Η Ford παρουσίασε μέσα στο 2017 το νέο Expedition, ενώ όμοια έπραξε και το πολυτελές παρακλάδι της, η Lincoln, με το Navigator. Η ζήτηση τους, όμως, είναι μεγαλύτερη από την αναμενόμενη, και γι’αυτό η Μπλε Οβάλ ανακοίνωσε ότι θα αυξήσει κατά περίπου 25% την παραγωγή των δύο μεγάλων SUV της στο εργοστάσιο του Kentucky, ώστε να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις των πελατών της.

Για να το επιτύχει αυτό, η Ford θα επενδύσει περίπου 25 εκατομμύρια δολάρια, ώστε να βελτιωθεί η διαδικασία παραγωγής, ανεβάζοντας το ύψος της επένδυσης για τα δύο μοντέλα στα 925 εκατομμύρια δολάρια. Μέρος των χρημάτων θα πάνε στην αγορά 400 νέων robots, ενός νέου 3D εκτυπωτή και βελτιωμένων τρόπων για την αξιολόγηση των δεδομένων (data analytics), ώστε το εργοστάσιο να λειτουργεί όσο πιο αποδοτικά γίνεται.

Ο τρισδιάστατος εκτυπωτής μπορεί να δημιουργήσει μεμονωμένα πρωτότυπα μέρη ή εργαλεία, που είναι απαραίτητα για την λειτουργία του εργοστασίου, με την Ford να αναφέρει ότι μειώνει τον χρόνο και το κόστος της διαδικασίας από 16 εβδομάδες και κόστος πάνω από $250.000, σε μερικές ημέρες ή ακόμα και ώρες και μερικές εκατοντάδες έως λίγες χιλιάδες δολάρια, ανάλογα με τις λεπτομέρειες.