Η Lada, εκτός από το 4X4 Vision concept, τον προπομπό του νέου Niva, παρουσίασε στην έκθεση αυτοκινήτου της Μόσχας την έκδοση παραγωγής του Vesta Sport, θέλοντας να εξαργυρώσει τη συμμετοχή της στο πρωτάθλημα του WTCC.

Το Vesta Sport εξοπλίζεται με μια νέα εκδοχή του υπάρχοντος κινητήρα της των 1,8 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 145 ίππους στις 6.000 σ.α.λ., έναντι των 122 της κανονικής έκδοσης. Το κιβώτιο ταχυτήτων που έχει επιλεγεί είναι παρόμοιο με την έκδοση του Renault JR3, το οποίο συνήθως συνδέεται με τον υπερτροφοδοτούμενο 1.5 dCi ή τον ατμοσφαιρικό των 1,6 λίτρων. Ωστόσο, αυτή η επιλογή δεν φαίνεται να δημιουργεί πρόβλημα, αφού ο κινητήρας των 1,8-λίτρων παράγει 182 Nm ροπής στις 3.600 σ.α.λ.. Για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 9,6 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 193 χλμ/ώρα.

Πέραν των μηχανικών αλλαγών, η Lada εξοπλίζει το Vesta Sport με 17άρες αλουμινένιες ζάντες, νέα αμορτισέρ και ελατήρια, που μειώνει το ύψος του οχήματος κατά 16 χλστ., με την απόσταση από το έδαφος να είναι στα 162 χλστ.. Ακόμα διαθέτει εμπρός/πίσω δισκόφρενα, αντί για τα συνηθισμένα πίσω ταμπούρα και εμφανισιακά διαθέτει ένα νέο εμπρός σπόιλερ για μεγαλύτερη κάθετη δύναμη στον άξονα.

Φαρδύτερα είναι τα μετατρόχια, ενώ ο πιο επιθετικός πίσω προφυλακτήρας ενσωματώνει τις χρωμιωμένες διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Τέλος, υπάρχει διαχύτης και μια διακριτική αεροτομή που βελτιώνουν την αεροδυναμική στο πίσω μέρος., ενώ τονίζουν ακόμη περισσότερο τον σπορ χαρακτήρα του.

Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά για την αγορά της Ρωσίας, με την ρωσική φίρμα να πραγματοποιεί την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου στην έκθεση αυτοκινήτου της Μόσχας στα τέλη Αυγούστου.