DTM 2017 Hungaroring, 1ος Αγώνας: Eπιστροφή στις νίκες για τον di Resta!

Σχετικά άρθρα

Σε έναν αγώνα που κύριο χαρακτηριστικό του ήταν η στρατηγική ελλείψει της δυνατότητας προσπερασμάτων, ο Paul di Resta επέστρεψε στις νίκες μετά από έναν χρόνο και χάρισε στη Mercedes την τρίτη νίκη της για φέτος. Το βάθρο των νικητών συμπλήρωσαν δύο οδηγοί της BMW, o Timo Glock και ο Bruno Spengler, οι οποίοι ξεκινούσαν από την 14η και 17η θέση αντίστοιχα.

Στα μεσημεριανά δοκιμαστικά, ο Rene Rast σημείωσε την παρθενική του pole position στο DTM και η Audi κυριάρχησε σε αυτές τις κατατακτήριες, με τους Green, Ekström, Müller και Rockenfeller να συμπληρώνουν τις πρώτες πέντε θέσεις της εκκίνησης. Τον καλύτερο χρόνο από τους οδηγούς της BMW σημείωσε ο Augusto Farfus που πλασαρίστηκε στην έκτη θέση, ενώ ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας και νικητής δύο αγώνων, Lucas Auer, κατετάγη όγδοος και ήταν ο ταχύτερος οδηγός της Mercedes στα δοκιμαστικά.

Πάμε να δούμε τι έγινε στον αγώνα. Μόλις έσβησαν τα πέντε κόκκινα φώτα, ο Rast ξεκίνησε ιδανικά, υπερασπιζόμενος προσωρινά την πρώτη θέση από τον Green, ο οποίος και τον προσπέρασε στην έξοδο της πρώτης στροφής. Ο Γερμανός δεν είχε πει την τελευταία του λέξη κι από την εσωτερική, ξαναβρέθηκε στην πρωτοπορία στην είσοδο για τη στροφή 2, αναγκάζοντας τον Green να ανοίξει τη γραμμή του και να τον προσπεράσει ο Ekström. Πιο πίσω, ο Martin (BMW) είχε μια επαφή με τον Blomqvist κι ο Βρετανός έκανε τετ α κε, πέφτοντας στην τελευταία θέση.

Η πρώτη εξάδα στους έξι πρώτους γύρους ήταν: Rast, Ekström, Green, Rockenfeller, Farfus και Müller. Ο Auer προσπαθούσε να βρει το σημείο που θα μπορούσε να περάσει τον Müller για την έκτη θέση και ένα γύρο μετά, οι Glock και di Resta μπήκαν στα pits. Ο Martin τελικά θα εγκαταλείψει τον αγώνα στον ένατο γύρο με πρόβλημα στα φρένα, όπως ανακοίνωσε ο αγωνιστικός διευθυντής της BMW Jens Marquandt, αλλά το σημείο που σταμάτησε την M4 DTM ήταν αρκετά επικίνδυνο και έπρεπε να απομακρυνθεί με ασφάλεια.

Έτσι, το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στην πίστα και οριοθετούσε τον ρυθμό του αγώνα, με τις διαφορές των οδηγών να εκμηδενίζονται. Όλα αυτά μέχρι τον ενδέκατο γύρο και η επανεκκίνηση του αγώνα ήταν γεγονός. Ο Ekström κατάφερε να προσπεράσει τον Rast από την εξωτερική στα φρένα για την πρώτη στροφή και στην επόμενη στροφή, ο Duval μπλόκαρε τα φρένα με συνέπεια να δημιουργηθεί καραμπόλα τριών αυτοκινήτων, αυτών των Müller, Auer και Farfus που έπεσαν στο τέλος της κατάταξης.

14 γύρους από την έναρξη του αγώνα, πέντε οδηγοί της Audi ήταν στις πέντε πρώτες θέσεις (Ekström, Rast, Green, Rockenfeller, Duval) και δύο γύρους μετά, ο Σουηδός μπήκε στα pits μαζί με τον Rockenfeller. Οι οδηγοί καθυστερούσαν να μπουν στα pits, αφού, όπως προαναφέραμε, η πίστα του Hungaroring δε δίνει πολλά προσπεράσματα και στους γύρους 20-21, μπήκαν οι Green και Rast αντίστοιχα. Ο Rockenfeller, εκμεταλλευόμενος το DRS, προσπέρασε τον Ekström στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού και έδειχνε ότι είχε το ρυθμό να κυνηγήσει σίγουρα το βάθρο.

