Η Alfa Romeo το 2017 παρήγαγε στα τρία εργοστάσιά της 150.722 μονάδες, αύξηση 62% σε σχέση με το 2016, όπου είχε κατασκευάσει 93.117 μονάδες.

Παρά την εντυπωσιακή αύξηση, η Alfa Romeo δεν κατάφερε να πιάσει τις προσδοκίες του Sergio Marchionne, ο οποίος ήλπιζε σε 170.000 εντός του 2017. Οι πωλήσεις στις ΗΠΑ έφτασαν τις 12.031 μονάδες (μόλις 516 το 2015), με τη Κινέζικη αγορά να είναι η μεγαλύτερη πληγή για την ιταλική εταιρία, μιας και τον Αύγουστο του 2017 τέθηκε σε ισχύ η νομοθεσία που περιορίζει την προώθηση και την πώληση νέων αυτοκινήτων μέσω των αντιπροσωπειών τους. Τον Ιούλιο η Alfa Romeo πούλησε 3.331 αυτοκίνητα στη Κίνα, ενώ τον Νοέμβριο μόλις 410 και τον Δεκέμβριο 497.

Το 2014 ο Marchionne είχε ανακοινώσει πως θέλει η Alfa Romeo να πουλά 400.000 μονάδες έως το 2018. Άραγε θα το καταφέρει; Θα το δείξει η ιστορία σε 12 μήνες από σήμερα.

  • SAMURAI-66

    Μονο ενθαρρυντικα μπορουν να χαρακτηριστουν και απολυτως πετυχημενα τα νουμερα πωλησεων στην αμερικανικη αγορα οπως ειχα αναφερει 7 μερες πριν
    ….https://www.autoblog.gr/2018/01/04/ta-fiat-500-500x-kai-500l-apoktoun-mirror-ekdoseis/#comments#disqus_thread
    που κανουν την ιταλικη φιρμα ενα δυνατο παικτη στην απεναντι πλευρα του ατλαντικου στα premium…μια αυξηση 2231.6% την λες και αστρονομικη…εστω και αν εχει πολυ δρομο ακομα μπροστα της!
    Η αρχη εγινε και σαφως τα καλυτερα ερχονται στο περασμα του χρονου και για την αλλη μεγαλη πλευρα του πλανητη στην περιοχη της κινας!

    • ρε αριθμολαγνε….θα μας τρελανεις ???? ειπαμε ο να γλυφεις τους ιταλους…..αλλα με 12.000 πωλησεις δεν μπορει να θεωρηθεις δυνατος παιχτης !!!!!

    • Mika

      Οταν απο το τιποτα, φτανεις να πουλας κατι, καποιοι το θεωρουν εξωγηινο!!!!
      :p

    • εδω ειναι ο ορισμος του ”οι αριθμοι δεν λενε παντα την αληθεια” !!!!!
      και θελω να δω ολους αυτους τους δηθεν ”alfisti”..οταν και αν θα παρει τα πανω της..και αρχιζει να μπαινει στα χωραφια τους (lexus/infiniti) τι θα λενε !!!!

    • Mika

      A, ολα κι ολα, η Ιαπωνια πανω απο ολα!!
      :p

    • mother1russia

      Οι γερμανικες εχουν καθε μια πανω απο 2 εκκατομυρια πωλησεις κι αυτος λεει οτι παει καλα με 12000

    • αυτο ρε συ…..μιλαμε για τα μεγαθηρια τοτε……αλλα το κομπλεξ και τα σχιστα ματακια του δεν θελουν να το δουν αυτο……..παντα συμφωνα με την λογικη του !!

  • αυτο ακριβως που λεει το αρθρο !!!! το νουμερο της αυξησης απο μονο του δεν λεει κατι……αρκει να πιανεις τους στοχους !!! που εδω δεν τους επιασαν..
    το ζητημα ειναι…μιας και ηταν κοντα στο στοχο……θεωρειται επτχημενη η χρονια η οχι απο αποψη οικονομικων ???

