O Timo Scheider έκλεισε πέρσι ένα μεγάλο κεφάλαιο στην καριέρα του, αποχωρώντας μετά από 16 χρόνια kai 181 αγώνες από το DTM, έχοντας κατακτήσει με την Audi το πρωτάθλημα δύο συνεχείς χρονιές (2008, 2009). Μάλιστα, είναι ο δεύτερος, μόλις οδηγός, που κατάφερε το “back to back” στους τίτλους και έγραψε το όνομά του δίπλα από τον μεγάλο Bernd Schneider.


Η πικρία του μεγάλη, καθώς η Audi δεν του ανανέωσε το συμβόλαιο και απλά του ανακοίνωσε τα κακά μαντάτα από το τηλέφωνο. Ο πολύπειρος οδηγός, όμως, δεν έμεινε για πολύ καιρό χωρίς δουλειά, αφού ήρθε σε συμφωνία με την άλλη βαυαρική εταιρεία, την BMW, για να αγωνιστεί στις 24 Ώρες του Nürburgring και γενικά, την εκπροσώπησε σε πολλούς αγώνες, οδηγώντας την M6 GT3. Παράλληλα, τον είδαμε φέτος να έχει πλήρη εμπλοκή με την αυστριακή ομάδα της Team MJP Racing Austria στο bucket ενός Ford Fiesta στο World Rallycross. H “υπόθεση WRX” δεν ήταν άγνωστη για τον 38-χρονο Γερμανό, αφού είχε κάνει κάποιες σποραδικές εμφανίσεις τα προηγούμενα δύο χρόνια στο εν λόγω πρωτάθλημα.

Ωστόσο, ο ίδιος ο Scheider επιβεβαίωσε σε συνέντευξή του τις φήμες που ήθελαν την BMW να συμμετέχει επίσημα (;) στο WRX την προσεχή αγωνιστική χρονιά.

Σίγουρα, υπάρχουν όνειρα κι ελπίδες και υπάρχει κάτι θετικό πίσω από όλο αυτό. Δεν μπορώ να πω κάτι περισσότερο, αλλά αυτό που μπορώ να πω είναι ότι βρισκόμαστε σε προχωρημένες συζητήσεις.

Καταλαβαίνουμε ότι o Scheider αποτελεί τον συνδετικό κρίκο ανάμεσα στην BMW και στο όλο και ανερχόμενο πρωτάθλημα του WRX. Θα τον δούμε να αγωνίζεται σίγουρα στο World Rallycross από τη νέα χρονιά, αλλά δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα για λογαριασμό ποιας ομάδας θα αγωνίζεται.

Θα δούμε. Προσπαθώ να υλοποιηθούν μερικά πράγματα για την επόμενη χρονιά, φαίνεται καλή αυτή η προοπτική, αλλά θα συμμετέχω σε μερικούς αγώνες με την BMW κάπου αλλου (σ.σ. μην αποκλείουμε και την περίπτωση του DTM), έτσι, θα έχω διπλό πρόγραμμα, αυτός είναι ο στόχος μας.

Φαίνεται καλή η περίπτωση, ας περιμένουμε μερικές εβδομάδες ακόμη και θα ξέρουμε.

Η προοπτική της εισόδου μιας ηλεκτρικής κατηγορίας στο WRX από το 202ο και μετά είναι μάλλον κάτι παραπάνω από βέβαιη και ο Γερμανός δεν παρέλειψε να εκφέρει την άποψή του για αυτήν.

Νομίζω ότι δεν είναι πλέον μυστικό ότι μιλάμε για αυτήν την περίπτωση στο μέλλον. Αυτό θα αποδειχθεί λαμπρό με τα ηλεκτρικά rallycross αγωνιστικά. Ακούγεται πολύ ενδιαφέρον το γεγονός ότι ήδη οι κατασκευαστές συζητούν για αυτήν την κατηγορία.

Ως “old-school” οδηγός σου αρέσουν τα βενζινοκίνητα αναμφίβολα, αλλά (τα ηλεκτρικά) είναι το μέλλον και θα πρέπει να συμφωνήσουμε σε αυτό.

Όταν βλέπεις πόσοι κατασκευαστές έχουν εμπλακεί στη Formula E για παράδειγμα, τότε το μέλλον του Rallycross με τα ηλεκτρικά είναι ένα καλό μέλλον.

Τέλος, να θυμίσουμε ότι τα μόνα αυτοκίνητα που είχαν την υποστήριξη της BMW, έστω και σε επίπεδο ιδιωτικών ομάδων, ήταν τα MINI RX Supercars της JRM Racing, τα οποία αγωνίστηκαν το 2015 και 2016 με οδηγούς τους Guy Wilks, Liam Doran και Guerlain Chicherit μεταξύ άλλων.