Πίσω το 2009, η Porsche είχε παρουσιάσει στην έκθεση της Φρανκφούρτης την 911 Sport Classic, μια ειδική έκδοση της τότε γενιάς (997) της 911 η οποία βγήκε σε μόλις 250 μονάδες στη παραγωγή. Η συλλεκτική έκδοση της 911 φορά τον 3,8 λίτρων κινητήρα που στην περίπτωση του αποδίδει 408 άλογα και μπορεί να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 302 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση ανέρχεται στα 10,6 λίτρα/100 χλμ ενώ οι εκπομπές CO2 στα 250 γρ/χλμ.


Διαθέσιμη αποκλειστικά με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, η Sport Classic διαθέτει επίσης κεραμικά φρένα, σπορ αναρτήσεις PASM που χαμηλώνουν το αμάξωμα κατά 20mm, μηχανικό διαφορικό στον πίσω άξονα και χειροποίητες ζάντες της Fucks 19″. Στιλιστικά διαθέτει σπορ γκρι γραμμές κατά μήκος του αυτοκίνητου, οροφή με 2 “τρούλους”, νέο spoiler μπροστά σχεδίασης “SportDesign”, μια τεράστια πίσω αεροτομή που θυμίζει σχεδιαστικά αυτήν την Carrera RS 2.7 του 1973 ενώ το πίσω μέρος είναι φαρδύτερο κατά 44 mm.

Στο εσωτερικό συναντάμε σπορ bucket καθίσματα επενδυμένα με καφέ δέρμα και ύφασμα, με την οροφή να είναι επενδυμένη με Alcantara, με το ταμπλό να έχει ντυθεί με δέρμα “Espresso Nature”, ενώ υπάρχουν και αλουμινένιες πινελιές στο χειρόφρενο και στον λεβιέ των ταχυτήτων.

Η 911 Sport Classic πουλιόνταν από την Porsche έναντι €169.300 χωρίς ΦΠΑ και τέλη ταξινόμησης και η συγκεκριμένη έχοντας διανύσει μόλις 17.887 χλμ, αναζητά νέο ιδιοκτήτη, με την εταιρία που έχει αναλάβει την πώλησή της να ζητά 380.000 ευρώ.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Κλασικά πανέμορφη και συλλεκτική!

  • Φοβάται ο Γιάννης;.

    Ανταλλαγές δέχεται;pp

  • marko polo

    Να βάλει και μια μεγάλη ταμπέλα πάνω να γράφει ότι είναι σπάνια(μπαίνει και στο νερό αλλά μπορεί και πετάει για λίγο))για να ξεχωρίζει από τις όλοιδιες υπόλοιπες έτσι ώστε να δικαιολογεί τα πεταμένα παραπάνω λεφτά που στοιχίζει…