Από την στιγμή που οι ιπποδυνάμεις των supersedans έχουν ξεπεράσει το “φράγμα” των 600 ίππων, η υπέρτατη μάχη ανάμεσα τους δεν είναι ποιος φτάνει πιο γρήγορα το 0-100 χλμ/ώρα, αλλά το 0-300 χλμ/ώρα, δηλαδή ταχύτητες πραγματικών supercars. Και αυτό θα δεις στο παρακάτω video.

Να θυμίσω πως η M5 φορά τον V8 4,4-λίτρων biturbo κινητήρα που αποδίδει 600 άλογα μεταξύ 5.600 και 6.700 σ.α.λ με 750 Nm ροπής. Ο κινητήρας συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο M Steptronic 8 σχέσεων και έχει τρία προγράμματα λειτουργίας Efficient, Sport, and Sport Plus. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,4 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 11,1 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Για τους “πιο δραστήριους” η BMW μπορεί να αφαιρέσει τον περιοριστή και η τελική ταχύτητα να ξεπεράσει το φράγμα των 300 χλμ/ώρα, αγγίζοντας τα 305 χλμ/ώρα.

H E63 S κινείται από τον 4,0 λίτρο V8 με την χρήση δύο υπερσυμπιεστών twin-scroll για βελτίωση των επιδόσεων και μείωση του turbo-lag και αποδίδει 612 άλογα με 850Nm ροπής. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα νέο 9-αρι αυτόματο κιβώτιο AMG SPEEDSHIFT MCT, η κίνηση περνά σε όλους τους τροχούς, κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ/ώρα, ενώ με το AMG Driver’s package αυτή ανέρχεται στα 300 χλμ/ώρα.

H Panamera Turbo S E-Hybrid παίρνει δύναμη από έναν twin-turbo V8 4,0-λιτρο κινητήρα, ο οποίος συνδυάζεται με την ηλεκτρική ενέργεια και παράγει συνολικά 680 άλογα, στις 5.750-6.000 σ.α.λ., και 850 Nm ροπής, από τις 1.400 μέχρι τις 5.500 σ.α.λ.. Κι εδώ η δύναμη φτάνει στους δύο άξονες, μέσα από ένα 8τάχυτο αυτόματο PDK κιβώτιο, και τέλος η Cadillac CTS-V κινείται από έναν κομπρεσοράτο V8 κινητήρα, 6,2-λίτρων, με απόδοση 650 ίππων στις 6.400 σ.α.λ., και 855 Nm ροπής, στις 3.600 σ.α.λ., επιταχύνοντας από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,7 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 320 χλμ/ώρα.