Η Toyota παρουσίασε την γρήγορη έκδοση του Yaris στην έκθεση της Γενεύης, πριν 4,5 μήνες, και από τότε δεν είχε βρεθεί η ευκαιρία να ακούσουμε τον ήχο που θα βγαίνει από την κεντρικά τοποθετημένη εξάτμιση. Το Yaris GRMN αναμένεται να κυκλοφορήσει προς τα τέλη του έτους, και θα προσφέρεται μόνο σε τρίπορτη έκδοση, με το GRMN να προέρχεται από τα αρχικά των λέξεων “Gazoo Racing Masters of the Nürburgring”.

Κίνηση παίρνει από έναν 1.800αρη κομπρεσοράτο κινητήρα απόδοσης 210 ίππων, με την κίνηση να περνά στον μπροστά άξονα μέσω ενός εξατάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου και εμφανισιακά διαθέτει επιθετικό bodykit, φουσκωμένα φτερά, αεροτομή και διαχύτη.

Η “καυτή” έκδοση του Yaris θα είναι το μοναδικό μοντέλο της κατηγορίας με κομπρεσοράτο κινητήρα, και σύμφωνα με την Toyota έχει την καλύτερη επιτάχυνση στα 0-100 χλμ/ώρα, αλλά και στα 80-120 χλμ/ώρα. Ωστόσο η εταιρία δεν αποκάλυψε τους χρόνους.

Οι ζάντες είναι 17″ της BBS, διαθέτει ειδικά γραφικά στο σώμα, bucket καθίσματα και τριάκτινο τιμόνι στο εσωτερικό, με την Toyota να έχει κάνει αλλαγές στο σύστημα διεύθυνσης, στο σύστημα πέδησης που διαθέτει τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά, αλλά και στο σύστημα ανάρτησης (σκληρότερες αναρτήσεις και παχύτερες αντιστρεπτικές), προκειμένου να βελτιώσει τον χειρισμό και την οδική του συμπεριφορά.