Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα “δυνατά” προσθιοκίνητα αυτοκίνητα είναι το “Torque Steer”. Τι είναι αυτός ο όρος; Αν έχεις οδηγήσει ένα δυνατό προσθιοκίνητο αυτοκίνητο και έχεις επιταχύνει γρήγορα, σίγουρα θα το έχεις νοιώσεις, με την ροπή του κινητήρα, να στρίβει το σύστημα διεύθυνσης δεξιά ή αριστερά και εσύ να προσπαθείς να επαναφέρεις το αυτοκίνητο στην ευθεία.

Το νέο Honda Civic Type R όμως δεν υποφέρει από αυτό, χάρη στους μηχανικούς της ιαπωνικής εταιρίας, οι οποίοι εργάστηκαν πάνω στη γεωμετρία του συστήματος διεύθυνσης. Δεν χρειάζεται όμως εγώ να αναφέρω τίποτα περισσότερο. Ο Jason Fenske του Engineering Explained τα εξηγεί υπέροχα στο video που ακολουθεί.