Ο πρωταθλητής του 2013 διαρκώς μείωνε τη διαφορά με τον πρώτο di Resta, ήταν πάνω από 1” πιο γρήγορος από τον οδηγό της Μercedes, έχοντας και το πλεονέκτημα των πιο φρέσκων ελαστικών. Αθόρυβα οι Glock και Spengler είχαν ανέβει στις θέσεις “2-3″, ο Engel εξακολουθούσε να είναι ο μοναδικός οδηγός που δεν έχει μπει για αλλαγή ελαστικών (μπήκε μόλις δύο λεπτά πριν τη λήξη του αγώνα), άρα, και δεν αποτελούσε εμπόδιο για τον-προσωρινά-πέμπτο Rockenfeller.

Οι Glock και Spengler είχαν τη δική τους μάχη, ο di Resta δεν φαινόταν ότι πιεζόταν, αλλά ο Rockenfeller καραδοκούσε σε πιθανόν λάθος του Spengler. O Καναδός ένιωσε την πίεση του Γερμανού, χωρίς να παραδώσει τα όπλα και έμεινε στην τρίτη θέση. Ο di Resta τερμάτισε πρώτος, 1,3” μπροστά από τον δεύτερο Glock. Τις θέσεις “5-10” μοιράστηκαν οι Εkström, Rast, Green, Paffett, Wittmann και Mortara.

Ακολουθούν το βίντεο του αγώνα και τα σημερινά αποτελέσματα. Τα αυριανά δοκιμαστικά θα διεξαχθούν στη 13.00 κι ο αγώνας θα λάβει χώρα στις 16.15.

Θέση Οδηγός Αυτοκίνητο Χρόνος Διαφορά Γύροι
1 Paul di Resta Audi RS5 DTM 57:52.984   34
2 Timo Glock BMW M4 DTM 57:54.377 1.393 34
3 Bruno Spengler BMW M4 DTM  57:57.582 4.598 34
4 Mike Rockenfeller Audi RS5 DTM 57:57.932 4.598 34
5 Mattias Ekström Audi RS5 DTM 58:01.921 8.937 34
6 Rene Rast Audi RS5 DTM 58:02.545 9.561 34
7 Jamie Green Audi RS5 DTM 58:03.765 10.781 34
8 Gary Paffett Mercedes-AMG C 63 DTM 58:23.998 31.014 34
9 Marco Wittmann BMW M4 DTM 58:24.561 31.577 34
10 Edoardo Mortara Mercedes-AMG C 63 DTM 58:25.635 32.651 34
11 Nico Müller Audi RS5 DTM 58:26.090 33.106 34
12 Augusto Farfus BMW M4 DTM 58:28.726 35.742 34
13 Lucas Auer Mercedes-AMG C 63 DTM 58:29.764 36.780 34
14 Maro Engel Mercedes-AMG C 63 DTM 58:30.744 37.760 34
15 Loic Duval Audi RS5 DTM 58:59.786 +1:06.802 34
16 Tom Blomqvist BMW M4 DTM DNF
17 Robert Wickens Mercedes-AMG C 63 DTM DNF
18 Maxime Martin BMW M4 DTM DNF

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Lola εισέρχεται στη Formula E με τη Yamaha ως τεχνικό συνεργάτη

Η Lola Cars ανακοίνωσε σήμερα ότι επιστρέφει στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό με μια πολυετή τεχνική συνεργασία με την Yamaha, και θα εισέλθει στο παγκόσμιο...

Η Aston Martin παρουσιάζει τη νέα Vantage GT4

Δύο εβδομάδες μετά την αποκάλυψη της ανανεωμένες Vantage και Vantage GT3, η Aston Martin αποκάλυψε σήμερα την αντίστοιχη GT4 αγωνιστική έκδοση του μοντέλου. Αυτή είναι...

Ford: Σε καλό δρόμο οι εργασίες με την Red Bull

Η Ford Performance προχώρησε σε μια σειρά ανακοινώσεων σχετικά με τις αγωνιστικές της δραστηριότητες. Αρχικά μίλησε για την επιστροφή της στη Formula 1, με...
Autoblog.gr