Η Seat παρουσιάζει το Ibiza TGI, την έκδοση φυσικού αερίου που κίνηση παίρνει από έναν 1.000αρη τρικύλινδρο κινητήρα απόδοσης 90 ίππων και 160 Nm ροπής. ΤΑ 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 12,1 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 181 χλμ/ώρα.

Έχει μέση κατανάλωση καυσίμου 3,3 κιλά/100 χλμ. σε λειτουργία CNG, κάτι που ισοδυναμεί σε κατανάλωση 3,22 ευρώ για οδήγηση 100 χιλιομέτρων. Η συνολική απόσταση που μπορεί να καλύψει το νέο Ibiza TGI είναι 1.194 χλμ., με τη χρήση 13 κιλών CNG και των 40 λίτρων βενζίνης στις δύο δεξαμενές καυσίμων. Επίσης έχει μέση κατανάλωση καυσίμου 5 λίτρα/100 χλμ σε λειτουργία βενζίνης και 4,9 m3/100 km (3,3 κιλά/100 χλμ), εκπέμποντας 88 γρ/χλμ CO2 σε λειτουργία CNG.

Η έκδοση TGI του Ibiza είναι εφοδιασμένη με δύο δεξαμενές καυσίμου, μία για 13 κιλά CNG και η άλλη με χωρητικότητα 40 λίτρων για βενζίνη, η οποία είναι όμοια με όλες τις άλλες βενζινοκίνητες εκδόσεις Ibiza.

Εκτός από τον εξοπλισμό που διαθέτουν οι εκδόσεις βενζίνης, το νέο Ibiza TGI διαθέτει επιπλέον τον απαραίτητο εξοπλισμό για να κινείται με φυσικό αέριο, όπως δεξαμενή καυσίμου CNG, τάπα πληρώσης φυσικού αερίου δίπλα στη τάπα βενζίνης, αρκετούς αισθητήρες θερμοκρασίας και πίεσης αερίων καθώς και ρυθμιστή πίεσης και σύστημα διανομής αερίου, μεταξύ άλλων. Επίσης διαθέτει ενισχυμένα πιστόνια και βαλβίδες για αυξημένη αντοχή και καλύτερη κυκλοφορία του αερίου στο θάλαμο καύσης. Επιπλέον, ο στροβιλοσυμπιεστής στο Ibiza TGI ζυγίζει λιγότερο ώστε να δρα άμεσα και να αυξάνει την απόκριση του κινητήρα. Τέλος, διαθέτει συγκεκριμένους δείκτες στάθμης καυσίμου για κάθε δεξαμενή, οι οποίοι βρίσκονται στο πίνακα οργάνων.

Το Seat Ibiza TGI χρησιμοποιεί πάντα το φυσικό αέριο ως κύριο καύσιμο, εκτός αν η θερμοκρασία του αντιψυκτικού πέσει κάτω από τους 10 βαθμούς C, όπου ο κινητήρας αρχίζει με χρήση βενζίνης και ξεκινά μια διαδικασία θέρμανσης των βαλβίδων έγχυσης αερίου, πριν από την αυτόματη ενεργοποίηση του κυκλώματος CNG. Με αυτή την εξαίρεση, το Ibiza TGI λειτουργεί μόνο με βενζίνη ως πηγή καυσίμου όταν η δεξαμενή CNG είναι κενή. Αυτή η αλλαγή γίνεται αυτόματα χωρίς να αντιλαμβάνεται ο οδηγός οποιαδήποτε διαφορά στην απόδοση του οχήματος ή στον χειρισμό του. Μια ένδειξη ανάβει στον πίνακα οργάνων για να ενημερώσει τον οδηγό ότι οδηγεί με φυσικό αέριο. Έτσι το Ibiza TGI συνδυάζει δύο οχήματα σε ένα, επιτρέποντας τη δυνατότητα πιο βιώσιμης, οικονομικής οδήγησης με συμπιεσμένο φυσικό αέριο ή με βενζίνη. Επιπλέον, στην οθόνη εμφανίζονται πληροφορίες σχετικά με την ποιότητα του φυσικού αερίου, τη κατανάλωση και την υπολοιπόμενη απόσταση οδήγησης με τα δύο καύσιμα, καθώς και τις όποιες πιθανές δυσλειτουργίες του συστήματος CNG.

Παρόλο που η δεξαμενή αερίου βρίσκεται κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών, το νέο Ibiza TGI εξακολουθεί να προσφέρει αυξημένο αποθηκευτικό χώρο, με συνολική χωρητικότητα 262 λίτρα. To νέο Ibiza 1.0 TGI 90hp είναι ήδη διαθέσιμο προς πώληση στην χώρα μας με προτεινόμενη λιανική τιμή 15.300 ευρώ για την έκδοση Style.

  • αμα ειχαν λιγο χιουμορ θα εκαναν την παρουσιαση μπροστα απο ενα TGI FRIDAY’S !!!! :-P
    δηλαδη με σημερινες τιμες γεμιζει με 75 ευρω…..και σε παει και σε φερνει αθηνα-θεσσαλονικη και σου μενουν και μερικα χιλιομετρα για βολτες ????

    ερωτηση…για ποιον λογο δεν κανουν μεγαλυτερη τη δεξαμενη του φυσικου αεριου απο της βενζινης ?????

    • anagnwsths

      Ώστε άμα κάνει “μπαμ” να μπορούν εύκολα να τα μπαλώσουν.

    • γιατι τα 13 κιλα θα κανουν μικρο μπαμ ???

    • DJ_D

      Μάλλον δεν χωράνε μεγαλύτερες δεξαμενές αερίου.

    • επειδη δεν γνωριζω…..ενα ντεποζιτου φυσικου αεριου για την ιδια ποσοτητα..ειναι μεγαλυτερο απο ενα αναλογο βενζινης/πετρελαιου ????
      αν οχι….γιατι απλα δεν βαζουν του φυσικου αεριου στη θεση της βενζινης και το αναποδο ????

    • DJ_D

      Γιατί οι μπουκάλες του φυσικού αερίου είναι κυλινδρικές, δεν μπορούν να πάρω ότι σχήμα θέλουμε. Οπότε μάλλον έχουν περιορισμό και σε μήκος και σε διάμετρο και στον διαθέσιμο χώρο από κάτω από το αμάξι.

      http://image.newsdog.today/origin_e713c6c655bac11a1091cf3fef3bdf10

    • ειδδς αυτες τι λεπτοεμριες δεν γνωριζω !!!! :-D
      παντως στη θεωρια τουλαχιστον…δεν θα ηταν προτιμοτερο να θυσιασουν μεγεθος απο το ντεποζιτο της βενζινης?? και ας μην ειχε αυτην την μεγαλη θεωρητικη αυτονομια !!!!

  • Gmph fast

    Τόσο πίσω που είναι η δεξαμενή του φυσικού αερίου τι γίνεται άμα σε βαρέσει κανένας με φόρα;

  • John Vsld

    και ολα αυτά μέχρι να βάλουν ένα και δύο και τρία ‘περιβαλλοντικά τέλη’ στο αέριο..

  • Grekko

    Παιδιά πήρα πριν μια εβδομάδα την Octavia με φυσικό αέριο,Αθήνα Λαμία έκαψα 7,5€ με 120+ ταχύτητες.