    • Αλ Μπαντι

      Βασικα εχεις δικιο για την αυξηση αλλα οχι και τοσο για τους στοχους. Για να στο κανω πιο απλο μπορει να ξεπερασεις τους στοχους πωλησεων και η οικονομικη χρονια να ειναι καταστροφικη γιατι για να το πετυχεις μπορει να εχεις ριξει τις τιμες, η να προσφερεις αλλες παροχες, σε επιπεδο που να μην εχεις κερδος αλλα ζημιες σε καθε μοναδα. Το βασικο για την οικονομικα επιτυχημενη η οχι χρονια θα φανει απο τα καθαρα κερδη και το κερδος ανα μοναδα, δλδ αν εχει και ποσα θα ειναι σε σχεση με το ΄16. Μην ξεχναμε οτι η alfa ηταν ελλειματικη για 21 χρονια 95-2015 και μολις το ΄16 ηταν η πρωτη πλεονασματικη χρονια οποτε μαλλον κατι καλο γινεται τελευταια ιδιαιτερα αν εχουν αυξηθει τα κερδη το΄17.

    • αυτο που λες ειχα σαν σκεψη….απλα οταν βαζεις στοχο πχ 100.000 οχηματα…..μεσα δεν ειναι και ολα αυτα που ειπες ???

    • Αλ Μπαντι

      Πολλες φορες ανακοινωνονται στοχοι και για δημιουργια κλιματος στην αγορα και στη συνεχεια δηθεν η και πραγματικα αναπροσαρμοζονται. Σιγουρα οι πωλησεις ειναι ενας απο τους παραγοντες, βασικα η οικονομικη επιτυχια ειναι συνισταμενη αρκετων παραγοντων, υπαρχουν τα ποσοτικα και τα ποιοτικα χαρακτηριστικα των στατιστικων, αλλα ο σημαντικοτερος ειναι τα κερδη και κυριως το κατα μοναδα κερδος οποτε οταν ανακοινωθει εκει θα δουμε την οποια επιτυχια/αποτυχια.

    • mixalhs7

      Απο που προκυπτει πως το ’16 ηταν πλεονασματικη χρονια για την εταιρεια?

    • mixalhs7

      Το πραγματικο ερωτημα ειναι ποσα απο 150.722 εχουν πωληθει σε ιδιωτες και δεν καθονται απουλητα στις μαντρες των ντιλερς (ειδικα στις ΗΠΑ).
      Οσο αφορα την Κινα το ειχα γραψει πριν 2 χρονια πως η ελλειψη μοναδας παραγωγης εντος της Ασιατικης χωρας θα ειναι μεγαλο πληγμα στις πωλησεις τους.

    • Mika

      Good point

  • thymios tsilimparis

    Υπάρχουν έτσι κι αλλιώς ψίθυροι (δυστυχώς) για την Τζούλια.
    Δεν είναι οτι το προϊόν δεν αξίζει. Διαβάζω οτι αξίζει και με το παραπάνω. Ωστόσο έχουν γίνει αρκετά λάθη από το εργοαστάσιο και την προώθησή της στις ΗΠΑ. Επίσης το αυτοκίνητο πρακτικά παίζει μόνο του, ειδικά στο Αμέρικα.
    Πλέον με τη συντροφιά της Στέλβιο, τα πράγματα θα ναι λογικά καλύτερα. Ο στόχος των 400.000 όμως είναι πολύ υψηλός και δεν βλέπω τρόπο να επιτυγχάνεται.
    ΜΑΚΑΡΙ να κάνω λάθος, μακάρι να πουλήσει ακόμα περισσότερο, τη θέλουμε την Αλφα, την αγαπάμε και προσωπικά αν είχα τα χρήματα θα χτυπούσα άνετα μια δίλιτρη με 350 αλόγατα (τώρα που θα ανανεωθεί ο 280άρης)

