Όταν η McLaren υπέγραφε συμφωνία με τη Renault για την προμήθεια power units, μάλλον δεν φανταζόταν ότι θα έχει το αργότερο μονοθέσιο με τον γαλλικό κινητήρα. Πέρυσι, οι άνθρωποι του Woking έλεγαν και ξαναέλεγαν ότι διαθέτουν ένα κορυφαίο σασί, κάτι που τους δημιουργούσε ελπίδες για τη φετινή σεζόν.

Η πραγματικότητα, όμως, είναι διαφορετική. Μπορεί η «Macca» να βρίσκεται στην τέταρτη θέση της βαθμολογίας, αλλά η MCL33 δεν είναι το τέταρτο ταχύτερο μονοθέσιο. Η βρετανική ομάδα έχει εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες που έχουν παρουσιαστεί στους αγώνες, έτσι έχει συγκεντρώσει 28 βαθμούς, χάρη και στην ικανότητα του Fernando Alonso.

Ο επί κεφαλής της McLaren, Eric Boullier, λέει ότι ετοιμάζεται ένα μεγάλο πακέτο αναβάθμισης για το Ισπανικό Grand Prix, στις 11-13 Μαΐου, με την ελπίδα ότι αυτό θα δείξει την πραγματική ταχύτητα της MCL33.

Το μονοθέσιο του 2018 έρχεται στη Βαρκελώνη, και προφανώς ελπίζουμε ότι θα είναι το μονοθέσιο που περιμένουμε. Δεν είναι ότι, με το μονοθέσιο που έχουμε τώρα, έχουμε χάσει τους στόχους της απόδοσης. Αλλά, χάσαμε τους στόχους του χρονοδιαγράμματος με αυτό, που σημαίνει ότι το μονοθέσιο που θα έχουμε στη Βαρκελώνη έπρεπε να το έχουμε στην Αυστραλία.

Στην ουσία τρέχουμε με μια εξέλιξη του περσινού μονοθεσίου, όχι με νέο μονοθέσιο. Κι ελπίζουμε ότι το μονοθέσιο θα είναι αυτό που περιμένουμε. Δεν έχουμε προσδοκίες από το νέο πακέτο, δεν χρειάζεται. Είμαι αρκετό καιρό στη Formula 1 για να ξέρω ότι πανηγυρίζεις όταν είσαι στο βάθρο ή στην κορυφή του.

Ο Γάλλος παραδέχεται πως η MCL33 δεν είναι γρήγορη, ιδιαίτερα στις κατατακτήριες, εκεί που ακόμα δεν έχει προκριθεί στο Q3, κάτι που μαρτυρά ότι πρέπει να γίνει πολλή δουλειά για την ταχύτητα του μονοθεσίου.

Γνωρίζουμε την κατάσταση και πρέπει να κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε. Μέχρι στιγμής εκμεταλλευτήκαμε τις ευκαιρίες που είχαμε και με τους δύο οδηγούς, για να πάρουμε όσο τους δυνατόν περισσότερους βαθμούς. Είναι απλώς απογοητευτικό να βλέπουμε όσο έχουμε αυτή την απόδοση ή αυτόν το ρυθμό στον αγώνα και δεν μπορούμε να ξεκλειδώσουμε ακόμα την απόδοση στις κατατακτήριες.

  • Μέχρι στιγμής, η McLaren έχει εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις ευκαιρίες που της έχουν δοθεί είτε βασιζόμενη στην απόδοση της MCL33, είτε από αστοχίες άλλων ομάδων.
    Η ομάδα του Woking είναι σε πολύ καλύτερη μοίρα σε σχέση με την περασμένη περίοδο, καθώς ολοκλήρωσε το περασμένο πρωτάθλημα με μόλις 30 βαθμούς, ενώ φέτος έχει ήδη 28 βαθμούς μετά από μόλις 3 αγώνες.
    Για τον αν έχει αυτό το πολυ-διαφημιζόμενο σασί που λένε τα στελέχη της, θα φανεί σε 2 GP, όταν και οι ομάδες θα έχουν ολοκληρώσει τον αγώνα στη Βαρκελώνη.
    Πάντως, για το GP του Baku βάση λογικής, η McLaren θα υστερήσει αρκετά αν σκεφτούμε ότι υπάρχουν ομάδες όπως η Mercedes, η Ferrari, η Haas, η F.I., και η RBR (αν και έχουν τον ίδιο κινητήρα θεωρώ την RB14 καλύτερο μονοθέσιο από την MCL33), οι οποίες λόγω των απαιτήσεων στο συγκεκριμένο circuit θα αναγκάσουν την βρετανική ομάδα να υποχωρήσει στην κατάταξη, αλλά οι ανατροπές πάντα γίνονται!!!!!!!

    Υ.Γ. Βγήκε στην επιφάνεια μία από τις αναβαθμίσεις που ετοιμάζει η McLaren για την Βαρκελώνη……………………… https://uploads.disquscdn.com/images/6f28777169914e546b95ca8d2e68ae2ef2b0eda1e5e4b867fb0094983325ff2a.jpg χαχαχαχαχαχαχα

    • Nerazzuro21

      Βάλε μέσα και τη Renault που φέρνει αναβαθμίσεις (αεροτομές και πάτωμα) στο Baku. Χωρίς αυτοκίνητο ασφαλείας και απρόοπτα θα είναι ένα δύσκολο GP για τη Macca.

    • George Liverpool

      Ακομη και καλο να ηταν το σασι,ετσι οπως ηρθαν τα πραγματα με τους κινητηρες παλι τρεχατε ποδαρακια μου ηταν στη σχεδιαση.Οποτε περιμενουμε…

  • Nerazzuro21

    Τελικά η αλλαγή προμηθευτή κινητήρα δεν τους πήγε πίσω μόνο δύο εβδομάδες, όπως μας έλεγαν. Τους πήγε πολύ περισσότερο. Εκεί που οι άλλοι θα φέρουν την πρώτη μεγάλη αναβάθμιση η McLaren θα φέρει το μονοθέσιο που προοριζόταν για την Αυστραλία. Δεν το λες και ενθαρρυντικό σημάδι. Πάντως η McLaren αρέσκεται στο να φέρνει καινούριο μονοθέσιο κατά τη διάρκεια της σεζόν. Το είχε κάνει και το 2004 με την MP4-19.

    • πιστευω περιμενε να δει τους αλλους για να τους αντιγραψει …

  • Anestis Mylo

    Επίσης ακούγεται ότι θα αλλάξει ρύγχος επειδή αυτό που έχει τώρα (και πέρυσι) έχει μεγάλη αεροδυναμική αντίσταση με αποτέλεσμα να χάνει πολύ στις ευθείες. Εγώ είμαι αισιόδοξος για το νέο μεγάλο αεροδυναμικό πακέτο γιατί μάλλον θα συνδυαστεί με τις πρώτες αναβαθμίσεις στους κινητήρες της Renault οπότε έχουν την δυνατότητα να κερδίσουν πολλά δέκατα.