουθούν, το γιατί νομίζω είναι αυτονόητο…

  • Sciroccakias

    Αυτή τη μανία να μοιάσουν τα μικρά στα μεγαλύτερα χάνοντας τον χαρακτήρα τους δεν την καταλαβαίνω. Επίσης έχει χαθεί ο μπούσουλας των γρήγορων μικρών… μπαίνουν στα χωράφια των μεσαίων και γίνονται ασύμφορα, ειδικά στη χώρα μας με την κατάσταση που επικρατεί στα δίλιτρα. Αν εξαιρέσω λίγο το GTi εμφανησιακά, θεωρώ αποτυχία την έβδομη γενιά του μικρού της μαμάς

  • spiros

    χρειαζεσαι και ενα selfie stick για να πατας τα alarm εαν θες να σταματησεις