GP Ισπανίας 2018, FP2: Ταχύτερος ο Hamilton

Σχετικά άρθρα

FP2

Η Mercedes βρέθηκε και πάλι στην κορυφή του πίνακα των ταχύτερων χρόνων, αυτή τη φορά με τον Lewis Hamilton. Ο Βρετανός ήταν ο ταχύτερος οδηγός, ωστόσο οι διαφορές τώρα είναι πολύ μικρότερες. Πίσω του, ο Daniel Ricciardo, με τον Max Verstappen να ακολουθεί στην τρίτη θέση.

Τον τέταρτο καλύτερο χρόνο σημείωσε ο Sebastian Vettel, μπροστά από τους Valtteri Bottas, Kimi Raikkonen, Romain Grosjean, Kevin Magnussen, Stoffel Vandoorne και τον Sergio Perez που συμπληρώνει την πρώτη δεκάδα. Ας δούμε τα κυριότερα από το FP2:

Ο καιρός ήταν εξαιρετικός, με τις θερμοκρασίες να είναι στους 24°C στον αέρα και τους 42°C στην άσφαλτο. Τα πρώτα μονοθέσια που βγήκαν στην πίστα ήταν οι δύο Haas, ξεκινώντας αμέσως να γράφουν γύρους με τη μέση γόμα. 1:21.4 από τον Grosjean και 1:21.1 από τον Magnussen, τη στιγμή που στην πίστα έβγαιναν κι άλλα μονοθέσια.

Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας αμέσως μετά το πρώτο 5λεπτο, μιας και ο Grosjean κόλλησε στην αμμοπαγίδα της Στροφής 7, χάνοντας το πίσω μέρος της VF-18. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να επιστρέψουν πολλοί εκ των οδηγών στα pits, προκειμένου να βγουν όταν θα είχαμε ξανά πράσινη σημαία.

Αυτό συνέβη μετά από 6 λεπτά και σχεδόν όλοι οι οδηγοί βγήκαν στην πίστα. Ο Ricciardo πέρασε στην πρώτη θέση με 1:20.4, όμως ο Vettel απάντησε με 1:19.4, φορώντας και οι δύο τα μαλακά ελαστικά. Ο Hamilton μπήκε ανάμεσά τους παρόλο που σημείωσε μοβ στα δύο πρώτα κομμάτια, ενώ ο Verstappen ήρθε για το 1:19.0 και την πρώτη θέση.

Ελάχιστα αργότερα, ο Bottas μετακινήθηκε στη δεύτερη θέση, 166 χιλιοστά πίσω από τον Verstappen. Ο μοναδικός οδηγός που δεν είχε βγει ήταν ο Vandoorne, μιας και οι μηχανικοί του τοποθετούσαν το νέο πάτωμα στην MCL33. Ο Vettel πήρε τη δεύτερη θέση και πλησίασε τον Verstappen στα 24 χιλιοστά, αλλά ο Ολλανδός έριξε την επίδοσή του στο 1:18.6, όντας δύο δέκατα ταχύτερος από τον Hamilton που είχε βρεθεί πίσω του.

Ο Raikkonen βρισκόταν στην 19η θέση, αλλά ανέβηκε πέμπτος στον πρώτο του γρήγορο γύρο, απέχοντας μισό δευτερόλεπτο από τον Verstappen. Ο Ricciardo τού πήρε τη θέση λίγο αργότερα, όσο ο Hamilton έπιανε κορυφή με 1:18.2, γράφοντας μοβ σε όλα τα κομμάτια. Ο Raikkonen βελτίωσε για την τρίτη θέση, όμως η απόστασή του από την κορυφή ήταν πάνω από μισό δευτερόλεπτο.

Η δράση μειώθηκε σημαντικά στη συνέχεια και ο Ricciardo βρήκε την ευκαιρία να πατήσει γκάζι και να περάσει στη δεύτερη θέση, ένα δέκατο μακριά από τον Hamilton. Το πρώτο μισάωρο είχε γίνει παρελθόν και τα περισσότερα μονοθέσια παρέμεναν στα pits.προκειμένου να βρουν με τα πολύ μαλακά ελαστικά.

Ο Bottas έκανε λάθος στο τελευταίο κομμάτι και δεν βελτίωσε τον χρόνο του, όπως και ο Hamilton στη συνέχεια, καθώς βγήκε λίγο εκτός, πατώντας στην αμμοπαγίδα. Στη συνέχεια, γύρισαν στα pits χωρίς να αξιοποιήσουν την πολύ μαλακή γόμα, κάτι που προσπαθούσε να κάνει ο Verstappen, βγαίνοντας κι αυτός λίγο εκτός, κάτι που δείχνει ότι δεν ήταν εύκολο να φέρουν τα πολύ μαλακά στο παράθυρο βέλτιστης λειτουργίας.

Όλο και περισσότεροι έβγαιναν με την πολύ μαλακά, ωστόσο δεν βλέπαμε άμεση βελτίωση των χρόνων. Ο Raikkonen συνέχιζε να δυσκολεύεται, με αποτέλεσμα να διασχίσει την αμμοπαγίδα της Στροφής 4, χάνοντας το πίσω μέρος, δίχως να έχει επαφή με τα προστατευτικά.

Έμεναν 40 λεπτά για το τέλος και οι περισσότεροι οδηγοί πατούσαν άσφαλτο, αλλά η πολύ μαλακή γόμα εξακολουθούσε να τους δυσκολεύει όσον αφορά τη βελτίωση των χρόνων. Πρόβλημα στην SF71H του Raikkonen, ο οποίος άκουσε τον μηχανικό του να του λέει ότι πρέπει να απενεργοποιήσει τον κινητήρα. Ο «Iceman» το έκανε και γύρισε πολύ αργά στα pits, βλέποντας προηγουμένως καπνό στο πίσω μέρος.

Είχαμε μπει στο τελευταίο μισάωρο και οι οδηγοί είχαν ξεκινήσει τις παραδοσιακές προσομοιώσεις αγώνα με αρκετό καύσιμο. Ο Leclerc είχε μια προσωρινή έξοδο, όσο η Ferrari επιβεβαίωνε πως η τηλεμετρία έδειξε κάποια δυσλειτουργία στο power unit, γι’ αυτό και ο Φινλανδός πήρε την εντολή να σβήσει τον κινητήρα.

Στα 11 λεπτά από το τέλος, είχαμε Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Υπεύθυνος ο Perez, ο οποίος σταμάτησε στην άκρη της πίστας, λόγω λανθασμένης αλλαγής ελαστικών, με αποτέλεσμα ο εμπρός αριστερά τροχός να μην κουμπώσει σωστά. Οι οδηγοί συνέχισαν να έχουν κάποιες μικροεξόδους. Τίποτε άλλο άξιο αναφοράς δε συνέβη μέχρι τον μηδενισμό του χρονομέτρου.

Το αυριανό FP3 θα ξεκινήσει στις 13:00 ώρα Ελλάδας.

Τα highlights

Αποτελέσματα

Οι τελικές ταχύτητες

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα