Η γερμανική εταιρία -νικήτρια του Le Mans το 1999- πιστεύει ότι είναι ήδη θεωρητικά δυνατό να κατασκευαστεί ένα LMP1 πρωτότυπο με καύσιμο το υδρογόνο, και ότι οι εξελίξεις στην αυτοκινητοβιομηχανία θα καταστήσουν την τεχνολογία κυψελών καυσίμου ελκυστική για μελλοντικούς κατασκευαστές.

Πιο συγκεκριμένα, ο επικεφαλής της BMW Motorsport, Jens Marquardt, δήλωσε σχετικά με αυτό:

Από άποψη μελέτης, είναι κάτι που έχουμε δει ότι είναι εφικτό. Θα ήταν μια τεχνολογία που θα εξετάζαμε για μια εφαρμογή σε αγώνες αντοχής, και είναι κάτι που θα μπορούσαμε να δούμε στο μέλλον για ένα αγωνιστικό πρωτότυπο.

Ο Marquardt, ο οποίος περιγράφει την τεχνολογία υδρογόνου στο μηχανοκίνητο αθλητισμό ως τεχνολογία για μακρινές αποστάσεις, αποκάλυψε ότι η BMW είχε διάλογο με την FIA, καθώς και την Automobile Club de l’Ouest (διοικούσα αρχή του Le Mans), σχετικά με την τεχνολογία, προσθέτοντας:

Μιλήσαμε και στους δυο για τις κυψέλες καυσίμου. Αυτό θα συνεχιστεί, δεν έχουμε κλείσει κάτι.

Η αξιολόγηση από την BMW για την επιστροφή –μέσω πειραματικής Garage 56 συμμετοχής– στο Le Mans, με αυτοκίνητο που καίει υδρογόνο, έγινε πριν από την απόφασή της γερμανικής εταιρίας να συμμετάσχει από φέτος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής στη GTE Pro κατηγορία, με την M8 GTE, με τον Marquardt να συνεχίζει:

Κάναμε μια μελέτη των ιδεών μας για να εξετάσουμε αν αυτό είναι δυνατόν ή όχι, και καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι με λίγους περιορισμούς ότι είναι εφικτό. Αλλά για να πάμε σε ένα περιβάλλον, όπως αυτό του Garage 56, έχει νόημα μόνο όταν βλέπεις ότι η τεχνολογία θα βγει στον δρόμο σε δύο, τρία ή πέντε χρόνια. Σε κάποιο στάδιο, η τεχνολογία των κυψελών καυσίμου θα έχει νόημα στον δρόμο, αλλά ο χρόνος που θα συμβεί είναι κάτι που θα πρέπει να δούμε.

Η διοργανώτρια αρχή του Le Mans, και promoter του WEC, η ACO, είχε δηλώσει από το καλοκαίρι του 2016 ότι είναι ανοιχτή να επιτρέψει υδρογονοκίνητα αγωνιστικά, όταν τότε η Audi είχε ανακοινώσει ότι τα σχέδια της για το Le Mans περιλαμβάνουν υδρογονοκίνηση.

Ο πρόεδρος της ACO, Pierre Fillon, δήλωσε σε συνέντευξη του:

Έχουμε θέσει τα βλέμματά μας σε άλλους κινητήρες για το 2024. Πιθανώς δεν είμαι ο μόνος που δεν πιστεύει ότι τα αγωνιστικά με συστήματα που τροφοδοτούνται από μπαταρίες είναι η απόλυτη και ολοκληρωμένη λύση.

Έχουμε έναν σαφή στόχο: από το 2024 θα πρέπει να είναι δυνατή η οδήγηση με μηδενικές εκπομπές CO2 στο Le Mans, και αυτό είναι εφικτό μόνο με ορισμένες τεχνολογίες.