Την Bollinger Motors την γνωρίσαμε το περασμένο καλοκαίρι με την παρουσίαση του B1, το πρώτο ηλεκτρικό εκτός δρόμου όχημα. Από τότε η αμερικάνικη εταιρία, με έδρα τη Νέα Υόρκη, είναι απασχολημένη με την εξέλιξη και τις δοκιμές του retro ηλεκτρικού off-road της.

Παράλληλα, όμως, είναι σε αναζήτηση νέας τοποθεσίας για την παραγωγή του αυτοκινήτου της, με πηγές από το Detroit να αναφέρουν ότι η εταιρία σκοπεύει να μετακομίσει στο Motor City, ώστε να εγκαταστήσει το κέντρο έρευνας και ανάπτυξης της. Η Bollinger ψάχνει για μια έκταση 1.500 με 2.300 τ.μ. για να κατασκευάσει το αυτοκίνητο της.

Αυτό έχει επιρροές από το Willys Jeep, όμως οι επιδόσεις προσεγγίζουν περισσότερο το Grand Cherokee SRT8. Οι μπαταρίες των 60 ή 100 kW συνεργάζονται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, που στέλνει 360 ίππους και 64 κιλά ροπής στους 4 τροχούς. Το μέγεθος της μπαταρίας ορίζει την αυτονομία, ήτοι 200 χιλιόμετρα max η μικρή και 320 η μεγάλη. Το 0-100 διαρκεί μόλις 4,5” και η τελική ξεπερνά τα 200 χλμ/ώρα, τιμές εντυπωσιακές για τα 1.770 κιλά του.

  • gv

    πανεμορφο για μενα που μου αρεσουν τα ρετρο αλλα η αυτονομια ειναι μικρη..
    πλεον ενα ηλεκτρικο οχημα αυτης της τιμης χρειαζεται τουλαχιστον 400-500 χιλιομετρα αυτονομια για να πεις οτι αξιζει..