    • biiALFA

      …πραγματικα ειναι να απορει κανεις ποιοι βγαζουν τετοια πλανα!δηλαδη απο τη μια κατασκευαζουν υπεροχα εργαλεια και απο την αλλη πιστευουν οτι με δυο μοντελα, χωρις παραλαγες (πχ στεσιον βαγκον, κουπε) , με κινητερς απο 2000cc και πανω θα σπασουν τα ταμεια. μα καλα το μαρκετιγκ φοιτητες το κανουν ή τωρα κατεβηκαν απο το φεγγαρι? δε βλεπουν τον ανταγωνισμο που που το καθε μοντελο το εχουν σε δεκαδες παραλλαγες, με δεκαδες κινητερες και εκδοσεις για ολα τα γουστα? βγαζουν αμαξαρες και δε ξερουν να τις πουλησουν

    • ”δε βλεπουν τον ανταγωνισμο που που το καθε μοντελο το εχουν σε δεκαδες παραλλαγες, με δεκαδες κινητερες και εκδοσεις για ολα τα γουστα?”

      αυτος ακριβως ειναι ο λογος που το group πουλαει !!! και ασε τα φαν μποιζ και τους χειτερς να λενε τα δικα τους !!

    • mixalhs7

      Κατα τη γνωμη μου καθε χρονο θα βλεπουμε απο ενα καινουργιο μοντελο (βασισμενο στη giorgio) συν μια παραραλλαγη στα υπαρχοντα μοντελα,για να δειχνουν ως εταιρεια ανοδικες τασεις στις ετησιες πωλησεις τους.
      Αν πχ φετος αντι για την stelvio εβγαζαν 5 ακομα παραλλαγες στη giulia οι πωλησεις δεν θα ηταν αυτες που βλεπουμε στο αθρο αλλα πιο λιγες.
      Τωρα γιατι δεν παρουσιασαν ολα μαζι τα μοντελα του 5ετους πλανου ειναι κατι που αυτοι ξερουν καλυτερα!

    • αληθεια υπαρχει σημερα αυτοκινητο που να μην αξιζει τα χρηματα του ???
      οκ τα groupata ειναι για πεταμα!!!! εδω μαζι σου !!! :-P

  • Mika

    Tωρα που επιτελους το 2017 μας αφησε χρονους, εχουμε ενα μετρο συγκρισης, πως
    ειναι οι πωλησεις τους, για να δουμε τι πραγματικη απηχηση εχουν στον
    κοσμο????
    Γιατι η κατασκευη δινει ενα μετρο,αλλα οι καταγεγραμμενες πωλησεις μπορει να διαφερουν, δεν σημαινει αυτοματα οτι παραγει καποιος πουλιεται αμεσως κιολας..

    Ο πουλοβερακιας οπως λεει και το αρθρο εχει υποσχεθει
    σημαντικα νουμερα, 100000 Giulia το 2017, και 400000 Αλφα Romeo γενικα
    το 2018, το οποιο μετα το πηγε για το 2020…..Και βλεπουμε…
    Ειναι καπου κοντα στην πραγματικοτητα αυτα τα νουμερα?

    • Mrdesperado32

      η μακλαρεν τι πωλησεις εχει σε σχεση με τον ανταγωνισμο;μιας και εισαι υποστηριχτης της ισως ξερεις…..γτ συμφωνα με εσενα οτι δε πουλαει δεν ειναι καλο

    • rous

      Τι σχέση έχει η Mclaren με την Alfa Romeo?
      Αλήθεια δεν πατε καλά.

    • Mrdesperado32

      ασε τους χαρακτηρισμους και οταν απαντησει και τελειωσουμε τη κουβεντα θα καταλαβεις γτ μαλλον αργεις λιγο..μεχρι τοτε η χαρακτηριζεις

    • rous

      Αργω λίγο, είμαι σαν τις πωλήσεις της Alfa. 😉

    • Mrdesperado32

      θα λεγα οτι αργεις σαν την 3αρα σε σχεση με την τζουλια…

    • bulgary

      +10000

    • MPAMPIS

      από την ερώτηση του φίλου ,αυτό κατάλαβες ?

