Κόκκινο. Το χρώμα του πάθους, της αγάπης, του έρωτα. Όπου “έρωτας”, βάλε δίπλα την φωτογραφία μιας Alfa Romeo 155 V6 Ti. Το πιο πετυχημένο αγωνιστικό του DTM, μεταξύ μας, και το πιο δημοφιλές, διότι, αν ρωτήσω εκατό άτομα να μου αναφέρουν έναν “πρωταγωνιστή” του Γερμανικού Πρωταθλήματος Τουρισμού, άνετα η πρώτη σκέψη της πλειονότητας θα ήταν η “Μιλανέζα”.

Επειδή τα άλογα δεν τα σκοτώνουν όταν γεράσουν, οι 450 ίπποι του V6 των 2,5 λίτρων της “Ιταλίδας” είναι εδώ, να φέρουν λίγη από τη μαγεία και την αίγλη της χρυσής εποχής της Class One και της δεκαετίας του ’90. Ιδανικός εκπρόσωπος, ένας πρωταθλητής. Ο λόγος για τον Nicola Larini, πρωταθλητή με την Alfa Romeo το 1993 στο DTM και recordman νικών σε μια χρονιά (11 τον αριθμό), o οποίος κάθισε ξανά στο bucket μιας 155 V6 Ti, της SE 057E (Step 1/1994 “Evo”) με την οποία αγωνίστηκε η ιταλική ομάδα στο πρωτάθλημα του DTM/ITC του 1995.

H 1994 “Evo”, όπως υποδηλώνει το όνομά της, ήταν μια ανανεωμένη έκδοση του 1994, κατασκευασμένη από την Dallara με επιβλέπουσα την Ing Tomaini, με διάφορα μέρη της έκδοσης του 1994, αλλά με push rod ανάρτηση, που πρωτοεμφανίστηκε στο αυτοκίνητο του 1995 (SE 062).

Σήμερα, θα δούμε το συγκεκριμένο αγωνιστικό, στo κόκκινο της Alfa Corse (το 1995, οι 155 της εργοστασιακής ομάδας ήταν βαμμένες στα χρώματα της Martini), με το “1” του πρωταθλητή, να δεσπόζει στο “Ναό της Ταχύτητας” της Monza. 22 ολόκληρα χρόνια μετά την θητεία της στις πίστες, επιστρέφει, πιστεύουμε όχι για την τελευταία της παράσταση, και στην ιταλική πίστα, θα βρει τον άσπονδο εχθρό της, την Mercedes-Benz C Class AMG V6 του “Μr.DTM”, Bernd Schneider, που διέλυσε το ανταγωνισμό, κάνοντας το double το 1995.

Πώς το λένε οι Ιταλοί;

Α, ναι! Macchina bella!!!

  • DimiE92

    Μαγικος ηχος. ΜΑ ΓΙ ΚΟΣ