Τον Δεκέμβριο του 2015, ο τότε CEO της Mitsubishi είχε κάνει γνωστό ότι δεν θα υπάρξει αντικαταστάτης του Pajero λόγω της υψηλής κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων που θα έχει. Γι’αυτό πριν λίγες ώρες, ανακοινώθηκε στην Γερμανία ότι είναι διαθέσιμη η Final Edition του μοντέλου, υποδεικνύοντας με σαφέστατο τρόπο ότι στο τέλος της χρονιάς θα αποχαιρετίσουμε το σκληροτράχηλο μοντέλο.

Το Pajero Final Edition θα βγει σε περιορισμένη έκδοση 1.000 αυτοκινήτων ανά έκδοση αμαξώματος (3-θυρη και 5-θυρη). Η 3-θυρη έκδοση βασίζεται στο επίπεδο εξοπλισμού Basis, και επιπλέον αυτού διαθέτει μαύρες ζάντες 18 ιντσών με εκτός δρόμου ελαστικά, διαστάσεων 265/60, μαύρες ράγες οροφής, μαύρο εμπρός bull bar, αλουμινένια προσταστευτική ποδιά πάχους 4 χλστ. για τον κινητήρα, κιβώτιο και μετάδοση, σύστημα πλυσίματος των φωτιστικών σωμάτων, αισθητήρες φώτων και βροχής, θερμανόμενα καθίσματα και cruise control.

Από την άλλη, το 5-θυρο Pajero βασίζεται στην έκδοση εξοπλισμού Top, και επιπλέον αυτής διαθέτει ζάντες 20 ιντσών με ελαστικά 265/50, πίσω αεροτομή, φωτιζόμενα μαρσπιέ, δερμάτινες επενδύσεις, το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Mitsubishi Multi Communication System με οθόνη αφής 7 ιντών και ηλιοροφή.

Μηχανικά το Pajero Final Edition είναι διαθέσιμο με τον 3,2-λίτρων πετρελαιοκινητήρα, απόδοσης 190 ίππων στις 3.500 και 441 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ.. Οι εκπομπές ρύπων ανέρχονται στα 238 και 245 γρ/χλμ. για την 3-θυρη και 5-θυρη έκδοση αντίστοιχα, και η τιμή του αυτοκινήτου ξεκινά στην Γερμανία από τις €36.990.

  • SAMURAI-66

    Μετα το lancer evo και το σκληροτραχηλο εργαλειο παντοδαπους εδαφους pajero μας κουνα το μαντιλι…κριμα.
    Θα γινει κλασικο και αυτο!

  • SAMURAI-66

    Μετα το lancer evo και το σκληροτραχηλο εργαλειο παντοδαπους εδαφους pajero μας κουνα το μαντιλι…κριμα.
    Θα γινει κλασικο και αυτο!

  • SAMURAI-66

    Μετα το lancer evo και το σκληροτραχηλο εργαλειο παντοδαπους εδαφους pajero μας κουνα το μαντιλι…κριμα.
    Θα γινει κλασικο και αυτο!

  • SAMURAI-66

    Μετα το lancer evo και το σκληροτραχηλο εργαλειο παντοδαπους εδαφους pajero μας κουνα το μαντιλι…κριμα.
    Θα γινει κλασικο και αυτο!

  • SAMURAI-66

    Μετα το lancer evo και το σκληροτραχηλο εργαλειο παντοδαπους εδαφους pajero μας κουνα το μαντιλι…κριμα.
    Θα γινει κλασικο και αυτο!

  • gv

    η μαυρη ζαντα ειναι απαιχτη το θελω!
    γενικα τα suv δε με πειραζουν,φτανει να πηγαινουν εκτος δρομου..
    αν ειναι ψηλωμενες φουσκες με αναρτησεις δρομου δε με συγκινουν καν!

  • gv

    η μαυρη ζαντα ειναι απαιχτη το θελω!
    γενικα τα suv δε με πειραζουν,φτανει να πηγαινουν εκτος δρομου..
    αν ειναι ψηλωμενες φουσκες με αναρτησεις δρομου δε με συγκινουν καν!

  • tcdrifter

    2 σημαίες είχε η Mitsubishi.. Το Lancer και το Pajero και τελειώσανε.. Χάνει την αίγλη της κρίμα.. Τί να έχεις να περιμένεις πλέον απο αυτή την αγαπημένη μάρκα? Μετά την παντρειά με το γκρουπ Nissan-Renault μερικά μοδάτα SUV μονάχα με καμιά πλατφόρμα απο Quasquai Και κάνα μοτέρ απο Clio.. Αντίο Mitsubishi όπως σε αγαπήσαμε.. Εγώ θα θυμάμαι πάντα το Colt Που είχα πρώτο αυτοκίνητο και ήταν όμορφο και αθάνατο..

  • αυτό αξίζει τα λεφτά του, αν είχα, το ‘παιρνα

  • Bon Viveur

    Κλείνει η Mitsubishi και σταματάει όλα τα καλά μοντέλα της;;

    • mitsub

      δεν κλεινει αλλα αλαζει ταυτοτητα