    • Mrdesperado32

      μαλλον στροφαρει σα το ντιζελ ρενο της μερκ

    • το ζητημα ειναι και ποιο ειναι το αγοραστικο κοινο των αντιπαλων της..+ το τι μπορει να κατασκευασει!!!

    • Mrdesperado32

      αυτα ομως ολα ειναι θεωρια…στη πραξη αυτο που λεω ειναι οτι δεν παιζουν ρολο οι πωλησεις στα αν ενα αμαξι ειναι κορυφαιο…γτ οι haters της αλφα μετα τη τζουλια επειδη δεν εχουν να της προσαψουν κατι τρανταχτο μιας και ειναι στην κορυφη πλεον επικαλουνται τις πωλησεις,λες και θα αλλαξει η ανωτεροτητα της τζουλια και της στελβιο με το να μας λενε για χαμηλες πωλησεις.γτ συμφωνα με ταλεγομενα τους η τουοτα βγαζει τα καλυτερα αυτοκινητα στον πλανητη….τετοια σχολια πασχουν

    • ενα ενα…..
      οι πωλησεις δεν εχουν να δειξουν αν ενα αυτοκινητο ειναι καλο η οχι…..
      εδω πχ στη μακλαρεν λογικο να ”πουλαει” λιγα μιας και τα αυτοκινητα που δινει εχουν ”μικρο” κοινο ..+ οτι παιζει και το εξκλουσιβιτι τον ρολο του σε συνδιασμο με την γραμμη παραγωγης….
      αντιθετα οταν η AR δεν πουλαει πολυ….ενω το θελει δεν ειναι το ιδιο !!!

      ΑΣΦΑΛΩΣ και δεν νομιζω να εχει πει καποιος οτι η ΙΟΛΙΑ/ΣΤΕΛΒΙΟ δεν ειναι εξαιρετικα αυτοκινητα……απλα απο μονος του ενας χρονος στο ring που ειναι 2-3 δευτερολεπτα πιο γρηγορος πχ απο την ΅ΒΜW δεν ειναι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ κριτιριο αγορας για καποιον οπως δειχνουν οι πωλησεις……οπως απο τη μερια ”σας” αυτος ο χρονος δεν κανει την BMW για παραδειγμα χειροτερο αυτοκινητο !!

    • rous

      Σε ευχαριστώ που τα ειπες εσυ γιατί βαριόμουν να τους πω τα αυτονόητα.

    • Mrdesperado32

      Διαβασε το 2ο σχολιο που εκανα στο μικα να καταλαβεις επιτελους τι εννοω

    • Mrdesperado32

      Με την πρωτη παραγραγο συμφωνω..οσο για τη συγκριση 3αρας giulia ολα τα συγκριτικα που εχω διαβασει βγαζουν καλυτερα την αλφα.εκει που υστερει ειναι σε καποια πλαστικα στο κατω μερος στα ποδια οδηγου συνοδηγου…αφου πλασαροντε και τα 2 σα σπορ μπερλινες η αλφα εχει καλυτερη ποιοτητα κυλισης καλυτερο στησιμο καλυτερα μοτερ καλυτερα φρενα.αρα για μενα και για πολλους ειναι καλυτερο αυτοκινητο…τωρα οταν βγει η επομενη 3αρα του χρονου το συζηταμε

    • kai εχω διαβασει αυτα τα αρθρα που λες…..το ζητημα ειναι …αυτες οι λεπτομεριες κανουν την BMW ”αχρηστη” ??? κακο αυτοκινητο ??? επικινδυνο ????
      ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΟΧΙ !!!!
      ειναι σαν να βγαζω εγω ολα τα αυτοκινητα αχρηστα πχ το GTR… γιατι τρωει καμια 15δευτερολεπτα στο κεφαλι στο ring απο τη HURACAN !!

      τωρα στο θεμα πωλησεις….το αγοραστικο κοινο οπως και δειχνουν ειπαμε οι πωλησεις δεν κοιταει αυτες τις λεπτομεριες !!!

