Στη δημοπρασία του Barrett-Jackson που θα διεξαχθεί στα μέσα του ερχόμενου Γενάρη θα δημοπρατηθούν το πρώτο Shelby GT350 prototype, παραγωγής 1966, όπως επίσης και το τρίτο Buick Regal GNX, παραγωγής 1987.
Το πρώτο πρωτότυπο GT350 του Shelby διαθέτει Pony ταπετσαρία, με την μορφή των αλόγων να είναι χαραγμένη στα καθίσματα. Επίσης φέρει αναδιπλούμενη οροφή βινυλίου, που δεν πέρασε τελικά στα μοντέλα παραγωγής. Έχει ανακατασκευαστεί πρόσφατα, με τον οίκο να εκτιμά πως θα πουληθεί για περίπου 250.000 – 300.000 δολάρια.
Το Buick Regal GNX είναι το 3ο από τα 547 που κατασκευάστηκαν. Το μοντέλο αποτελεί την γρήγορη έκδοση του Grand National, με το συγκεκριμένο να έχει δοκιμαστεί από τα Autoweek, Motor Trend και Road & Track.
Μέχρι σήμερα έχει διανύσει κοντά στα 13.200 χλμ και κάτω από το καπό του βρίσκεται ο V6 3,8-λίτρων turbo κινητήρας που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την McLaren και παρότι η εταιρία ανακοίνωσε πως παράγει 276 άλογα με 488 Nm ροπής, διάφορες δυναμομετρήσεις έδειξαν πως το αυτοκίνητο παράγει 300 άλογα με 569 Nm ροπής.