Έναν τρομερό χρόνο σημείωσε χθες ο Sebastian Vettel, στην προ-τελευταία μέρα των δοκιμών. Ο οδηγός της Ferrari έβαλε τα hypersofts και ολοκλήρωσε τα 4.655 μέτρα σε 1:17.182, χρόνος που αποτελεί τον καλύτερο που έχει καταγραφεί στην ισπανική πίστα, έστω και ανεπίσημα.

Εκτός από αυτό, ο 4 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής πραγματοποίησε προσομοίωση αγώνα, η οποία δεν διακόπηκε από κάτι, με τους συνολικούς γύρους να αυξάνονται στους 188, δηλαδή απόσταση 875 χιλιομέτρων ή αλλιώς σχεδόν τριών αγώνων. Ο Γερμανός είναι ικανοποιημένος από τη δουλειά που έχει γίνει, όμως τονίζει ότι οι μηχανικοί του θα πρέπει να βγάλουν κι άλλη απόδοση της SF71H στην πίστα, έχοντας δύο εβδομάδες για να το κάνουν αυτό εν όψει Αυστραλίας.

Πρέπει ακόμα να δουλέψουμε στην απόδοση και την αίσθηση του μονοθεσίου. Όσον αφορά την αξιοπιστία, είναι πάρα πολύ καλή, δεν είχαμε κανένα μεγάλο θέμα ή κάποια μεγάλη ανησυχία, οπότε βγάζουμε το καπέλο για τα παιδιά στο εργοστάσιο. Είμαι ικανοποιημένος. Είχαμε μια ομαλή προσομοίωση, κανένα θέμα, καμία κόκκινη σημαία, έτσι μπορούσαμε να το βγάλουμε, κι επίσης το ίδιο και για τα παιδιά στα pit stops.

Δεν ξέρω όσον αφορά τον ρυθμό. Πάντα πιστεύεις ότι θα μπορούσες να το είχες κάνει καλύτερα, όπως και στους αγώνες, όμως πιστεύω ότι ήταν εντάξει. Κάναμε πολλούς γύρους. Μετά από την προσομοίωση αγώνα, κάναμε ακόμα περισσότερους γύρους. Αυτό είναι σημαντικό για την κατανόηση του μονοθεσίου. Είναι κάποια πράγματα που πρέπει να ξεπεράσουμε. Οπότε, ήταν σημαντικοί γύροι.

Σήμερα, τη σκυτάλη πήρε ο Kimi Raikkonen, έτσι ο Seb θα  μπει ξανά στο ιταλικό μονοθέσιο στα ελεύθερα δοκιμαστικά του Αυστραλιανού Grand Prix. Ο 30χρονος λέει ότι δεν μπορούν να γίνονται συγκρίσεις με τους περσινούς χρόνους, κυρίως λόγω της νέας ασφάλτου, ενώ δεν μπορεί να πει πού βρίσκεται η ομάδα του σε σχέση με τις άλλες κορυφαίες ομάδες.

Πάντα ελπίζεις για περισσότερα. Είναι το ίδιο για όλους, ειδικά την πρώτη βδομάδα, εκεί που χάσαμε χρόνο, αλλά ήταν καλές οι μέρες που είχα. Δε θα έχω περισσότερο, έτσι είμαι χαρούμενος με τους γύρους μου και την αίσθηση που πήρα από το μονοθέσιο, που είναι βελτιωμένη. Καταλάβαμε λίγο καλύτερα. Έχουμε ακόμα κάποια πράγματα να καταλάβουμε, που δεν είμαι ακόμα σίγουρος, αλλά είναι φυσιολογικό.

Η πίστα είναι διαφορετική, η άσφαλτος είναι διαφορετική, και αυτό το κάνει δύσκολο για συγκρίσεις. Αλλά, φαίνεται πως είναι ένα βήμα μπροστά. Αυτό νομίζω πως έχει νόημα. Όλα εξαρτώνται από το πού βρίσκονται οι άλλες ομάδες, κάτι που θα μάθουμε σε δύο βδομάδες.

  • Lefteris2432

    Θα προσγειωθεί ανωμαλα.

    • georgekaras

      εγω πιστευω η Μερκ ειναι μπροστα γυρω στα 0,2 το θεμα ειναι τι θα γινει μεσα στην χρονια

    • Emmanouil Laios

      Αμα είναι 0.2 καλά θα είναι!!!

    • georgekaras

      κοιτα και παλι ειναι σημαντικη και θα στο εξηγησω.Το 0,2 ή το 0,25 σε race pace μπορει να καλυφθει απο στρατηγικες ,συνθήκες pitstop ,το 0,2 ομως στον ενα γύρο μπορει να γίνει και κάλιστα 0,4 ή 0,5 sec για να υπερκαλυψεις ενα 0,2 πρεπει να το βρεις απο οδηγική ικανότητα που πάντα δεν θα ναι του Αι Γιαννιου για υπερβάσεις .Όλο αυτο αποτελει το αισιοδοξο σεναριο για να δουμε κάτι ανταγωνιστικό και φέτος .Πιο μεγάλη διαφορά απλά θα ναι καταδικαστική για μας.Καλα αμα είμαστε και γρηγοροτεροι θα ναι τεραστια εκπληξη .Κομβικη χρονια φέτος

    • Akis-F1 FAN

      Μόνος του λέει ότι η Μερκ είναι ακόμα μπρστά…θα προσγειωθεί από πού ;;

    • Mitsos Ribopaido

      Ελα ντε, το μισος παει γονα

    • Lefteris2432

      Αυτα ειναι για το ξεκαρφωμα..:P

    • Akis-F1 FAN

      Χαχαχα οκ ό,τι πεις.

  • georgekaras

    1.17.222 σε mode δοκιμων λογικα ο κιμι σημερα

  • Emmanouil Laios

    Α ρε Sebastian, γεννημένος για πολιτικός ηγέτης είσαι, οι δηλώσεις σου είναι μέσα στην ασάφεια και την γενικότητα!!! Άντε βγάλε άκρη!!!