Η Koenigsegg θέλησε να δώσει την δική της απάντηση στην Bugatti και στο ρεκόρ που σημείωσε η Chiron στα 0-400-0 χλμ/ώρα.


Έτσι ανέβασε τη συγκεκριμένη φωτογραφία, teasάροντάς μας το ρεκόρ που σημείωσε στο 0-400-0 χλμ/ώρα, με την Agera RS. Η Chiron χρειάστηκε 41,96 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από στάση στα 400 χλμ/ώρα και να ακινητοποιηθεί.

Συγκεκριμένα χρειάστηκε 32,6 δευτερόλεπτα για να πιάσει τα 400 χλμ/ώρα, όπως έχεις ήδη δει σε video, καλύπτοντας μια απόσταση 2,6 χλμ, ενώ για το φρενάρισμα απαιτήθηκαν 9,3 δευτερόλεπτα σε μια απόσταση 491 μέτρων. Συνολικά η Bugatti Chiron χρειάστηκε 3.112 μέτρα προκειμένου να πιάσει από στάση τα 400 χλμ/ώρα και να ξαναβρεθεί ακινητοποιημένη.

Να σημειωθεί ότι η Koenigsegg έχει ανακοινώσει πως η Regera κάνει τα 0-400 χλμ/ώρα σε 19 δευτερόλεπτα, η Agera R κάνει τα 0-300-0 χλμ/ώρα σε 21,19 δευτερόλεπτα, η Koenigsegg One:1 τα 0-300-0 χλμ/ώρα σε 17,95 δευτερόλεπτα, ενώ το Kawasaki H2R είναι σε θέση να κάνει τα 0-400 χλμ/ώρα σε 26 δευτερόλεπτα.

Μένει να δούμε πλέον τι χρόνο έκανε η Koenigsegg Agera RS στα 0-400-0 χλμ/ώρα.

  • charris

    Who’s your daddy Chiron…!!!???

  • Mika

    Και δεν ειναι καν η Reggera????
    OMG!
    :p

  • manowar

    Το κονισσεγκ θα ειναι παντα ενα after market αυτοκίνητο με δανικο αφτερ μαρκετ βελτιωμενο ξενο μοτερ… Δεν πρόκειται να φτασει τιην chiron που αριστοτεχνικα κατασκεύασαν οι γαλλοι με την vw ούτε στα 4 όνειρα της…

    • μαζι σου !!!! αλλα και παλι μιλαμεγια ενα εξαιρετικο αυτοκινητο το δμιουργημα του φαλακρα !!!!

    • morbid

      Ούτε στα πιο τρελά της όνειρα δεν θα πλησιάσει την τεχνολογία και την αεροδυναμική του Koenigsegg η Bugatti.Η Chiron είναι μόνο για βιτρίνα και Monaco, η Agera RS και η Regera είναι τρανή απόδειξη ότι η ιστορία δεν παίζει κανένα ρόλο στην κατασκευή ενός hypercar.Αν ήταν έτσι, η Tesla με ιστορία 10 χρόνων, θα ήταν του πεταματού, όταν τώρα όλοι ανεξαιρέτως αυτή έχουν ως πήχη να ξεπεράσουν.Η αντίληψη σου δείχνει ξεκάθαρα ότι είσαι κολλημένος με μάρκες και σε νοιάζει το σήμα στο κλειδί και όχι η ουσία.H ιστορία δεν παίζει κανένα ρόλο με το παρόν.Και οι αρχαίοι Έλληνες είναι αξιομνημόνευτοι μέχρι και σήμερα,αλλά εμείς μπροστά τους είμαστε μια πορδή τους.
      ΥΓ:Ο κινητήρας του Koenigsegg είναι εξολοκλήρου προιόν της ίδιας της εταιρίας.Κανένα αυτοκίνητο της Koenigsegg δεν δανείζεται ούτε ένα στοιχείο από άλλον κατασκευαστή.Όλα είναι εξελιγμένα in-house

