Δεκάδες αυτοκινητοβιομηχανίες δοκιμάζουν σε δημόσιους δρόμους τα αυτόνομα αυτοκίνητα του αύριο. Τα ρομπότ, καταλαβαίνεις πως είναι προγραμματισμένα να τηρούν τους νόμους, τα όρια ταχύτητας, τα στοπ και τα υπόλοιπα σήματα, προκειμένου να παρέχουν την μέγιστη ασφάλεια στους επιβάτες, αλλά οι άνθρωποι δεν το κάνουν, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα να προκαλούνται τροχαία ατυχήματα, με τους ανθρώπους να έχουν την υπαιτιότητά τους.


Παρά τους φόβους των ανθρώπων για τα αυτόνομα αυτοκίνητα, τα στοιχεία δείχνουν πως αυτά τηρούν τους νόμους και δεν προκαλούν τροχαία ατυχήματα, σε αντίθεση με τους ανθρώπους, που δεν το κάνουν, μιας και παραβιάζουν τον Κ.Ο.Κ προκαλώντας τροχαία με αυτόνομα οχήματα. Τα ατυχήματα συμβαίνουν συνήθως σε διασταυρώσεις, με μικρές ταχύτητες και δεν υπάρχουν τραυματισμοί.

  • αν και δεν ειναι αυτονομο…..καπως ετσι θα νιωθουν οι επιβαινοντες τους !!!!!
    https://www.youtube.com/watch?v=fu4GqzUnBIM

  • Anestis Genk

    Όποιος τρακάρει με αυτόνομο να έρθει να το γράψε εδώ. Οι μισοί θα το κράξουν γιατί δεν ήταν 100% νομότυπος. Οι άλλοι μισοί θα λένε πως αν δεν ήταν αυτόνομο δεν πρόκειται να γίνοταν τπτ.
    Ο Προκρούστης τρίβει τα χεράκια μου.

    • θεωρητικα τα αυτονομα θα τρακαρουν μονο αν lagαρουν !!!

    • Anestis Genk

      Κάθε σύστημα ελέγχου έχει κάποια όρια ευστάθειας. Επειδή στην φύση τα πιο πολλά συστήματα είναι ευσταθή, δεν σημαίνει πως και αυτά που φτιάχνει ο άνθρωπας είναι ευσταθή. Είναι τεράστιος πονοκέφαλος η ευστάθεια. Και δεν έχει παραμετροποιηθεί το “κόψιμο” ώστε να μπορούν να “κόψουν” πως πάει να παιχτεί μλκία και να φυλαχθούν.
      Το πιο κλασσικό παράδειγμα είναι τα παλιά ABS που δεν πιάναν καλά σε περίεργες επιφάνειες ή αν το οδόστρωμα είχε πχ φύλα δέντρων. Οι σχεδιαστές δεν είπαν YOLO, αλλά δεν το σκέφτηκαν ή για την τότε τεχνολογία ίσως ήταν αδύνατο.

    • ναι αλλα με την υπαρχουσα τεχνολογια…..σου λενε θα κανουν ακριβως οτι οριζει ο ΚΟΚ…οποτε αμα τρακαρουν πιστευω θα φταινε λογο lagαρισματος!