Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος ABT ασχολείται για ακόμα μια φορά με το Volkswagen Golf, και μας παρουσιάζει το κιτ του για το R μοντέλο. Οπτικά, τοποθετεί μπροστά splitter, πλαϊνές ποδιές, διαχύτη, τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων (διατομής 102 χλστ.), νέες ζάντες 18″ έως 20″ και εξαπίστονες δαγκάνες.

Μηχανικά, ο 2,0-λιτρος TFSI κινητήρας του Golf R, πλέον αποδίδει 400 άλογα και 500 Nm ροπής, μια αύξηση απόδοσης 30% ή 100 ίππων και 100 Nm ροπής σε σύγκριση με το εργοστασιακό μοντέλο. Ακόμα, ο ABT χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 20 χλστ. εμπρός και 25 χλστ. πίσω. Επιπλέον, τοποθετεί κιτ ρύθμισης του ύψους του αυτοκινήτου, που χαμηλώνει το ύψος μέχρι 40 χλστ. εμπρός και 45 χλστ. πίσω.

  • VictorRav4

    Νταξ. Δεν ειναι κακο το golfακι, αλλα δεν συγκρινεται ο 4κυλινδρος με τον 5κυλινδρο του rs3.

  • Mika

    Πολυ ωραιο Q car σε μαυρακι….
    Αpproved!!!

  • gv

    καλα ειπαμε εσεις το ξεφτιλισατε..
    πολυ ωραιο το συγκεκριμενο golf αλλα ενας κυλινδρος διαφορα και αλλο σημα κανουν τεραστια διαφορα και ναι τα χρειαζομαστε..
    καλα το ξερουμε οτι δε το πολυεννοουσατε απλα ειπατε να το γραψετε ετσι για πλακα αλλα κανεις δε γελασε..

    • ad276

      Εγώ πάντως γελασα……..Τι να το κανεις το Audi?

  • giorgos

    σιγουρα ειναι φθηνοτερο απο rs3 ? :p

  • δοκιμάζει εδώ ο τυπάς τo APR Stage 2 Golf R. Παρόμοιες λύσεις με της ABT. Πυροβολάει το ρημάδι.
    https://www.youtube.com/watch?v=F1AxxoGwmSA

  • Gd

    Μονο και μονο ο χαρακτηρισμος baby rs6 αρκει για να πας στο rs3…δεν συζηταμε καν για το tuning που σηκωνει ο 2,5λιτρος..