    • manowar

      Ποιος ειναι ο κολλημενος τωρα απο τους 2 μας ενας θεος το ξερει.. Χεστηκα και για μπουγκαττι και για κ9νισσεγκ αλλά σαν κατασκευές ειναι η νυχτα με την μερα.. Η κονισεγκ δημιουργει ιν house μηχανες με μπλογκ απο ποιας εταιρίας της ίδιας;; δεν νομιζω

    • morbid

      Εσύ είσαι κολλημένος γιατί συγκρίνεις δύο αυτοκίνητα με βάση την ιστορία της κάθε μάρκας,και όχι αυτά καθαυτά.
      Και ναι,ο κινητήρας της Koenigsegg είναι από το μηδέν δικός τους.

    • manowar

      Καμια ιστορία τις συγκρίνω σαν κατασκευές η μια ειναι κατασκεύααρα σε βαζει μεσα και ολα γίνονται με άριστο τρόπο ουτε καν καταλαβαίνεις ποτε έπιασες 450 και στο αλλο ειναι σαν να εισαι σε ντραγκστεραδικο.. Ποια ιστορία ουτε καν μου έρχεται στο μυαλο η μπουγκαττι αν δεν την εβλεπα σε αρθρα θα ξεχνουσα οτι υπηρχε απλα η chiron ειναι απίστευτη κατασκευή το κονισεγκ είναι κατι που κανει και η μαριγουλα διπλα..

    • Βασιλης

      Ο καραφλας ειχε πει οτι η εξελιξη της One ηταν τοσο ακριβη που δεν εβγαλε καν τα λεφτα του απο τις πωλησεις…..και λες για δανεικους κινητηρες…..Ας μπορουσε η bugatti να ειναι εκτος Vw group ανεξαρτητη και τοτε να εκανε τον δικο της κινητηρα…..ποιος δανειζεται κινητηρα τωρα?και επισης ο καραφλας εχει ριξει πολλες σφαλιαρες σε αυτοκινητα με παραπανω τεχνολογια…..δεν λεω οτι η bugatti δεν ειναι WOW αλλα για εμενα οσα εχει καταφερει ο καραφλας μονος του χωρις καποιο group απο πισω δεν τα εχει κανει κανεις

    • oxi οτι διαφωνω γιαυτα που λετε για τα ΚΟΝΙ…. αλλα οταν λες μονος σου αυτο ”ποιος δανειζεται κινητηρα τωρα?και επισης ο καραφλας εχει ριξει πολλες σφαλιαρες σε αυτοκινητα με παραπανω τεχνολογια…..” δεν επιβεβαιωνεις κατα ενα βαθμο αυτο που λεει ο ”κολλημενος” @multistradas:disqus ?????

    • manowar

      Σε Koenigseggοφωλια επεσα;;χαχαχαχαζα

    • morbid

      Φαντάζομαι αυτά τα λες, αφού εσύ ή κάποιοι φίλοι σου που έχουν οδηγήσει και τα δύο σου έχουν πει πως είναι με το ένα και πως με το άλλο.Αυτό το ότι στη Chiron είσαι αρχοντας και στη Koenigsegg γύφτος δεν έχει καμία βάση.Κάτσε μέσα στην καμπίνα της Agera/Regera και μετα μιλάμε για πολυτέλεια.Προς θεού δεν μειώνω επουδενί τη Bugatti,αλλά δεν είναι μόνο αυτή που προσφέρει ένα τέτοιο προιόν.
      Α επίσης το ρεκόρ που θα ανακοινώσει o Σουηδός είναι με πισωκίνητο αυτοκίνητο, ενώ η Chiron είναι 4τρακίνητο.Τέλος,η Chiron μόλις παρουσιάστηκε,ενώ η Agera RS είναι ένα βήμα πριν τον τερματισμό της παραγωγής της.Παρόλα αυτά όπως φαίνεται είναι ταχύτερη από την Chiron.Φαντάσου τι έχει να γίνει με την Regera.

