Μετά τα δύο ολοκαίνουρια Ford GT, σειρά παίρνουν δύο καλλονές της Alfa Romeo. Ο λόγος για την 8C Competizione και την 8C Spider, που θα βγουν στο σφυρί από τον οίκο RM Sotheby’s, τον ερχόμενο Μάιο, στο Μονακό.

Αναμφίβολα τα δύο αυτοκίνητα είναι από τις ομορφότερες Alfa Romeo που έχουν κατασκευαστεί, και κατ’επέκταση από τις πιο σαγηνευτικές κατασκευές στην ιστορία της αυτοκίνησης. Σχεδιάστηκε από τον τότε επικεφαλής του Centro Stile Alfa Romeo, Wolfgang Egger, με τον Γερμανό να έχει σήμερα την αντίστοιχη θέση στην Audi.

Κυκλοφόρησε από το 2007 μέχρι το 2010, και συνολικά κατασκευάστηκαν 500 coupe και άλλες 500 Spider, παρότι η εταιρία είχε λάβει 1.400 παραγγελίες.

Η έκδοση παραγωγής είναι σχεδόν απαράλλαχτη σε σχέση με το concept που παρουσιάστηκε το 2003, με τις μόνες διαφορές να εμφανίζονται στο πίσω μέρος. Το αυτοκίνητο προσφερόταν σε τέσσερα χρώματα, το κόκκινο (Alfa Red), το μαύρο, το κίτρινο (Pearl Yellow) και ένα ειδικό κόκκινο (Special Red Red), ενώ οι πελάτες μπορούσαν να το παραγγείλουν στο χρώμα της αρεσκείας τους, συμπεριλαμβανομένων των χρωμάτων της Maserati.

Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο εξολοκλήρου από carbon, κατασκευασμένο από την ATR Group, με το πλαίσιο να είναι μια τροποποιημένη πλατφόρμα της Maserati, που κατασκευάστηκε από την ιταλική εταιρεία ITCA Produzione. Η τελική συναρμολόγηση γινόταν στο εργοστάσιο της Maserati στην Modena της Ιταλίας.

Μηχανικά, ο κινητήρας προερχόταν επίσης από την Maserati (4200, GranTurismo) και ήταν ένας ατμοσφαιρικός 4,7-λίτρων V8, που είχε συναρμολογηθεί από την Ferrari, ενώ διέθετε υγρό κάρτερ. Η απόδοση του έφτανε τα 450 άλογα, στις 7.000 σ.α.λ., με την μέγιστη ροπή να φτάνει τα 480 Nm στις 4.750 σ.α.λ., με το 80% να εμφανίζεται στις 2.500 σ.α.λ., ενώ ο κόφτης ήταν στις 7.600 σ.α.λ. Ο κινητήρας διέθετε μεταβλητές βαλβίδες εισαγωγής χρονισμού, με τον λόγο συμπίεσης να ήταν 11,3:1.

Ο κινητήρας συνδυαζόταν με ένα transaxle αυτοματοποιημένο κιβώτιο ταχυτήτων 6 ταχυτήτων, με paddles πίσω από το τιμόνι, ενώ οι αλλαγές γίνονταν σε 175 χιλιοστά του δευτερολέπτου, στη λειτουργία Sport. Το 8C είχε, επίσης, ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Πατούσε σε ειδικά σχεδιασμένες χυτοπρεσαριστές αλουμινένιες ζάντες 20 ιντσών, με ελαστικά 245/35 μπροστά και 285/35 πίσω. Για τα 0-100 χλμ/ώρα θέλει 4,2 δευτ., με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 292 χλμ/ώρα.

Ο οίκος δεν δίνει πληροφορίες σχετικά με την κόκκινη coupe, ενώ για την άσπρη Spider αναφέρει ότι ο μοναδικός της ιδιοκτήτης έχει διανύσει μόλις 7.100 χλμ.

  • SAMURAI-66

    Απεραντη ευτυχια να ζεις πισω απο το τιμονι τους….απο της ομορφοτερες κατασκευες του πλανητη μας που διαθετουν τροχους κινησης!

    • Κυριάκος

      Συμφωνώ απόλυτα.
      από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα που έχουν φτιαχτεί ποτέ.

  • Smartass

    Στον χώρο της αυτοκίνησης υπάρχουν οι γερμανοί και όλοι η άλλοι.
    Η Alfa έχει το μοντέλο 8C. To οποίο βγάζει σε κλειστή και ανοιχτή έκδοση.
    Από την άλλη η Porsche έχει το μοντέλο Boxster. Η Porsche την κλειστή έκδοση της Boxster δεν το ονομάζει Boxter Coupe άλλα Cayman. Ένα πολύ έξυπνο κόλπο να δημιουργείται νέο μοντέλο με σχεδόν μηδέν κόστος!!

    • Yiannis Rossolatos

      Πλέον 718 boxster, 718 cayman.

    • Yiannis Rossolatos

      Πλέον 718 boxster, 718 cayman.

  • ομορφο αμαξι … μου θυμιζει τις υπεροχες στιγμες που περασα μαζι της για κανα εξαμινο στην ιταλια οδηγοντας της απο το κομο ως το αμαλφι κανοντας βολτα μοντελες …

  • Bon Viveur

    Το έχω ξαναπει, αυτό δεν είναι αμάξι, είναι έργο τέχνης.

  • Bon Viveur

    Το έχω ξαναπει, αυτό δεν είναι αμάξι, είναι έργο τέχνης.

    • Toni Montana

      Ετσι ακριβώς.

  • Nikos Schinas

    Δεν υπάρχουν λόγια για περιγραφή
    https://www.youtube.com/watch?v=OnB1TgxgwEA

  • freedoom1013

    Ένα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα όλων των εποχών!