Με το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής (WEC) να είναι ακόμα σε εξέλιξη, καθώς απομένουν δύο αγώνες (σε Σαγκάη και Μπαχρέιν), είναι δεδομένο ότι πολλά αλλάξουν την επόμενη χρονιά. Με δεδομένη την αποχώρηση της Porsche από τον θεσμό, είναι εμφανές ότι το WEC δεν βρίσκεται και στη καλύτερη φάση του, μιας και το συνεχώς αυξανόμενο κόστος έχει οδηγήσει στην απομάκρυνση ιστορικών ομάδων (Audi) από την LMP1 κατηγορία.
Γι’άυτό η διοργανώτρια αρχή ανακοίνωσε στις αρχές Σεπτεμβρίου μια σειρά δραστικών αλλαγών προκειμένου να παραμείνει ζωντανό, και φαίνεται ότι η Toyota θα είναι η μόνη εταιρία που θα μείνει πιστή και αφοσιωμένη στην συγκεκριμένη μορφή αγώνων.
Έτσι, μετά την λύπη και απογοήτευση που ένιωσε ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, για την απόφαση της Porsche, ο ιαπωνικός κολοσσός φαίνεται ότι είναι έτοιμος να ανακοινώσει μια πολυετή δέσμευση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής και τις 24 ώρες του Le Mans.
Ο Shigeki Tomoyama, επικεφαλής του μηχανοκίνητου αθλητισμού της Toyota και πρόεδρος της Toyota Gazoo Racing, είπε τα εξής ενθαρρυντικά λόγια από την έκθεση του Τόκιο:
Μόλις ηρεμήσουν τα πράγματα, θα πάρουμε μια απόφαση, αλλά πιθανότατα θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε σε μια νέα κορυφαία κατηγορία, που θέλουν να δημιουργήσουν. Κοιτάμε να μείνουμε, και μόνο με στόχο τη νίκη.
Η εταιρία περιμένει την επιβεβαίωση των κανονισμών της επόμενης σεζόν για τις ιδιωτικές συμμετοχές της LMP1 κατηγορίας, στις οποίες έχει υποσχεθεί η ισοτιμία από την FIA και το Automobile Club de l’Ouest, και να δοθεί στις ιδιωτικές ομάδες εργοστασιακά υβριδικά αγωνιστικά.