    • ασχετο παιζει ρολο στο 0-400 στο που εχεις την κινηση ???? πιστευω την οποια διαφορα την κανει μεχρι τα 150χλ/ω που ενα τερακινητο αντε να ειναι πιο σταθερο και να εχει σε αυτες τις ιπποδυναμεις……1sec το πολυ διαφορα ???

    • manowar

      Παραδέξου οτι ειναι ασχημο χωρίς το αυριο

    • freedoom1013

      Και η Agera φρενάρει από τα 400 στα 0 κι ο οδηγός δεν έχει τα χέρια στο τιμόνι.
      Aν πιστεύεις ότι την τεχνολογία του Koenigsegg την έχει και η κάθε μαριγούλα, ε τότε nough said.

    • freedoom1013

      Φίλε είσαι εκ θεμελίων λάθος στις τοποθετήσεις σου.
      Ο τρελοΣουηδός τυπώνει σε 3d printer το καλούπι για την carbon fiber τουρμπίνα του, τα περισσότερα parts είναι δικά του.
      Ο τύπος ενσαρκώνει την καινοτομία και εσύ μιλάς για after market;

  • Grekko

    Εγώ λέω θα της ρίξει 5 sec τουλάχιστον

  • edurakias

    Meta ta 400 spaei? giati to chiron meta ta 400 anigei …Kali prospathia tou kristian alla stoxevei ekei pou den stoxevei i bugatti …An thelei na apantisei na mas pei posa vgazei telikes to thirio tou alios na to stisei me tin 918 sta 400m APO STASI me dromisia lastixa giati vlepoo kati tetia kai gelao https://www.youtube.com/watch?v=qjkK5jSw4VA

    • Δημητρης-Veyron

      Ειναι τυχαιο αλλωστε οτι η Koenigsegg δεν εχει πουθενα επισημα μετρηθει, ουτε εχει κανει συγκριτικα τεστ, και οποτε εχει γινει, οπως στο πιο πανω, εχει ξευτιλιστει..Ο μονος που εχει κανει τετοιο τεστ ειναι το καναλι του Σουηδου που ειμαι πολυ υποψιασμενος για την αξιοπιστια του, αλλωστε ειναι σε τρελη πτωτικη πορεια το καναλι του. Ο Salomondrin ειπε πως για καποιο περιεργο λογο τα Κονι δε συμμετειχαν στα τεστ του, παρολλο που ηταν συμφωνημενο να γινει. Στο Nurburging ακομα περιμενουμε χρονο…Και στην τελικη, ας φερουν ΕΠΙΣΗΜΑ την εταιρεια για τα Γκινες Ρεκορ, αντι να μας δειχνουν βιντεο αμφιβολης αξιοπιστιας. Ποιος τους εμποδιζει να το κανουν?

    • edurakias

      Γενικα το κονι σε ολα τα πατηματα που εχει κανει με αλλα σουπερ αυτοκινιτα τα εχει κανει ρολαριστα γιατι…?Ολοι ξερουμε γιατι … γιατι απο σταση εχει γλαροσουπα…Και οι ιδιοκτιτες τις το ξερουν καλα αυτο…Αν εχετε οπλο οπως λετε κυριες κυριοι fans του καραφλα βαλτε το κονι ΟΝΕ ν Veyron supersport απο σταση στο 1 μιλι και τα λεμε…

  • Δημητρης-Veyron

    Οσες φορες βλεπω βιντεο με Koni, οταν αλλαζει ταχυτητες ακουγεται ενα γκαπ και βλεπεις ενα τιναγμα .. Συγκρινετε με την αλλαγη ταχυτητας στις Bugatti..Δε μετρανε τοσο τα απολυτα νουμερα , οσο ο τροπος που σημειωνονται…οχι δηλαδη η ποσοτητα αλλα η ποιοτητα