Η Mahindra & Mahindra, μια από τις παλαιότερες αυτοκινητοβιομηχανίες της Ινδίας πήρε την απόφαση να ξεκινήσει εμπορική πορεία στις ΗΠΑ. Αυτό έκανε γνωστό ο πρόεδρος της, Anand Mahindra, ο οποίος συμπλήρωσε πως η εταιρία του, άνοιξε τα κεντρικά της γραφεία στις ΗΠΑ στο Ντιτρόιτ, ανακοινώνοντας πως το πρώτο μοντέλο που θα κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ θα ονομαστεί Roxor και στοχεύει στις 12.000 πωλήσεις ετησίως.

Το νέο εργοστάσιο είναι μέρος μιας επένδυσης ύψους 230 εκατομμυρίων δολαρίων. Μέχρι το 2020, η Mahindra αναμένει να έχει δημιουργήσει 650 θέσεις εργασίας και να προσθέσει άλλα 600 εκατομμύρια δολάρια σε τοπικές επενδύσεις.

Στο χαρτοφυλάκιο της Mahindra βρίσκεται η Ssangyong, όπως και ο Pininfarina, με την εταιρία θέλει να προσφέρει και ηλεκτρικά μοντέλα στην αγορά των ΗΠΑ και στη Κίνα, όπως τα H600 hybrid sedan και H2 Speed Concept. Παράλληλα εργάζεται από κοινού με τον Emerson Fittipaldi για την κατασκευή ενός νέου supercar.

Στις σχετικές ειδήσεις, o CEO της Renault-Nissan, o Carlos Ghosn, δήλωσε πως δεν υπάρχουν πλάνα ώστε η Renault να πουλά αυτοκίνητά της στις ΗΠΑ, χαρακτηρίζοντας την αμερικάνικη αγορά πολύ ανταγωνιστική. Έτσι, εστιάζουν κυρίως στις αγορές της Ασίας, οι οποίες συνεχώς αναπτύσσονται. Με μεγαλύτερη αυτή της Κίνας, ο γαλλοιαπωνικός όμιλος θέλει μέχρι το τέλος του 2022 να πουλά 14 εκατομμύρια αυτοκίνητα ετησίως.

Η εταιρία, όπως είπε ο Ghosh, έχει αντιμετωπίσει το μεγάλο κόστος που επενδύεται στα τμήματα έρευνας και ανάπτυξης, λόγω των νέων τεχνολογιών, γι΄’αυτό και θα πρέπει να στραφούν στις κοινές πλατφόρμες.

Τέλος, η Nissan, μέσω του προέδρου της στη Βόρειο Αμερική, άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο ώστε μέσα στα επόμενα 5 χρόνια να κατασκευάσει ένα ακόμη εργοστάσιο στις ΗΠΑ, αν αυτό κριθεί απαραίτητο.