Η Renault ανακοίνωσε την εξαγορά του 40% του Challenges media group, ενός εκδοτικού οίκου, με τον Carlos Ghosn, CEO της εταιρίας, να δηλώνει πως η κίνηση αυτή στον χώρο των μέσων ενημέρωσης είναι η πρώτη που γίνεται από αυτοκινητοβιομηχανία σ’ όλον τον κόσμο, προκειμένου να προετοιμαστεί ώστε όταν τα αυτόνομα αυτοκίνητα βγούνε στην αγορά, να μπορεί να κρατά του επιβάτες “απασχολημένους”. Μεταξύ άλλων δήλωσε:
Το πρόγραμμα αυτό ευθυγραμμίζεται πλήρως με τη στρατηγική της Renault, που έχει στόχο να προσφέρει νέες υψηλής ποιότητας υπηρεσίες σύνδεσης και να βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη.
Η Renault, που έχει στο πλάνο της να κυκλοφορήσει στους δρόμους το 2021 αυτόνομα οχήματα, υποστηρίζει πως η ψυχαγωγία θα αποτελέσει ένα μεγαλύτερο κομμάτι των επιχειρήσεών της καθώς οι οδηγοί αφήνουν το τιμόνι και ψυχαγωγούνται ή και δειπνούν μέσα στο αυτοκίνητο.
Όταν πηγαίνουμε από το ένα μέρος στο άλλο –μόνοι μας, με την οικογένεια ή με φίλους– ακούμε, κοιτάζουμε και προσέχουμε τον κόσμο γύρω μας.
Αυτό συμβαίνει ήδη στα ταξίδια με τα σημερινά αυτοκίνητα και θα συμβεί ακόμη περισσότερο με τα αυτόνομα και με τα αυριανά αυτοκίνητα χωρίς οδηγό.
Το πρόγραμμα αυτό θα επιτρέψει σε εκατομμύρια οδηγούς και τους επιβάτες τους να έχουν εντελώς ελεύθερη πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας επιλογές πληροφόρησης και περιεχομένου.
πρόσθεσε ο Ghosh.
H Renault δεν αποκάλυψε το ποσό που πλήρωσε προκειμένου να αποκτήσει το 40% του ομίλου που εκδίδει ένα εβδομαδιαίο οικονομικό περιοδικό και τέσσερα περιοδικά επιστήμης και ιστορίας, τα Challenges, Sciences et Avenir, La Recherche, Historia, και L’Histoire.