Η BMW Μ3 (Ε30) είναι εξ’ορισμού ένα κλασικό και κατά συνέπεια εξαιρετικά επιθυμητό αυτοκίνητο. Δεν χρειάζεται δικαιολογία. Απλά είναι. Εκτός από την απλή, κατά τη διάρκεια της κυκλοφορίας της υπήρχε και η Evolution I με τα 200 άλογα από τον 2,3 λίτρων, ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο. Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι δεν είναι μία Evolution I, ούτε μία Evolution II που βγήκε σε 500 μονάδες, αλλά η ακόμα πιο σπάνια Sport Evolution, γνωστή και Evolution IIΙ. Το αυτοκίνητο γενικά, αλλά και η έκδοση αυτή, ανήκει στο πάνθεον των θρυλικών αυτοκινήτων, με το αυτοκίνητο να θεωρείται homologation special.

Κάτω από το καπό φοράει τον παραπάνω κινητήρα (S14), αλλά έχει υπερκυβιστεί κατά 164 κυβικά και πλέον έχει χωρητικότητα 2.467 κ.εκ.. Η απόδοση του φτάνει τα 235 άλογα στις 7.000 σ.α.λ. και 350 Nm ροπής, με την δύναμη να στέλνεται στον πίσω άξονα, μέσω του 5-ταχυτου dogleg κιβωτίου της Getrag.

Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 5,6 δευτ., ενώ την ξεχωρίζεις από τις “απλές” Μ3 χάρις στον εμπρός προφυλακτήρα και το ρυθμιζόμενο splitter του, τα κενά που υπάρχουν στη θέση των προβολέων ομίχλης για την ψύξη των φρένων και την αεροτομή. Επίσης, οι τροχοί είναι της BBS και ελαφρώς μεγαλύτεροι, το βάρος ελαφρώς μικρότερο, το τιμόνι έχει αντικατασταθεί με ένα μεταγενέστερο της M Sport ενώ έχει και άλλες μικρές τροποποιήσεις.

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι του 1990, και από τότε έχει διανύσει 127.806 χλμ., με την τιμή του να ανέρχεται στα €162.500.

  • teddy boy

    Ποιος την πουλάει ρε παιδιά να του κόψω μια επιταγή πέστε..

  • SAMURAI-66

    Αλλη μια σπανια bmw?
    Και αλλος ενας εξυπνος που ζηταει να βγαλει με τον κουβα των 27 χρονων λειτουργιας ευκολα χρηματα και μαλιστα πολλα οταν με το ιδιο ποσο αγοραζεις σουπερ αμαξαρες σημερα καινουργιες και ομορφες που αξιζουν τα λεφτα τους μεχρι την τελευταια δεκαρα και οχι αυτο το πραγμα?
    Αντε να βλεπω τα θυματα να κανουν προσφορες για την γρια του μοναχου…..μαντρα εχει γινει εδω μεσα πωλησεις των αχρηστων bmw!

  • Νικόλαος244turbo

    Παιδικός έρωτας!Αν και έχω κάνει βόλτα μόνο με την “απλή” Evo I,είναι ένα από τα καλύτερα πισωκίνητα ever.Η αίσθηση που είναι όλα μηχανικά,χωρίς ηλεκτρονικούς παιδονόμους,νιώθεις πότε ξεκολλάει ο κώλος και ρυθμίζεις την τροχιά με το γκάζι.Τιμόνι με feedback και κιβώτιο σκληρό για άντρες.Μια αμεσότητα στις πληροφορίες που σου δίνει,που “δεν βγαίνει πια” και μας λείπει…
    Την παίρνεις,ξηλώνεις το “λούφτ”,αφήνεις τα χωνιά έξω και παίζεις με άγραφο και αλγόριθμο Alpha-N και άντε γειά!
    Αγχολυτικό μηχάνημα-να έχεις το χρήμα,να τη βγάζεις μια Κυριακή μεσημέρι να ανεβαίνεις Καστανιά ή Πολυδένδρι και μαζί με τα πίσω λάστιχα,να εξαϋλώνονται και οι νταλκάδες…

  • Sciroccakias

    all time classic beauty αλλά υπερτιμημένη νομίζω