Τα σημερινά diesel μοντέλα της Porsche θα μπορούσαν να είναι τα τελευταία της γερμανικής εταιρίας. Αυτό δήλωσε σε συνέντευξή του ο CEO της Porsche, Oliver Blume, ο οποίος είπε πως ίσως αυτά θα αντικατασταθούν από ηλεκτρικά μοντέλα.

Η Porsche έχει επενδύσει περισσότερα από 1 δισ. ευρώ στο εργοστάσιό της στη Στουτγάρδη προκειμένου να μπορεί να κατασκευάζει αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, με το πρώτο, το Mission-E να βγαίνει στην αγορά το 2019. Η Porsche έγινε η πρώτη γερμανική εταιρία που δήλωσε δημόσια πως σκέφτεται να καταργήσει του diesel κινητήρες, αλλά για την ώρα δεν έχει πάρει την όποια απόφαση, η οποία αναμένεται να παρθεί προς τα τέλη της δεκαετίας.

Ο Blume συμπλήρωσε πως η Porsche θα προσφέρει μια γκάμα αυτοκίνητων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, plug-in υβριδικούς και ηλεκτροκινητήρες, μέσα στα επόμενα 10 με 15 χρόνια, με την εταιρία να συνεργάζεται με την Audi προκειμένου να εξοικονομηθούν σημαντικά ποσά από το κόστος ανάπτυξης.

Ο Oliver Blume τόνισε πως μαζί με την Audi θα αξιοποιήσουν την τεχνογνωσία των δύο εταιριών με νέες συνέργειες. Όπως είπε η συνεργασία ανάμεσα στις δύο εταιρίες θα γίνεται “όπου είναι λογικό” αλλά θα είναι πολύ προσεκτικοί προκειμένου να διατηρηθεί η διαφοροποίηση μεταξύ των δύο εμπορικών σημάτων. Όπως χαρακτηριστικά είπε:

Μια Porsche είναι πάντα μια Porsche, και αυτό θα παραμείνει και στο μέλλον.

Οι συνέργειες στο VW Group δεν είναι κάτι νέο. Audi, VW και Porsche έχουν συνεργαστεί εδώ και πολλά χρόνια στον τομέα των SUV. Με τηm συνεργασία της Audi με την Porsche, οι δύο εταιρίες θα εστιάσουν στην από κοινού ανάπτυξη κοινών πλατφορμών, εξαρτημάτων και άλλων μερών, όπως και στην κοινή ανάπτυξη αυτόνομων και ηλεκτρικών μοντέλων. Ήδη έχει γίνει γνωστό πως η νέα 911 και το επόμενο R8 θα μοιράζονται την ίδια αρχιτεκτονική στο μπροστά μέρος, αλλά και το ίδιο σύστημα διεύθυνσης, μειώνοντας έτσι το κόστος ανάπτυξης και κατασκευής των δύο μοντέλων.

  • Gmph fast

    Τα diesel ποτέ δεν ταίριαζαν στην φιλοσοφία της, ο μόνος λόγος που τους χρησιμοποιεί είναι επειδή υπάρχουν έτοιμοι από άλλες μάρκες του group, αντιθέτως με τους ηλεκτρκινητήρες πιστεύω θα κάνει παπάδες σε 5-10 χρόνια