    • Mrdesperado32

      οχι εννοειται δεν ειναι αχρηστο αυτοκινητο…εννοειται οτι δεν ειναι πολυ πισω…ισως ενας απλος οδηγος δε θα καταλαβει πιο στριβει καλυτερα ποιο εχει καλυτερο τιμονι κλπ αλλα εστω και στις λεπτομερειες η αλφα ειναι καλυτερο αυτοκινητο..οσο για τους χρονους στο ρνγκ μη τα λες σε μενα….τους χρονους τους κοιταω μονο για το χαβαλε εδω μεσα…δε θα παρω αμαξι αν ειναι γρηγορο στη πιστα…αλλοι κουνουσαν σημαιες τους χρονους.

    • οτι ειναι πιο γρηγορο στην πιστα ΝΑΙ..αυτο δεν μπορει να το αμφηστησει κανεις…εκτος και αν μαθουμε κατι αλλο στο μελλον !!
      για μενα οι χρονοι εχουν το νοημα τους….αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειναι λογος νααγορασεις ενα αυτοκινητο !!
      συμφωνω απολυτα οτι ο μεσος οδηγος δεν υπαρχει περιπτωση να καταλαβει αυτες τις διαφορες…..και γιαυτο οταν θα αγορασει κοιταει και αλλα πραματα..που τα βλεπουν οι CEO στις πωλησεις !!!

    • Mika

      “…αντιθετα οταν η AR δεν πουλαει πολυ….ενω το θελει δεν ειναι το ιδιο !!!”
      Το ειπες με μια προταση!
      Like

    • Mika

      Χαιρομαι που οταν δεν εχετε επιχειρηματα, πατε τη κουβεντα οπου να ναι…Το ιδιο ειχες κανει και παλιοτερα, οταν στη συζητηση με καποιον αλλο ειχες αναφερει τη Ferrari, με το ιδιο ακριβως σκεπτικο, οτι αφου πουλαει 7-8000 αυτοκινητα, μαλλον δεν θα ειναι καλη…
      Το γεγονος οτι συγκρινεις εταιριες υποτιθεται μαζικης παραγωγης, με αλλες που φτιαχνουν σουπερκαρς και ειναι πολυ πετυχημενες, ξεπερναει τη λογικη..
      Την AR την ανεστησαν για να πουλαει αυτοκινητα και να γινει κερδοφορα, οχι για να την αγοραζουν μονο αλφιστι..Σκοπος τους ειναι να πουλανε παγκοσμια, να προσελκυσουν αγοραστες απο αλλες μαρκες,και να βαλουν τη μαρκα στο χαρτη. Ευλογο ειναι λοιπον να αναρωτιομαστε πως παει το επιχειρημα αυτο…Να δουμε αν εχει αντικρυσμα, αν ειναι ακομα νωρις,αν εκμεταλλευεται το buzz που εχουν κανει τα μοντελα τους, η αν διαπιστωσουν πως ο δρομος για την επιτυχια ειναι πολυ πιο δυσκολος απο τους πρωτους χρονους στη Κολαση.

    • Mrdesperado32

      Μαλλον τα λεω κινεζικα…γραφω ποσο πουλαει η mclaren σε σχεση με τον ανταγωνισμο της φερραρι πορσε κλπ…εσυ σε καθε σου σχολιο γραφεις για τις πωλησεις και αν πετυχαν στοχους κλπ.ουτε μετοχος η ανταγωνιστης της αλφα να ησουνα…αντε και πες δε πιανει τους στοχους η αλφα.εσυ θεωρεις οτι τα μοντελα που εβγαλε τωρα δεν ειναι κορυφαια?

    • rous

      Με δυο μοντέλα «κορυφαία» δεν γίνεσαι αυτομάτως κορυφαίος, όταν η κάθε εταιρεία έχει μοντέλα σε 15 κατηγορίες και η Alfa μόνο σε δυο.
      Και αναγκαστικά θα συγκρίνετε με τις τρεις πρώτες premium εταιρείες στο χώρο, όπου πωλούν πολύ περισσότερα οχήματα με μια πλήρη γκάμα μοντέλων και εκδόσεων.

