Υπεύθυνη η Κίνα για τον σχεδιασμό του νέου Ford Focus

Σχετικά άρθρα

Το νέο Focus παρουσιάστηκε πριν περίπου 3 μήνες, και είμαι σίγουρος ότι αυτό που δεν έχεις παρατηρήσει στον σχεδιασμό του είναι η απουσία του σταθερού παραθύρου στις πίσω κολώνες, κάτι που ίσχυε για τις προηγούμενες τρεις γενιές του.

Και σύμφωνα με την Ford για αυτό ευθύνεται η Κίνα, και οι κανονισμοί που ισχύουν εκεί για τα πίσω καθίσματα. Μιλώντας σε μέσα της Αυστραλίας κατά το λανσάρισμα του στη Νίκαια της Γαλλίας, ο διευθυντής εξωτερικού σχεδιασμού της Ford Ευρώπης, Jordan Demkiw, δήλωσε ότι κρίθηκε απαραίτητο οι πίσω πόρτες να έχουν μεγαλύτερο άνοιγμα ώστε να γίνεται ευκολότερα η είσοδος/έξοδος των επιβατών, ένας πολύ σημαντικός παράγοντας επιτυχίας ενός αυτοκινήτου στην μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, αυτή της Κίνας.

Ως αποτέλεσμα, και για πρώτη φορά, και τα τρία στυλ αμαξώματος (hatchback, sedan και station wagon) μοιράζονται ακριβώς τις ίδιες πόρτες, κάτι που -εκτός από ομοιομορφία στο σχεδιασμό-  εξοικονομούν σημαντικά χρήματα στην παραγωγή.

Ο επικεφαλής μηχανικός της C2 πλατφόρμας, Michael Blischeke, δήλωσε ότι η κάλυψη των αναγκών παγκοσμίως σε ότι αφορά τον χώρο της καμπίνων ήταν πολύ κρίσιμη για την ανάπτυξη της τέταρτης γενιάς του Focus, τονίζοντας:

Ήταν μια εξέλιξη από “μέσα προς τα έξω” για το Ford Focus. Αυτό είναι το πλεονέκτημα του σχεδιασμού από λευκή κόλλα χαρτιού, είναι εντελώς ολοκαίνουργιο. Έτσι, πήραμε μια ανθρωποκεντρική πρωτοβουλία για τον σχεδιασμό του, και συγκρίναμε τους αριθμούς με τον ανταγωνισμό, ειδικά για τον χώρο των γονάτων και των ώμων των πίσω καθισμάτων, και έτσι τοποθετήσαμε τα εξαρτήματα γύρω από αυτούς.

Βασικά τοποθετούσαμε κούκλες στο πίσω κάθισμα για να βρούμε το μέγιστο χώρο για τα πόδια και τα γόνατα που έπρεπε να έχουμε για να είμαστε οι καλύτεροι στην κατηγορία, και στη συνέχεια βάζαμε τα εξαρτήματα, τα καθίσματα και το υπόλοιπο αυτοκίνητο.

ΠηγήGoAuto

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα