Σε αναβρασμό βρίσκεται η Polestar, καθώς έχει ξεκινήσει την κατασκευή του εργοστασίου της στην Κίνα, ετοιμάζεται να ανοίξει τα νέα γραφεία της στη Σουηδία, ενώ έχει παρουσιάσει το πλάνο της για τα μοντέλα που θα παρουσιάσει σε βάθος τριετίας. Η Polestar είναι μια εντελώς διαφορετική μάρκα, με τις δικές της αντιπροσωπείες, οι οποίες θα ονομάζονται “Polestar Spaces”, παρότι μερικά εκ των οχημάτων της θα κατασκευάζονται στην ίδια γραμμή με τα μοντέλα της Volvo.

Το Polestar 1 θα κάνει το ντεμπούτο του στην έκθεση της Γενεύης, με την παραγωγή του να ξεκινά πριν το τέλος του 2018, με τις πρώτες παραδόσεις να γίνονται στις αρχές του 2019. Αυτό, όπως ξέρεις, είναι ένα υβριδικό δίπορτο, τετραθέσιο coupe, με απόδοση 600 ίππων και 1.000 Nm. Έχει ηλεκτρική αυτονομία 150 χιλιομέτρων και κάτω από το καπό υπάρχει ένας 2,0-λιτρος Drive-E βενζινοκινητήρας, o οποίος κινεί τον εμπρός άξονα, ενώ πίσω σε κάθε έναν τροχό υπάρχει και από ένας ηλεκτροκινητήρας. Η τιμή του αναμένεται να κυμαίνεται στην Ευρώπη από €140.000 μέχρι €160.000.

Μέχρι το τέλος του 2019 η εταιρία θα βγάλει στην αγορά το Polestar 2, ένα μικρό αμιγώς ηλεκτρικό σεντάν, που θα τοποθετηθεί απέναντι από το Tesla Model 3, και θα βασίζεται στην CMA πλατφόρμα της Volvo, με το κόστος του να είναι περί των €40.000, όντας το φθηνότερο της γκάμας.

Το 2020 αναμένουμε το Polestar 3, ένα -επίσης αμιγώς ηλεκτρικό- SUV/crossover που θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2020/2021 και θα βασίζεται στην ηλεκτρική πλατφόρμα SPA 2. Τέλος, το 2021 θα ακολουθήσει το Polestar 4, ένα ανοικτό όχημα.

H Polestar σκέφτεται παράλληλα να αυξήσει την παραγωγή του Polestar 1, λόγω της αυξημένης ζήτησης. Ο αρχικός προγραμματισμός ήταν να κατασκευάζει 500 Polestar 1 ανά χρόνο, ώστε σε βάθος τριετίας να κατασκευάσει 1.500. Σύντομα θα ανοίξει το βιβλίο παραγγελιών, και η εν λόγω παραγωγή αναμένεται να γίνει γρήγορα sold out.

Παρότι ανήκει στην Volvo και θα μοιράζεται την τεχνολογία της σουηδικής εταιρίας, το όνομα της Volvo δεν θα εμφανίζεται σε κανένα σημείο των οχημάτων της. Η Polestar θα συνεχίσει επίσης να κατασκευάζει και να βάζει το σήμα της σε εκδόσεις επιδόσεων ορισμένων εκ των μοντέλων της Volvo, όπως έκανε η εταιρεία μέχρι σήμερα και πριν την αγοράσει η Volvo το 2015.