      Παρ όλα αυτά, η Alfa τουλάχιστον φέτος δεν πέτυχε τους στόχους των πωλήσεων και εάν δεν βγαλει και 3ο μοντέλο δεν θα πετύχει ούτε τους στόχους του 2018 για 400.000 αυτοκίνητα.

    • Mrdesperado32

      Κανενας δεν ειπε οτι η αλφα ειναι κορυφαια εταιρεια αυτη τη στιγμη τουλαχιστον..αλλα τα 2 αυτα αυτοκινητα που εβγαλε οπως και η giullietta στα πρωτα της βηματα ειναι κορυφαια.ειδικα η τζουλια και η στελβιο για τη κατηγορια που στοχευουν ειναι κορυφαια.μετα απο αποχη τοσων ετων ειναι δυσκολο να μπεις αναμεσα σε κορυφαιους που επαιζαν μπαλα μονοι τους και ειχαν το μονοπωλιο…

    • η μακλαρεν μπορει ναπουλαει λιγοτερο απο τη φερραρι !! αλλα στοχος της δεν ειναι εκεινες οι πωλησεις…σκεψου καποτε πουλουσε μονο ενα μοντελο….και καμια 500 κομματια..πλεον παιζει εκει στα 4000…και σπαει το ενα ρεκορ της μετσ το αλλ !! :–D

    • Mrdesperado32

      μα για να πουλησει πρεπει να κοψει πωλησεις απ τη φερραρι και απ τους αλλους….αυτους τους πελατες εχει σα στοζο να παρει…οποτε αν συμφωνα με τη λογικη του μικα η p1 μπορει να ειναι πιστολι αλλα αυτο δε μετραει γτ εχει πουλησει λιγοτερα απ τη λαφερραρι.

    • μα γιατι κανεις πως δεν καταλαβαινεις ??? πιστευω αστοχο το παραδειγμα σου…και απλα ”τρολαρεις” !!!
      μπορω να σου δειξω αρκετους που εχουν μια P1/LAFERRARI/918 για τον απλο λογο….οτι αυτο το κοινο ειναι πολυ ιδιαιτερο !!!
      αντιθετα δεν ξερω κανεναν που να εχει ταυτοχρονα μια ιουλια/3ρα/C !!!

    • Mika

      Eιναι αρκετα πανω απο 5000 τωρα νομιζω

    • Mika

      Κινεζικα δεν τα λες, αλλα τα λες οπως θες…
      :p
      H Mclaren νομιζω αυξανει εκθετικα τις πωλησεις καθε χρονο,απο τοτε ακομα που ειχε μονο την MP4 12C στη γκαμα της…Για μια εταιρια με υπαρξη λιγοτερη των 10 ετων, τα παει περιφημα,κι ειναι θεμα χρονου να πιασει τη τωρινη παραγωγη της Ferrari, που ειναι γυρω στις 8000 αν δεν κανω λαθος..Αρα, με βαση τον κυριο ανταγωνισμο της δειχνει απολυτως επιτυχημενη η κατευθυνση που βαδιζει…Αφου αν συνεχισει με ιδιο ρυθμο, σε λιγο θα τη φτασει.

