To 2017 ήταν άλλη μια χρονιά που ο δις πρωταθλητής του DTM και πολύπειρος οδηγός Mattias Ekström έφτασε πολύ κοντά στην κατάκτηση του τρίτου του τίτλου, επίδοση που θα ισοφάριζε εκείνη του μεγάλου Klaus Ludwig, αλλά ο rookie Rene Rast είχε άλλη γνώμη και έγινε ο πρώτος πρωτοεμφανιζόμενος οδηγός στο DTM, μετά από 24 ολόκληρα χρόνια και τον Nicola Larini, που έφτασε στην κορυφή του πρωταθλήματος.

Ο Σουηδός οδηγός της Audi είχε εμφανιστεί αρκετά αινιγματικός σε δηλώσεις του πριν το μεγάλο φινάλε του φετινού πρωταθλήματος σχετικά με το μέλλον του στο θεσμό. Σίγουρα, η κατάκτηση του τρίτου πρωταθλήματος θα αποτελούσε ένα παραπάνω κίνητρο να φύγει με “ψηλά” το κεφάλι από το DTM, αλλά ο 39-χρονος οδηγός έχει αποδείξει κατά το παρελθόν ότι δεν το βάζει εύκολα κάτω, εξάλλου, το μότο του είναι το “Go hard or go home” που κοσμεί και το κράνος του.

Στη συζήτηση περί παραμονής του Ekström στο DTM για (τουλάχιστον) μία χρονιά ακόμη, μπήκε ο θρύλος των rallies και δύο φορές του πρωταθλητής, Walter Röhrl. O 70-χρονος herr Röhrl δηλώνει φανατικός του Σουηδού πρωταθλητή και σε συνέντευξή του στο Motorsport-Total   τόνισε ότι ο αγώνας στο Hockenheim ίσως να μην ήταν ο τελευταίος για τον Ekström στο DTM κι ότι θα συνεχίσουν οι φίλαθλοι να τον βλέπουν να αγωνίζεται με την Audi.

Πιστεύω ότι ο Mattias δε θα σταματήσει, είναι τόσο καλός για να σταματήσει τώρα. Θα ήταν ένα “χαμένο ταλέντο”, θα πρέπει να προσπαθήσει ξανά.

Βλέποντας και από τον εαυτό μου, είναι ακόμα δύσκολο να παραδεχτώ ότι όλα κάποτε θα τελειώσουν. Μπορώ να οδηγήσω σχετικά γρήγορα, έτσι εργάζομαι ακόμη για την Porsche και μπορώ να πω ότι φοβάμαι πως θα χαθώ, αν σταματήσω εντελώς.

Σε κάποιο σημείο, o Mattias θα μπορούσε να πει: «Τώρα νιώθω ότι δεν μου δίνει (η οδήγηση) κάτι παραπάνω. Είναι ακόμη ωραία, αλλά οι συνθήκες και η γενικότερη “πολιτική” χαλούν την εικόνα και θα εγκαταλείψω.» Αλλά δε νομίζω ότι άνθρωποι σαν εμένα και τον Mattias μπορούν να χάσουν το πάθος για την οδήγηση.

Ο Σουηδός τερμάτισε δεύτερος και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross στο οποίο συμμετέχει και η ομάδα του Team EKS κατέκτησε την τρίτη θέση στη βαθμολογία των ομάδων. Στο μυαλό του πρωταθλητή υπάρχουν πολλά, οι προκλήσεις και οι υποχρεώσεις είναι περισσότερες. DTM και WRX συνδυάζονται και ίσως θα περιμένουμε και αρκετές εκπλήξεις στο μέλλον.

Ήδη ασχολούμαι παθιασμένα με μερικά πράγματα, έχω τη δική μου ομάδα και σύντομα θα έρθουν και άλλα. Είμαι παθιασμένος στο να κάνω πράγματα και προσπαθώ να περάσω την αίσθηση στους οπαδούς μου του πώς είναι να βρίσκεσαι πίσω από το τιμόνι.

Ο “μπαρουτοκαπνισμένος” Ekström είναι η “παλιοσειρά” του DTM, αγωνιζόμενος από το 2001 και δε θέλει έτσι απλά να αποσυρθεί από το πρωτάθλημα, αλλά, όταν έρθει εκείνη η στιγμή, θα το κάνει με το δικό του στυλ.

Αν υποθέσουμε ότι ήμουν ένας οπαδός μου, θα ζητούσα να σταματήσω με στυλ, απλά να σταματήσω εκεί, δεν θα το κάνω αυτό, και έχω πολύ σεβασμό για όλα αυτούς τους οπαδούς που έχω υπογράψει αυτόγραφα.

Μια ωραία καριέρα θα πρέπει επίσης να τελειώσει με στυλ, ότι κάθομαι στο σπίτι, δεν λέω τίποτα και ξαφνικά δεν είμαι πλέον στο grid, αλλά σίγουρα αυτό δεν θα το κάνω.

Ένα μήνα από την αυλαία του DTM και ακόμη ο Σουηδός κρατά κλειστά τα χαρτιά του όσον αφορά το μέλλον του. Το συμβόλαιο με την Audi είναι σε ισχύ και ο στόχος των τριών κατακτήσεων στη σύγχρονη ιστορία του DTM (μόνο ο Bernd Schneider το ‘χει καταφέρει) είναι αρκετά εφικτός.

  • stray

    Ποιος ματίας και ποιο ντιτιεμ τώρα…
    Ο εσχατόγερος το ‘χει ακόμη και “απειλεί” κάθε μορφής δρόμο..

  • stray

    Ποιος ματίας και ποιο ντιτιεμ τώρα…
    Ο εσχατόγερος το ‘χει ακόμη και “απειλεί” κάθε μορφής δρόμο..

  • Mika

    Καταπληκτικα πλανα….