Ένα πολύ διαφορετικό πρόσωπο παρουσίασε η Ferrari τη φετινή σεζόν. Τα προηγούμενα χρόνια, η ιταλική ομάδα έβαλε τις βάσεις και φέτος εκμεταλλεύτηκε την αλλαγή των κανονισμών για να σχεδιάσει ένα κορυφαίο μονοθέσιο. Ο Sebastian Vettel ολοκλήρωσε το πρώτο μισό της σεζόν στην κορυφή της βαθμολογίας, ωστόσο τα πράγματα άλλαξαν σημαντικά στο δεύτερο μισό, με τη διαφορά να έχει φτάσει τους 66 βαθμούς, λόγων ατυχιών του Γερμανούς, αλλά και σταθερά κορυφαίας απόδοσης του Lewis Hamilton.


Αύριο ενδέχεται να ολοκληρωθεί και μαθηματικά το πρωτάθλημα, αφού ο Βρετανός θα πρέπει να τερματίσει στους πέντε πρώτους για να στεφθεί Πρωταθλητής. Το πρωτάθλημα κατασκευαστών χάθηκε για τους Ιταλούς στο Austin, αλλά ο Maurizio Arrivabene δεν είναι τόσο απογοητευμένος. Ο λόγος είναι πως η ομάδα του Maranello έχει βρει τον δρόμο της, γι’ αυτό και ο 60χρονος πιστεύει ότι μόνο μικρές αλλαγές πρέπει να γίνουν για να ανέβει η Scuderia στην κορυφή το 2018.

Είναι ζήτημα προσαρμογής, όχι ζήτημα επανάστασης. Είναι ζήτημα προσαρμογής, επειδή φέτος αφιερώνουμε πολύ χρόνο στις λεπτομέρειες και πρέπει να είμαστε λίγο πιο επικεντρωμένοι σε αυτή τη διαδικασία. Πρέπει να είμαστε επικεντρωμένοι σε άλλες περιοχές, αλλά το θετικό είναι πως η ομάδα δεν τα παρατάει και πως μαθαίνει από τα λάθη. Είναι απόλυτα αφοσιωμένη ομάδα, όχι μόνο για την επόμενη σεζόν, αλλά και για τους επόμενους τρεις αγώνες, διότι θα παλέψουμε μέχρι την τελευταία στροφή του τελευταίου γύρου.

Ο επί κεφαλής της Ferrari τονίζει ότι πολλά οφείλονται στον Mattio Binotto, ο οποίος έχει οργανώσει πολύ καλά το τεχνικό τμήμα στο Maranello. Το κλίμα που υπάρχει στην ομάδα κάνει τον Arrivabene να χαμογελά, αφού τους βλέπει όλους να συνεργάζονται για το καλό της ομάδας.

Έχουμε πολλή θετική ενέργεια, επειδή είδα μια νεαρή ομάδα να δουλεύει πάρα πολύ καλά στο μονοθέσιο, εδώ και στο Maranello. Τα παιδιά είναι πολύ ενωμένα, ανταλλάσσουν πληροφορίες, είναι πολύ επικεντρωμένοι, είναι αρκετά νέοι, έτσι κανείς δεν περίμενε την απόδοση που θα έχουμε φέτος.

Ο Mattia, ο Τεχνικός μας Διευθυντής, ηγείται της τεχνικής πλευράς. Ξέρει όλο και πιο βαθιά τη Ferrari και, μαζί με την αγωνιστική ομάδα, ανταλλάσσουμε τις απόψεις μας και τις πληροφορίες μας. Έχει την τεχνική του άποψη, έχω μια διαφορετική άποψη, αλλά είμαστε πάντα πολύ καλά ευθυγραμμισμένοι. Τον εκπροσωπώ εδώ, μαζί με την αγωνιστική ομάδα και βλέπω πολλά θετικά φέτος.

Τα πράγματα στη βαθμολογία θα ήταν διαφορετικά τώρα αν ο Vettel δεν έχανε τόσους βαθμούς. Αυτό πραγματικά πληγώνει τον Ιταλό, αλλά λέει πως είναι ένα μάθημα που πήραν με σκληρό τρόπο, γι’ αυτό και πιστεύει ότι τα πράγματα μόνο καλύτερα μπορεί να γίνουν στο μέλλον.

Δυστυχώς, χάσαμε μια σημαντική ευκαιρία λόγω μιας μικρής λεπτομέρειας σε ένα τεχνικό θέμα που έχει να κάνει κυρίως με τον προμηθευτή, αλλά κάποιες φορές κρίνεται στη λεπτομέρεια. Είναι ένα μάθημα για ‘μάς και γι’ αυτούς, οπότε ανυπομονούμε για το μέλλον, για να το κάνουμε όλο και καλύτερα, όμως είμαστε συγκεντρωμένοι.

  • Mitsos Ribopaido

    Του χρόνου με 3 κινητήρες αν δεν γίνουν αλλαγές θα γελάμε… Ευτυχώς ξεκινήσαν νωρίς την δουλεια για του χρόνου..χτες δεν βιδωσαν το σύστημα πυροσβεσης… Μετά θα ξεχάσουν κάνα συγχρονιζε 3ης-4ης..

  • manowar

    Μακαρι στους κοκκινους να γινουν αυυες οι αλαγες να δουμε και μεις κανα τιτλο..

    παλι περιμενω Βετελ και Μανταλο να χαρω…

    Χρονια πολλα στις αναγνωστριες και στους αναγνωστες

    https://uploads.disquscdn.com/images/0556dddc35baca8e2c0f6e54716a2dc4b7bb746da60f7c8333e96c1915805db1.png