Ευσεβείς πόθοι πιθανότατα, καθώς η FIA έχει πάρει τις αποφάσεις της αναφορικά με την χρήση του Halo. Προσδοκούμε ανάσταση λογικής και αναθεώρησης απόψεων.

Μέχρι τότε, μπορούμε να αντλούμε ελπίδα και παρηγοριά από τα σχέδια του Antonio Paglia, ενός φιλόδοξου Ιταλού που οραματίζεται μια Formula 1 νέα, αλλά χωρίς να λείπουν οι πινελιές από το μεγαλειώδες παρελθόν. Εξ ου και τα renderings στα χρώματα της Rothmans και της Marlboro, ως φόρος τιμής στις Williams FW16 και McLaren MP4/4 που μεγαλούργησαν στα θεϊκά χέρια του Ayrton Senna, αλλά και στη Ferrari F310 που έκανε θαύματα -αναλογικά με τις δυνατότητες της- σε αυτά του Michael Schumacher.

  • LJ

    Πολλή αντανάκλαση απο την καλύπτρα.

    • rafael

      Αυτο ειναι render. Εχει να κανει με το material που έχει επιλέξει ο σχεδιαστης. Δεν ειναι πραγματικο…

  • Anestis Genk

    Κλειστά μονοθέσια δεν είναι F1. Κατά τ’άλλα ό,τι και να κάνεις χαμηλό και φαρδύ φαίνεται τούμπανο.
    Όπως είδαμε και από τα LMP1, η αεροδυναμική δεν συνάδει πάντα με την “αγριάδα” και τουν “φουτουρισμό”.

  • αν εχουν και κανα V10 να κανουν σαματα…τα θελω χθες !!!!! :-D

  • thymios tsilimparis

    Εντυπωσιακή δουλειά, αλλά στους αγώνες δεν κάνουν κουμάντο οι σχεδιαστές, κάνουν κουμάντο οι αεροδυναμιστές. Και ενδεχομένως ένας τέτοιος τώρα που μιλάμε να κουνά το κεφάλι του…
    Δεν υπάρχει καμία εγγύηση οτι θα μπορούσαν να είναι ποτέ έτσι.
    Πάντως χίλιες φορές η γυάλινη καλύπτρα παρά η μπάρα αγροτικού

  • Yiannis P

    Εγώ θα ήθελα να γίνονταν πιο απλά τα μονοθέσια, να μην έχουν όλα αυτά τα φτεράκια και τα shark fins, τα αεροδυναμικά βοηθήματα μπροστά κτλ.

  • nikos

    το μέλλον της φόρμουλα ενα είναι συνυφασμένο με το ένδοξο παρελθόν της. ούτε τα διαστημικά μονοθέσια είναι το μέλλον. ευχάριστο γεγονός ότι μετά από 28 επιστρέφει η Paul Ricard επιστροφή στις ρίζες…

  • Mika

    Τοο Good to be true!!!
    I really like it παντως!