      Εγω, μια και φερνεις τη κουβεντα στους μετοχους Αλφα, που γραφουν υμνους σε καθε ευκαιρια, οπου σταθουν και βρεθουν, σαν ουδετερος παρατηρητης, απλα αναρωτιεμαι..Ουτε οφελος εχω αν θα παει καλα, ουτε αν παει χαλια…Ουτε αμαξι θα μου χαρισουν, αν σε καθε ευκαιρια γραφω ποσο ανωτερα ειναι απο τον ανταγωνισμο, ουτε οι ανταγωνιστες τους θα μου προσφερουν θεση στο Board of Directors.
      Δεν εχει σημασια τι θεωρω εγω λοιπον…Εστω οτι ειναι κορυφαια…Αν δεν το μετουσιωσεις αυτο σε οφελος, δηλαδη πωλησεις, εχεις πετυχει το στοχο σου?
      Δηλαδη, αν κατι ειναι αντικειμενικα καλο, και δεν πουλαει,η δεν πουλαει οσο πρεπει οντας ΤΟΣΟ καλο,αυτο δεν πρεπει να προβληματιζει και να γινεται αφορμη για περαιτερω διερευνηση???
      Eιμαστε εδω για να πουλαμε αυτοκινητα και να γινουμε κερδοφορα…Δεν τα ειπα εγω αυτα, ο πουλοβερακιας τα ειπε..
      Αρα λοιπον, αν δεν εκμεταλλευεσαι στο επακρο τα δυο σου μοντελα που εχουν κανει γκελ, κανεις καλη δουλεια???Αν ηταν μετρια μοντελα, θα ειχαμε δικαιολογια τοτε??Ισως…Θα λέγαμε αρχη ειναι ακομα μωρε, την επομενη φορα θα τα παμε καλυτερα.

      Εδω ομως ολοι που τα εχουν δοκιμασει, λενε πως ειναι πολυ καλα…Αρα δικαιολογιες δεν υπαρχουν..Το προιον δειχνει καλο,κι οφειλει να πωλησει αναλογα..
      Αν ημουν τοσο πορωμενος φαν της Αλφα, οσο μερικοι εδω μεσα (κι οχι μονο), σου ομολογω πως θα με εκοφταν παρα πολυ οι πωλησεις…Γιατι αυτες γεμιζουν τα ταμεια, φερνουν εσοδα για αλλα πιο σπορ μοντελα απο τη φιρμα που γουσταρω, για ενασχοληση με αγωνες σε διαφορες κατηγοριες (DTM, WTCC) που κανουν διαφημιση στη μαρκα, και χιλιους αλλους δυο ευνοητους λογους….Δες τι εκανε η Porsche, με τις Καγιεν και Μακαν και ποσο καλα της βγηκε, μπορει να παρουσιαζει χιλιες δυο σπορ εκδοσεις, να ετοιμαζει ηλεκτρικα σουπερκαρ, και μελλοντικα σπορ GT…
      H Alfa εχει δηλωσει πως θα εχει συντομα, 8-9 μοντελα, σε διαφορες κατηγοριες, κλπ…Αν δεν τραβηξουν τα βαρια χαρτια που εχει στη παλετα της, μην εκπλαγεις, αν ορισμενα τα δεις να αναβαλλονται, η να μην γινονται ποτε….Και μετα απο καιρο καταληξει παλι να εχει 2-3 γερασμενα μοντελα στο στολο της, επειδη το πειραμα δεν τραβηξε…Δεν το εχουμε δει να γινεται??Ηδη με τη Mini, που το παρακανε κι εβγαζε μια περιοδο οτι να ναι, χωρις ανταποκριση, μεχρι που τα σταματησε????

      Αυτο συζηταω..

  • Bon Viveur

    Με ενα saloon και με ένα suv δεν πιάνεις 400.000 πωλήσεις… Σίγουρα και τα δύο μοντέλα είναι μακράν τα καλύτερα στην κατηγορία τους αλλά αν δεν τα σκάσεις στο marketing για να το μάθει ο κόσμος δεν…

  • MPAMPIS

    η αλφα μέχρι τα τώρα στοιχεια αναμένετε να κλίση την χρονιά με μια αύξηση τον πωλήσεων 35% σε σχέση με το 2016 !στη ουσία παίζει μπάλα με δυο νέα αυτοκίνητα που και δυο που είναι σχεδόν δέκα χρονών στην αγορά! η giulia & stelvio δεν τα λες και φτηνά αυτοκίνητα μια και κοστίζουν πάνω από 38000 & 48000 αντιστοιχα !φανταστείτε πόσο θα ανεβεί όταν βγει η νέα giulietta ..!