Ο βελτιωτικός οίκος G-Power έπιασε στα χέρια του και την M4 CS, παρότι αυτή θα βγει σε περιορισμένη παραγωγή 3.000 μονάδων σε βάθος διετίας.
Από το εργοστάσιο ο 3,0-λιτρος εξακύλινδρος εν σειρά twin-turbo κινητήρας της συγκεκριμένης M4 αποδίδει 460 άλογα και 600 Nm, με τον γερμανικό οίκο να βάζει το χέρι του, και πλέον αυτός να αποδίδει 600 άλογα και 740 Nm ροπή.
Αυτά περνούν στον πίσω άξονα, αποκλειστικά με αυτόματο διπλοσύμπλεκτο 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, και για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 3,7 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 320 χλμ/ώρα. Σε εργοστασιακή μορφή, η M4 CS για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 3,9 δευτ. (0,3 δευτ. πιο γρήγορα από την M4 Competition Package), με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 280 χλμ/ώρα.
Ακόμα, ο οίκος τοποθετεί εξάτμιση τιτανίου, με τις carbon απολήξεις να έχουν διάμετρο 90 χλστ., ενώ τέλος πατάει σε πλήρως ρυθμιζόμενες coilover αμορτισέρ, και σε νέες ζάντες με ελαστικά 265/30-20 εμπρός και 295/25-21 πίσω.
Να θυμίσω ότι η M4 GS διαθέτει carbon-κεραμικούς δίσκους με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και τετραπίστονες πίσω. Το carbon καπό, η ducktail αεροτομή, το μπροστά splitter, και ο νέος πίσω διαχύτης, προέρχονται από την M4 GTS. Φέρει τα OLED πίσω φωτιστικά σώματα, ενώ επιπλέον, μαζί με τις νέες επενδύσεις εσωτερικά των θυρών μειώνουν το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου κατά 32 κιλά σε σχέση με την απλά Μ4, και κατά 10 κιλά σε σχέση με το Competition Package.