Αύξηση 25% στον φόρο καυσίμων θέλει ο Trump

Σχετικά άρθρα

Την αύξηση του φόρο επί των καυσίμων στις Ηνωμένες Πολιτείες, κατά 25%, εισηγήθηκε ο Donald Trump, σε μία προσπάθεια να χρηματοδοτήσει το πρόγραμμα επενδύσεων σε υποδομές.

Η πρόταση θα μπορούσε να συναντήσει αντίσταση από τους Ρεπουμπλικάνους, ορισμένοι από τους οποίους ανησυχούν για την αύξηση της φορολογικής επιβάρυνσης της μεσαίας τάξης σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα μετά τη φορολογική μεταρρύθμιση, το μόνο μεγάλο νομοθετικό τους επίτευγμα του Donald Trump.

Επί του παρόντος, ο φόρος διαμορφώνεται σε 18,4 σεντς ανά γαλόνι για τη βενζίνη και σε 24,4 σεντς ανά γαλόνι για το ντίζελ. Να σημειωθεί ότι καμία αμερικανική κυβέρνηση δεν έχει αυξήσει τον φόρο επί των καυσίμων από το 1993.

Στα του προτεινόμενου σχεδίου για επενδύσεις σε υποδομές, ο οίκος Fitch ανέφερε πως αποτελεί «εμπόδιο» για την οικονομία, καθώς βασίζεται, κυρίως, στη χρηματοδότηση από τις τοπικές διοικήσεις των πολιτειών. Ο οίκος σημείωνε, επίσης, πως η χρηματοδότηση από τα φορολογικά έσοδα θα μπορούσε να αποτελέσει πρόκληση για ορισμένες τοπικές διοικήσεις, δεδομένης της αναιμικής αύξησης των εσόδων, κατά τα τελευταία έτη.

Το σχέδιο περιλαμβάνει περιορισμένη πρόσθετη ομοσπονδιακή χρηματοδότηση, περίπου 200 δισ. δολαρίων, για περισσότερα από δέκα χρόνια, σε μεγάλο βαθμό από τα υπάρχοντα προγράμματα μεταφορών. Να σημειωθεί ότι ο Trump στην προεκλογική του εκστρατεία είχε υποσχεθεί ένα πακέτο υποδομών ύψους 1 δισ. δολαρίων για την κατασκευή δρόμων, γεφυρών και αεροδρομίων, ωστόσο ο Αμερικανός πρόεδρος αύξησε το στόχο του στα 1,5 τρισ. δολάρια.

Οι Δημοκρατικοί διαμαρτύρονται ότι το σχέδιο εξαρτάται υπερβολικά από τους δήμους και τις Πολιτείες και δεν παρέχει επαρκή ομοσπονδιακή χρηματοδότηση για να έχει μεγάλο αντίκτυπο, καθώς παρέχει λίγες εγγυήσεις για το πώς θα βρεθούν οι απαραίτητοι οικονομικοί πόροι. Προς το παρόν, ο Λευκός Οίκος προτείνει το Κογκρέσο να μειώσει τα χρήματα από άλλα κονδύλια του προϋπολογισμού, για το 2019.

Η προοπτική αυτή φαίνεται απίθανη, δεδομένου ότι το Κογκρέσο, μόλις την περασμένη εβδομάδα, έφθασε σε μια διμερή συμφωνία για να δαπανήσει σημαντικά περισσότερα κεφάλαια κατά τα επόμενα δύο χρόνια. Το σχέδιο αυτό, που κυβερνητικοί αξιωματούχοι παραδέχονται ότι θα αντιμετωπίσει δυσκολίες στην έγκρισή του, θα αναδιαμόρφωνε τον τρόπο με τον οποίο η κυβέρνηση χρηματοδοτεί την κατασκευή δρόμων, γεφυρών και άλλων υποδομών. Αν καρποφορήσει, πολλοί Αμερικανοί μπορεί να βρεθούν αντιμέτωποι με υψηλότερους τοπικούς φόρους και διόδια.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Geely κάνει παγκόσμια διαθέσιμο το νέο premium brand της, Galaxy

Πριν σχεδόν ένα χρόνο, η Geely παρουσίασε το νέο της πολυτελές brand, το οποίο ονομάζει Galaxy. Σήμερα, η κινέζικη εταιρία επιβεβαίωσε ότι θα κάνει...

Αποσύρθηκε η μήνυση κατά της πίστας της Laguna Seca

Στις αρχές του χρόνου μια ομάδα κατοίκων της περιοχής γύρω από τη πίστα της Laguna Seca στο Monterey της Καλιφόρνια, κατέθεσε μήνυση εναντίων της...

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες χάνουν 6.000 δολάρια από κάθε ηλεκτρικό αυτοκίνητο που πωλούν

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν επενδύσει πολλά δισ. δολάρια για την ανάπτυξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων τα τελευταία χρόνια και σύμφωνα με έκθεση της εταιρίας παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών...

ΗΠΑ: Νέα πρότυπα εκπομπών ρύπων

Η κυβέρνηση των ΗΠΑ οριστικοποίησε τους νέους πιο αυστηρούς κανόνες εκπομπών, που στοχεύουν ώστε έως το 2032 οι μέσες εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου να...
Autoblog.gr