Ούτε ο ίδιος ο Horacio Pagani δεν θα πίστευε όταν παρουσίαζε την Zonda, το 1999, πως το δημιούργημα του θα είχε τέτοια απήχηση μετά από τόσα χρόνια. Η ιστορία της συγκεκριμένης ξεκινάει το 2005, όταν και βγήκε από το εργοστάσιο της εταιρίας, ως μια δεξιοτίμονη Zonda F, με αριθμό πλαισίου #76053, όντας βαμμένη σε πορτοκαλί μεταλλικό χρώμα, και αγορασμένη από τον Άγγλο, Peter Saywell.
Το 2012, και ενώ είχε πουληθεί σε Κινέζο επιχειρηματία, αυτός είχε ένα σοβαρό ατύχημα στο Hong Kong, χωρίς ευτυχώς δικό του τραυματισμό. Η Zonda από την άλλη είχε, και γι’αυτό πήγε πίσω στο εργοστάσιο. Κατά την επισκευή της αναβαθμίστηκε στα χαρακτηριστικά των Zonda 760, διαθέτοντας στοιχεία από την Cinque και την R, ενώ φόρεσε και ένα σώμα με εκτεθειμένο carbon. Αρχικά και εξαιτίας των αρχικών του ονόματος του Κινέζου ιδιοκτήτη ονομάστηκε, Zonda 760 SH, για να πάρει αργότερα το παρατσούκλι “Fantasma”. Αυτή είναι η τέταρτη της σειράς 760, μετά την 760RS, την 760LH (του Lewis Hamilton) και την 764 Passione.
Πριν λίγους μήνες, ο ιδιοκτήτης θέλησε να αναβαθμίσει εκ νέου το αυτοκίνητο, κάνοντας τη Zonda Fantasma ακόμα πιο σκληροπυρηνική. Έτσι, αντικαταστάθηκε το χειροκίνητο κιβώτιο, με ένα νέο σειριακό, ενώ έχει γίνει εκτενέστερη χρήση carbon, που μαζί με κάποιες -μη ανακοινώσιμες- αναβαθμίσεις φοράει πλέον το λογότυπο “Evo”.
Μηχανικά δεν αλλάζει κάτι, και η Pagani Zonda Fantasma Evo κινείται με τον ατμοσφαιρικό V12 AMG κινητήρα, απόδοσης 760 ίππων, κάνοντας τα 0-100 χλμ/ώρα σε περίπου 3 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει 350 χλμ/ώρα.