Φαντάζεσαι πως τα εταιρικά γραφεία των αυτοκινητοβιομηχανιών- τους τόπους όπου παίρνονται οι μεγάλες αποφάσεις – είναι γεμάτοι από στελέχη που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να δημιουργούν οικονομικές αναφορές και να συζητούν τα δημογραφικά στοιχεία των αγοραστών, αλλά και να δείχνουν βαρετές παρουσιάσεις στο PowerPoint σχετικά με την αποτελεσματικότητα του εργατικού δυναμικού και τη διαχείριση κινδύνου. Σίγουρα υπάρχουν πολλά τέτοια γραφεία, αλλά κάπου εκεί έξω, ανάμεσα στη ψυχρή γραφειοκρατία, βρίσκονται και οι θερμόαιμες ψυχές που αγαπούν τα αυτοκίνητα και έχουν την αίσθηση του χιούμορ.
Γι’αυτό και δεν προκαλεί μεγάλη έκπληξη το γεγονός πως οι άνθρωποι της GM, έδωσαν την κωδική ονομασία BAS του LT5 V8 κινητήρα της νέας Chevrolet Corvette ZR1. Αυτός ονομάστηκε BAS, μιας και η GM θέλησε να κρατήσει μυστική την ανάπτυξη του. Τα αρχικά BAS κυρίως χρησιμοποιούνται για το σύστημα Belt Alternator System, αλλά στο LT5 V8 κινητήρα, τα αρχικά BAS προέρχονται από τις λέξεις “Big Ass Supercharger”. Πετυχημένη κωδική ονομασία για έναν κινητήρα απόδοσης 755 ίππων στις 6.300 σ.α.λ. και 922 Nm ροπής στις 4.400 σ.α.λ.
Δεν είναι η πρώτη φορά που οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι δημιουργικές στις κωδικές ονομασίες που δίνουν. Η Ford παραδείγματος χάρη, το 2003, είχε δώσει το όνομα Terminator (από τον διαβόητο χαρακτήρα του Arnold Schwarzenegger) για την ανάπτυξη της SVT Cobra Mustang.