Πριν περίπου ένα μήνα η OSVehicle παρουσίασε το Edit, ένα πλήρως αυτόνομο -επιπέδου 5- αυτοκίνητο, το οποίο κάνει χρήση μιας αρθρωτής πλατφόρμας, και έτσι δίνει στην δυνατότητα στους αγοραστές να το σχεδιάσουν, καθώς και να αλλάξουν τα μέρη του σώματος, όπως αυτοί επιθυμούν.
Το project σχεδιάστηκε από την αμερικάνικη εταιρία -με έδρα το Palo Alto-, με την εξέλιξη του να την αναλαμβάνει η ιταλική Camal. Σύμφωνα με την εταιρία, το project είναι ενεργό για πάνω από ένα χρόνο, και ο τελικός στόχος είναι να “εκδημοκρατιστεί την μετακίνηση, επιτρέποντας σε επιχειρήσεις και νεοσύστατες εταιρίες να σχεδιάζουν, να κατασκευάζουν πρωτότυπα, και να κατασκευάζουν custom ηλεκτρικά οχήματα και υπηρεσίες μεταφορών”.
Πως θα γίνει αυτό; Το σώμα του αυτοκινήτου χωρίζεται σε πέντε βασικά μέρη, το εμπρός, το πίσω, την οροφή, τις διπλές συμμετρικές πόρτες, και φυσικά το σασί. Τα πέντε αυτά μέρη συμβάλλουν στη μείωση του κόστους και στην απλοποίηση των πρακτικών κατασκευής, καθώς το σχήμα, αν και προσαρμόσιμο στα εκάστοτε γούστα, παραμένει σχετικά το ίδιο.
Εκτός από την εμφάνιση, το Edit είναι προσαρμόσιμο και στο εσωτερικό του, με τους χώρους του να μπορούν να παρέχουν διαφορετικές ρυθμίσεις, που ορίζονται από το επίπεδο της αυτόνομης τεχνολογίας (1 έως 5). Έτσι, στην έκδοση επιπέδου 5, υπάρχει μια διάταξη αντικριστών καθισμάτων, με ένα άνετο τραπέζι στο κέντρο, και χωρίς τιμόνι, όπου οι επιβάτες μπορούν να κάνουν οτιδήποτε, ενώ αυτό τους μεταφέρει από το σημείο Α στο Β.
Αυτό που δεν αναφέρει η εταιρεία είναι τι κινητήρες μπορεί να δεχτεί το Edit, αλλά όπως καταλαβαίνεις προτείνει πλήρως ηλεκτρικά σύνολα. Το Edit είναι το δεύτερο project της εταιρίας, με το πρώτο Tabby Evo που είχε παρουσιαστεί το 2014 να είχε την ίδια αρχιτεκτονική, και κόστιζε 4.000 δολάρια. Αυτό, όμως, αναμένεται να είναι ελαφρώς ακριβότερο, όταν περάσει στη παραγωγή.