Φαίνεται ότι δεν θα χρειαστεί να περιμένουμε μέχρι τις 4 Δεκεμβρίου, καθώς σχεδόν κάθε μέρα γίνονται γνωστές νέες πληροφορίες για το πρώτο superSUV, και βλέπουμε νέες φωτογραφίες του νέου μοντέλου της Lamborghini.


Από τις σημερινές φωτογραφίες φαίνεται ξεκάθαρα ότι η Urus έχει παραμείνει εντυπωσιακά πιστή στον σχεδιασμό που μας έδειξε το concept, πριν από πεντέμισι χρόνια, με το αμάξωμα να είναι γεμάτο έντονες ακμές. Όπως η Bentley Bentayga, το Audi Q7 και η Porsche Cayenne, η Urus βασίζεται στην πλατφόρμα MLB Evo του VW Group, με το μήκος της να είναι στα 5,1 μέτρα, το πλάτος της να αγγίζει τα 2 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο τα 3 μέτρα.

Είναι επιβλητική, με την μεγαλύτερη διαφορά σε σχέση με τα παραπάνω μοντέλα να είναι το ύψος, το οποίο είναι 10 εκατ. πιο χαμηλό σε σχέση με την Bentayga και το Q7, που μαζί με την κεκλιμένη γραμμή της οροφής, χαρίζουν στην Urus μια σαφώς πιο επιθετική όψη.

Κάτω από το μυώδες καπό της Urus υπάρχει ο 4,0-λιτρος twin-turbo V8 κινητήρας, που κινεί μεταξύ άλλων την νέα Porsche Cayenne Turbo και αποδίδει 650 άλογα με 800 Nm ροπή. Αυτός συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο κιβώτιο, με μετατροπέα ροπής, ο οποίος στέλνει την κίνηση σε όλους τους τροχούς με default αναλογία 40/60 (εμπρός/πίσω), με την μέγιστη τιμή να είναι 87% πίσω και 70% μπροστά.

Το βάρος της Urus ανέρχεται στα 2.154 κιλά και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,7 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 302 χλμ/ώρα. Μάλιστα η Urus μπορεί να σημειώσει στο Nardo τον ίδιο χρόνο με αυτόν της Huracan. Σε διάφορες δοκιμές που έγιναν, το μοντέλο κατάφερε να σημειώσει χρόνο 0-100 χλμ/ώρα σε 3,3 δευτερόλεπτα.

Οι μπροστά κεραμικοί δίσκοι είναι διαστάσεων 440 χλστ. και συνδυάζονται με 10πιστονες δαγκάνες, οι πίσω 371 χλστ. με 4πίστονες δαγκάνες και φορά ζάντες 21″ με ελαστικά Pirelli P Zero. Στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχουν και ζάντες 22″ ή 23″.

Στο εσωτερικό, όπως βλέπεις και από τις νέες φωτογραφίες, η καμπίνα του ιταλικού SUV αναπόφευκτα φέρει αρκετά στοιχεία από την Audi. Πιο συγκεκριμένα, στο κέντρο της κονσόλας υπάρχει η μεγάλη οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, 10,1 ιντσών. Λίγο πιο κάτω υπάρχει άλλη μια οθόνη για τον έλεγχο του κλιματισμού, όμοια με αυτή που έχουμε δει στα νέα A8 και A7, η οποία έχει διαγώνιο 8,6 ίντσες.

Στο κάτω τμήμα της κεντρικής κονσόλας, βλέπουμε τον διακόπτη του ANIMA (Adaptive Network Intelligence Management), δηλαδή των διαθέσιμων προγραμμάτων οδήγησης.

Ο οδηγός θα έχει την δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ έξι προγραμμάτων, τα εξής: Strada (για καθημερινή χρήση στον δρόμο), Sport (για πιο σβέλτες μετακινήσεις), Corsa (για χρήση εντός πίστας), Sabbia (για κίνηση σε άμμο), Terra (για κίνηση εκτός δρόμου) και Neve (για κίνηση στο χιόνι).

Ο πίνακας οργάνων είναι πλήρως ψηφιακός, διαθέτοντας την έκδοση της δεύτερης γενιάς του Virtual Cockpit της Lamborghini. Ακόμα, υπάρχουν εξαγωνικοί αεραγωγοί, που χαρίζουν στην καμπίνα μια σπορ εμφάνιση, ενώ τα πάντα είναι επενδυμένα με δέρμα.

Τα καθίσματα φαίνεται να προσφέρουν αξιοπρεπή ποσότητα πλευρικής στήριξης, ενώ υπάρχει και ένα φαρδύ κεντρικό υποβραχιόνιο, με διπλό άνοιγμα.

Μπροστά του υπάρχουν δύο ποτηροθήκες και μερικά “φυσικά” κουμπιά. Οι παρατηρητικοί θα δουν τα ψηλά τοποθετημένα tweeters στις εμπρός κολόνες, και τις πόρτες χωρίς πλαίσια για τα παράθυρα.