Σε έναν αγώνα που κύριο χαρακτηριστικό του ήταν η στρατηγική ελλείψει της δυνατότητας προσπερασμάτων, ο Paul di Resta επέστρεψε στις νίκες μετά από έναν χρόνο και χάρισε στη Mercedes την τρίτη νίκη της για φέτος. Το βάθρο των νικητών συμπλήρωσαν δύο οδηγοί της BMW, o Timo Glock και ο Bruno Spengler, οι οποίοι ξεκινούσαν από την 14η και 17η θέση αντίστοιχα.
Στα μεσημεριανά δοκιμαστικά, ο Rene Rast σημείωσε την παρθενική του pole position στο DTM και η Audi κυριάρχησε σε αυτές τις κατατακτήριες, με τους Green, Ekström, Müller και Rockenfeller να συμπληρώνουν τις πρώτες πέντε θέσεις της εκκίνησης. Τον καλύτερο χρόνο από τους οδηγούς της BMW σημείωσε ο Augusto Farfus που πλασαρίστηκε στην έκτη θέση, ενώ ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας και νικητής δύο αγώνων, Lucas Auer, κατετάγη όγδοος και ήταν ο ταχύτερος οδηγός της Mercedes στα δοκιμαστικά.
Πάμε να δούμε τι έγινε στον αγώνα. Μόλις έσβησαν τα πέντε κόκκινα φώτα, ο Rast ξεκίνησε ιδανικά, υπερασπιζόμενος προσωρινά την πρώτη θέση από τον Green, ο οποίος και τον προσπέρασε στην έξοδο της πρώτης στροφής. Ο Γερμανός δεν είχε πει την τελευταία του λέξη κι από την εσωτερική, ξαναβρέθηκε στην πρωτοπορία στην είσοδο για τη στροφή 2, αναγκάζοντας τον Green να ανοίξει τη γραμμή του και να τον προσπεράσει ο Ekström. Πιο πίσω, ο Martin (BMW) είχε μια επαφή με τον Blomqvist κι ο Βρετανός έκανε τετ α κε, πέφτοντας στην τελευταία θέση.
Η πρώτη εξάδα στους έξι πρώτους γύρους ήταν: Rast, Ekström, Green, Rockenfeller, Farfus και Müller. Ο Auer προσπαθούσε να βρει το σημείο που θα μπορούσε να περάσει τον Müller για την έκτη θέση και ένα γύρο μετά, οι Glock και di Resta μπήκαν στα pits. Ο Martin τελικά θα εγκαταλείψει τον αγώνα στον ένατο γύρο με πρόβλημα στα φρένα, όπως ανακοίνωσε ο αγωνιστικός διευθυντής της BMW Jens Marquandt, αλλά το σημείο που σταμάτησε την M4 DTM ήταν αρκετά επικίνδυνο και έπρεπε να απομακρυνθεί με ασφάλεια.
Έτσι, το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στην πίστα και οριοθετούσε τον ρυθμό του αγώνα, με τις διαφορές των οδηγών να εκμηδενίζονται. Όλα αυτά μέχρι τον ενδέκατο γύρο και η επανεκκίνηση του αγώνα ήταν γεγονός. Ο Ekström κατάφερε να προσπεράσει τον Rast από την εξωτερική στα φρένα για την πρώτη στροφή και στην επόμενη στροφή, ο Duval μπλόκαρε τα φρένα με συνέπεια να δημιουργηθεί καραμπόλα τριών αυτοκινήτων, αυτών των Müller, Auer και Farfus που έπεσαν στο τέλος της κατάταξης.
14 γύρους από την έναρξη του αγώνα, πέντε οδηγοί της Audi ήταν στις πέντε πρώτες θέσεις (Ekström, Rast, Green, Rockenfeller, Duval) και δύο γύρους μετά, ο Σουηδός μπήκε στα pits μαζί με τον Rockenfeller. Οι οδηγοί καθυστερούσαν να μπουν στα pits, αφού, όπως προαναφέραμε, η πίστα του Hungaroring δε δίνει πολλά προσπεράσματα και στους γύρους 20-21, μπήκαν οι Green και Rast αντίστοιχα. Ο Rockenfeller, εκμεταλλευόμενος το DRS, προσπέρασε τον Ekström στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού και έδειχνε ότι είχε το ρυθμό να κυνηγήσει σίγουρα το βάθρο.
Ο πρωταθλητής του 2013 διαρκώς μείωνε τη διαφορά με τον πρώτο di Resta, ήταν πάνω από 1” πιο γρήγορος από τον οδηγό της Μercedes, έχοντας και το πλεονέκτημα των πιο φρέσκων ελαστικών. Αθόρυβα οι Glock και Spengler είχαν ανέβει στις θέσεις “2-3″, ο Engel εξακολουθούσε να είναι ο μοναδικός οδηγός που δεν έχει μπει για αλλαγή ελαστικών (μπήκε μόλις δύο λεπτά πριν τη λήξη του αγώνα), άρα, και δεν αποτελούσε εμπόδιο για τον-προσωρινά-πέμπτο Rockenfeller.
Οι Glock και Spengler είχαν τη δική τους μάχη, ο di Resta δεν φαινόταν ότι πιεζόταν, αλλά ο Rockenfeller καραδοκούσε σε πιθανόν λάθος του Spengler. O Καναδός ένιωσε την πίεση του Γερμανού, χωρίς να παραδώσει τα όπλα και έμεινε στην τρίτη θέση. Ο di Resta τερμάτισε πρώτος, 1,3” μπροστά από τον δεύτερο Glock. Τις θέσεις “5-10” μοιράστηκαν οι Εkström, Rast, Green, Paffett, Wittmann και Mortara.
Ακολουθούν το βίντεο του αγώνα και τα σημερινά αποτελέσματα. Τα αυριανά δοκιμαστικά θα διεξαχθούν στη 13.00 κι ο αγώνας θα λάβει χώρα στις 16.15.
Θέση | Οδηγός | Αυτοκίνητο | Χρόνος | Διαφορά | Γύροι |
---|---|---|---|---|---|
1 | Paul di Resta | Audi RS5 DTM | 57:52.984 | 34 | |
2 | Timo Glock | BMW M4 DTM | 57:54.377 | 1.393 | 34 |
3 | Bruno Spengler | BMW M4 DTM | 57:57.582 | 4.598 | 34 |
4 | Mike Rockenfeller | Audi RS5 DTM | 57:57.932 | 4.598 | 34 |
5 | Mattias Ekström | Audi RS5 DTM | 58:01.921 | 8.937 | 34 |
6 | Rene Rast | Audi RS5 DTM | 58:02.545 | 9.561 | 34 |
7 | Jamie Green | Audi RS5 DTM | 58:03.765 | 10.781 | 34 |
8 | Gary Paffett | Mercedes-AMG C 63 DTM | 58:23.998 | 31.014 | 34 |
9 | Marco Wittmann | BMW M4 DTM | 58:24.561 | 31.577 | 34 |
10 | Edoardo Mortara | Mercedes-AMG C 63 DTM | 58:25.635 | 32.651 | 34 |
11 | Nico Müller | Audi RS5 DTM | 58:26.090 | 33.106 | 34 |
12 | Augusto Farfus | BMW M4 DTM | 58:28.726 | 35.742 | 34 |
13 | Lucas Auer | Mercedes-AMG C 63 DTM | 58:29.764 | 36.780 | 34 |
14 | Maro Engel | Mercedes-AMG C 63 DTM | 58:30.744 | 37.760 | 34 |
15 | Loic Duval | Audi RS5 DTM | 58:59.786 | +1:06.802 | 34 |
16 | Tom Blomqvist | BMW M4 DTM | – | – | DNF |
17 | Robert Wickens | Mercedes-AMG C 63 DTM | – | – | DNF |
18 | Maxime Martin | BMW M4 DTM | – | – | DNF |