Η έλλειψη ακραίων χαρτογραφήσεων πληγώνει τη Red Bull

Σχετικά άρθρα

Μια ανάσα πριν από τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη έφτασε η Red Bull στο Ιαπωνικό Grand Prix. Ο Max Verstappen ήταν κοντά στον Lewis Hamilton σε όλο τον αγώνα, πιέζοντας πολύ τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας στους τελευταίους γύρους, ο οποίος τελικά κρατήθηκε πρώτος, και για να σώσει το γόητρό του απέναντι στον 20χρονο.

Τα πράγματα ίσως να ήταν διαφορετικά αν ο κινητήρας της Renault έτρεχε σε διαφορετικές ρυθμίσεις ή, για να γίνω πιο σαφής, να είχε ακραίες χαρτογραφήσεις για την πλήρη ισχύ, όπως συμβαίνει στην περίπτωση των Mercedes και Ferrari. Αυτό πληγώνει την RBR ιδιαίτερα στις κατατακτήριες, εκεί που η γερμανική και η ιταλική ομάδα μπορούν να παίρνουν τα πάντα από τον κινητήρα.

Η διαφορά αυτή φάνηκε περισσότερο στην Suzuka, αφού σε κάποιες στροφές η RB13 έχανε σημαντικό χρόνο έναντι των W08 και SF70H, όπως εξηγεί ο επί κεφαλής της αυστριακής ομάδας, Christian Horner.

Τρέξαμε με τις ίδιες ρυθμίσεις στον αγώνα και τις κατατακτήριες. Η πίστα της Suzuka είναι ιδιαίτερα ευαίσθητη τώρα με τόσο μεγάλο ποσοστό τέρμα γκαζιού. Αυτό που βλέπουμε σε μια στροφή όπως η 130R, συγκριτικά με τους ανταγωνιστές μας, είναι ότι ακόμα και σε μια στροφή με τέρμα γκάζι, ποτέ δεν ανακάμπτουμε στην έξοδο της στροφής. Χάναμε δύο δέκατα σ’ εκείνη τη στροφή.

Είναι όπως στη στροφή τρία της Βαρκελώνης ή την παρατεταμένη αριστερή στροφή στη Ρωσία· ειδικά αυτές οι στροφές είναι ιδιαίτερα επώδυνες. Στη Suzuka είδαμε περισσότερο τέρμα γκάζι, ειδικά στο τέλος του πρώτου κομματιού, στην επιτάχυνση μετά από τις δύο Degners, στην έξοδο της φουρκέτας ή στο τελευταίο κομμάτι, ειδικά εκεί είδαμε να χάνουμε χρόνο.

Αυτό που κρατά ο Βρετανός είναι το γεγονός ότι το σασί του μονοθεσίου έδειξε πολύ ανταγωνιστικό, κάτι που δυστυχώς κρύφτηκε στη σκιά της έλλειψης των ακραίων χαρτογραφήσεων, πάνω στις οποίες εργάζεται η Renault για το 2018.

Σε αγωνιστικό ρυθμό, το σασί ήταν δυνατό όλο το 3ήμερο. Μπορούσαμε να το δούμε από το GPS, ότι το σασί ήταν ακριβώς εκεί. Δεν μπορούν (οι οδηγοί) να τρέξουν με πλήρη ισχύ για μια συγκεκριμένη διάρκεια κατά τη διάρκεια του αγώνα.

ΠηγήGMM

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα